FAQ na stronie i w sklepie internetowym – oto dlaczego jest potrzebne
Sekcja FAQ na stronie i w sklepie może stać się niezwykle użyteczną funkcją, która sprawi, że oszczędzisz zarówno swój czas, jak i czas klientów.
Istnieje wiele powodów, dla których FAQ na stronie i w sklepie internetowym, to świetny pomysł.
W tym wpisie postaram się w prosty sposób wytłumaczyć:
- Czym jest FAQ?
- Dlaczego strony internetowe powinny mieć FAQ?
- Skąd czerpać pytania do FAQ?
- W jaki sposób FAQ powinno być napisane?
Co to jest FAQ?
Jest to nic innego jak sekcja często zadawanych pytań, która dodatkowo zawiera odpowiedzi na wspomniane pytania.
FAQ na stronie i w sklepie internetowym to również pierwsza odwiedzana strona przez klientów, którzy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania, zanim bezpośrednio skontaktują się z Tobą…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Jaka jest wielkość polskiego rynku e-commerce?
Nawet 40 mld zł może wynieść wartość polskiego rynku e-commerce pod koniec 2017 roku. Dynamika wzrostu sprzedaży online jest dwucyfrowa, i to mimo zauważalnej stagnacji w kanale tradycyjnym, a 70% sklepów przyniosło właścicielom zysk netto. To wnioski z najnowszego badania E-commerce Standard 2017.
W rodzimym e-commerce rządzi cena, mimo wysiłków sklepów związanych z budowaniem marki. 24% respondentów jest przekonanych, że niższa cena pozostaje najważniejszym czynnikiem wpływającym na zakupy w sklepach internetowych. Co ciekawe, taki pogląd wyraża zdecydowanie więcej przedstawicieli dużych sklepów (46%) niż ich średnich i małych konkurentów (20%)…
Czytaj więcej na: http://www.internetstandard.pl
Rozczarowanie na e-zakupach. I co wtedy?
Upatrzona w niemieckim sklepie konsola do gier, która miał być prezentem urodzinowym, nie dotarła na czas. Perfumy z Francji nie przypominają z wyglądu tych wystawionych na stronie. A w sprowadzonym z Włoch rowerze szwankują przerzutki. Jak powinien zareagować klient z Polski, gdy internetowe zakupy w jednym z państw UE skończyły się fiaskiem?
Większy wybór towarów, szybszy dostęp do nowości, modele nieosiągalne w Polsce, przekonanie o wyższej jakości produktów, czasami także niższe ceny – chociaż różnią się motywy kupujących, to układają się w zbieżny trend: coraz więcej Polaków korzysta z usług zagranicznych sklepów internetowych. Nie zniechęca nas wyższy koszt przesyłki ani dłuższy okres oczekiwania na realizację zamówienia. Z raportu pt. “E-commerce in Europe” wynika, że w ub.r. na całym Starym Kontynencie liczba amatorów e-zakupów poza granicami kraju najdynamiczniej zwiększyła się (r/r) właśnie w Polsce…
Czytaj więcej na: http://di.com.pl
Chmura zwiększa dynamikę rozwoju e-commerce
Technologia jest dziś podstawą funkcjonowania każdej firmy. Marki, które stawiają na mobilność, bezpieczeństwo i dostępność usług online, powinny rozważyć migrację do chmury obliczeniowej.
Chmura sprawdzi się szczególnie w przedsiębiorstwach, które nie są w stanie przewidzieć, jak wielu użytkowników skorzysta w danym momencie z serwisu czy aplikacji. W przypadku fizycznych serwerów po przekroczeniu progu wydolności urządzeń strona po prostu przestaje działać…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Kupujemy impulsywnie czy szukamy okazji? Zobacz, jakie są zwyczaje polskich e-konsumentów
Picodi zbadało zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast, oceniając ich „e-spryt”, jak nazwana została umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek.
Podstawą rankingu były przede wszystkim cztery czynniki:
- liczba mieszkańców korzystających z kuponów rabatowych,
- ostrożność przy podejmowaniu decyzji o zakupie,
- ilość różnorodnych form promocji, po które sięgają badani,
- procent mieszkańców aktywnie poszukujących zniżek i rabatów w sieci…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3
Sprawna obsługa zamówień i przekraczanie oczekiwań kupujących są równie ważne jak wartość merytoryczna mojej książki. Dziś ujawniam jak to robię.
Ten wpis to trzecia część case study self-publishingu i kompletny przewodnik po rozwiązaniach informatycznych obsługujących sprzedaż książki “Finansowy ninja”. To jednocześnie instrukcja dla osób, które podobnie jak ja chciałyby zbudować platformę automatyzującą w maksymalnym stopniu sprzedaż i minimalizującą nakład pracy związany z obsługą Klientów…
Czytaj więcej na: http://jakoszczedzacpieniadze.pl