Z ostatniej chwili

FAQ na stronie sklepu internetowego. Wielkość polskiego rynku e-commerce. Rozczarowanie po zakupie w e-commerce. Chmura na korzyść e-commerce

FAQ na stronie i w sklepie internetowym – oto dlaczego jest potrzebne

Sekcja FAQ na stronie i w sklepie może stać się niezwykle użyteczną funkcją, która sprawi, że oszczędzisz zarówno swój czas, jak i czas klientów.

Istnieje wiele powodów, dla których FAQ na stronie i w sklepie internetowym, to świetny pomysł.

W tym wpisie postaram się w prosty sposób wytłumaczyć:

  • Czym jest FAQ?
  • Dlaczego strony internetowe powinny mieć FAQ?
  • Skąd czerpać pytania do FAQ?
  • W jaki sposób FAQ powinno być napisane?

Co to jest FAQ?

Jest to nic innego jak sekcja często zadawanych pytań, która dodatkowo zawiera odpowiedzi na wspomniane pytania.

FAQ na stronie i w sklepie internetowym to również pierwsza odwiedzana strona przez klientów, którzy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania, zanim bezpośrednio skontaktują się z Tobą…

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

Jaka jest wielkość polskiego rynku e-commerce?

Nawet 40 mld zł może wynieść wartość polskiego rynku e-commerce pod koniec 2017 roku. Dynamika wzrostu sprzedaży online jest dwucyfrowa, i to mimo zauważalnej stagnacji w kanale tradycyjnym, a 70% sklepów przyniosło właścicielom zysk netto. To wnioski z najnowszego badania E-commerce Standard 2017.

W rodzimym e-commerce rządzi cena, mimo wysiłków sklepów związanych z budowaniem marki. 24% respondentów jest przekonanych, że niższa cena pozostaje najważniejszym czynnikiem wpływającym na zakupy w sklepach internetowych. Co ciekawe, taki pogląd wyraża zdecydowanie więcej przedstawicieli dużych sklepów (46%) niż ich średnich i małych konkurentów (20%)…

Czytaj więcej na: http://www.internetstandard.pl

Rozczarowanie na e-zakupach. I co wtedy?

Upatrzona w niemieckim sklepie konsola do gier, która miał być prezentem urodzinowym, nie dotarła na czas. Perfumy z Francji nie przypominają z wyglądu tych wystawionych na stronie. A w sprowadzonym z Włoch rowerze szwankują przerzutki. Jak powinien zareagować klient z Polski, gdy internetowe zakupy w jednym z państw UE skończyły się fiaskiem?

Większy wybór towarów, szybszy dostęp do nowości, modele nieosiągalne w Polsce, przekonanie o wyższej jakości produktów, czasami także niższe ceny – chociaż różnią się motywy kupujących, to układają się w zbieżny trend: coraz więcej Polaków korzysta z usług zagranicznych sklepów internetowych. Nie zniechęca nas wyższy koszt przesyłki ani dłuższy okres oczekiwania na realizację zamówienia. Z raportu pt. “E-commerce in Europe” wynika, że w ub.r. na całym Starym Kontynencie liczba amatorów e-zakupów poza granicami kraju najdynamiczniej zwiększyła się (r/r) właśnie w Polsce…

Czytaj więcej na: http://di.com.pl

Chmura zwiększa dynamikę rozwoju e-commerce

Technologia jest dziś podstawą funkcjonowania każdej firmy. Marki, które stawiają na mobilność, bezpieczeństwo i dostępność usług online, powinny rozważyć migrację do chmury obliczeniowej.

Chmura sprawdzi się szczególnie w przedsiębiorstwach, które nie są w stanie przewidzieć, jak wielu użytkowników skorzysta w danym momencie z serwisu czy aplikacji. W przypadku fizycznych serwerów po przekroczeniu progu wydolności urządzeń strona po prostu przestaje działać…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Kupujemy impulsywnie czy szukamy okazji? Zobacz, jakie są zwyczaje polskich e-konsumentów

Picodi zbadało zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast, oceniając ich „e-spryt”, jak nazwana została umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek. 

Podstawą rankingu były przede wszystkim cztery czynniki:

  • liczba mieszkańców korzystających z kuponów rabatowych,
  • ostrożność przy podejmowaniu decyzji o zakupie,
  • ilość różnorodnych form promocji, po które sięgają badani,
  • procent mieszkańców aktywnie poszukujących zniżek i rabatów w sieci…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3

Sprawna obsługa zamówień i przekraczanie oczekiwań kupujących są równie ważne jak wartość merytoryczna mojej książki. Dziś ujawniam jak to robię.

Ten wpis to trzecia część case study self-publishingu i kompletny przewodnik po rozwiązaniach informatycznych obsługujących sprzedaż książki “Finansowy ninja”. To jednocześnie instrukcja dla osób, które podobnie jak ja chciałyby zbudować platformę automatyzującą w maksymalnym stopniu sprzedaż i minimalizującą nakład pracy związany z obsługą Klientów…

Czytaj więcej na: http://jakoszczedzacpieniadze.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA