Z ostatniej chwili

Instagram: niech firmy uczą się od nastolatków, nowe odpowiedzi na wiadomości, zablokowane hashtagi. Facebook: traci użytkowników, zdjęcie 360

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Czego marki powinny nauczyć się na Instagramie od nastolatków?

Instagram – platforma niegdyś dla hipsterów, szybko została zdominowana przez nastolatków. Dla niektórych jest to kolejne miejsce do publikowania „słit foci” w lustrze, dla innych to internetowy pamiętnik, a dla jeszcze innych – miejsce, w którym w jakiś sposób mogą wyrazić swoją artystyczną cząstkę siebie. I to właśnie od tej grupy marki mogą wiele się nauczyć, decydując się na prowadzenie działań komunikacyjnych poprzez Instagram.

Nie ma co się oszukiwać – nastolatki świetnie radzą sobie na Instagramie. Mimo, że ostatnio pisałem o pewnym eksperymencie, który pokazywał, jak szybko można stać się „znanym instagramerem”/”znaną instagramerką”, to wiele kont wciąż jest prowadzonych z – i nie zawaham się użyć tego słowa w tym kontekście – pasją…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Nowe możliwości odpowiedzi na wiadomości prywatne na Instagramie

Instagram poinformował o nowym sposobie odpowiedzi na wiadomości bezpośrednie w aplikacji. Od teraz użytkownicy będą mogli odnosić się do ich treści za pomocą zdjęć oraz wideo, do których zostanie dodana specjalna naklejka.

Kilka dni temu pisaliśmy o wprowadzonych na Instagramie wątkach w komentarzach. Użytkownicy z niecierpliwością czekali na funkcję porządkującą treści i ułatwiającą dotarcie do odpowiedzi na dane wpisy. To jednak nie koniec „letnich porządków” na Instagramie, gdyż jak poinformowano na oficjalnym blogu, do aplikacji wprowadzono także nowy sposób odpowiedzi na wiadomości…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Zakazane hashtagi, czyli znaczniki blokowane przez Instagrama

W trosce o dobro użytkowników Instagram blokuje hashtagi, które mogłyby oznaczać nieodpowiednie treści. Czy wiedzieliście jednak, że na liście zakazanych tagów znajdują się m.in. słowa takie jak #books czy #elevator nie mające nic wspólnego z tego typu wpisami? Sprawdźcie sami, jakich znaczników nie używać.

Używanie hashtagów na Instagramie jest zabiegiem, który pozwala na agregację i porządkowanie treści. Dzięki nim zdjęcia przypisywane są do poszczególnych grup tematycznie powiązanych ze zdjęciem, a my możemy w szybki sposób dotrzeć do interesujących nas zdjęć i filmów…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Facebook traci młodych użytkowników na rzecz Snapchata i Instagrama

Jak wskazują prognozy eMarketera, Facebook traci młodych użytkowników, którzy coraz chętniej korzystają ze Snapchata i Instagrama, czyli mediów opartych na contencie wizualnym. Przewiduje się, że obie aplikacje odnotują w grupach 12-17 lat oraz 18-24 lat obiecujące wzrosty.

Od dłuższego czasu Facebook jest portalem, na którym obecni są przedstawiciele wszystkich pokoleń. Zarówno nastolatkowie, jak i seniorzy korzystają z jego możliwości. Przy okazji artykułu na temat dostosowania treści do poszczególnych generacji przytaczaliśmy dane, z których wynika, że więcej niż co trzecia osoba powyżej 60 roku życia w Stanach Zjednoczonych posiada konto na portalu…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

FB straci młodych użytkowników?

Według raportu EMarketer, od społecznościowego giganta już teraz odchodzą nastolatkowie. A to zjawisko ma się jeszcze zaostrzyć. Firma przewiduje, że w USA Facebooka porzuci 14,5 miliona użytkowników w wieku 12-17 lat.

Trochę lepiej wyglądają prognozy, dotyczące osób z przedziału 18-24. Trend ma wynikać stąd, że z punktu widzenia młodych portal Zuckerberga przestaje być modny i pociągający…

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

Każdy może zrobić zdjęcie 360 stopni w aplikacji Facebooka

Najnowsza wersja aplikacji Facebooka na Androida i iOS-a pozwala wykonywać zdjęcia 360 stopni. Następuje to sporo czasu po tym, jak wprowadzono osbługę takich zdjęć w serwisie. Same fotki mogą być po prostu świetne.

Zdarzyło Wam się natrafić w News Feedzie na zdjęcie, które można było przewijać za pomocą ruchów telefonem albo po prostu przy użyciu palca? Od blisko roku Facebook właśnie w taki sposób wyświetla panoramy oraz zdjęcia sferyczne, które wykonujemy coraz częściej. Tylko taka metoda umożliwia czasami uchwycenie tego, co zrobiło na nas wrażenie lub oddanie okoliczności, w których się znaleźliśmy…

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

Facebook w ciekawy sposób stworzył własny interfejs do pomocy finansowej

Crowdfunding w Internecie jest dosyć często spotykanym zjawiskiem. Codziennie powstaje wiele ciekawych projektów, zbiórek charytatywnych, które w bardzo prosty sposób można wspomóc finansowo. Facebook stworzył swój własny interfejs „pomocy finansowej”, ale zrobił to bardzo ciekawy sposób.

Każdy z nas ma urodziny. Wyobraźcie sobie, że nie chcecie otrzymać prezentu od swoich znajomych oraz rodziny, a zamiast tego wolicie wspomóc organizację…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Facebook uruchamia Safety Check na stałe

Facebook dotrzymuje obietnic. Serwis jakiś czas temu zaczął podczas ataków czy katastrof wdrażać funkcję Safety Check, która pozwalała oznaczyć się danemu użytkownikowi jako „bezpiecznemu”, czyli że danej osobie nic się nie stało. Teraz sieć społecznościowa wypuszcza Safety Check na stałe tak, że przy każdej okazji będziemy mogli przekazać światu, że nic nam nie jest.

Safety Check pojawiało się przy atakach terrorystycznych, trzęsieniach ziemi czy innych katastrofach. Była to dobra funkcja, która pozwalała w szybki sposób dać znać bliskim i znajomym, że dana osoba jest bezpieczna…

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

Reklama na Linkedin – od ustawień po średnie koszty. Poradnik

Google i Facebook są elementem praktycznie każdej kampanii. A reklama na Linkedin? Jakie daje możliwości? Ile kosztuje? Przede wszystkim: czy jest skuteczna? Na te wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym wpisie.

Jeżeli kiedykolwiek miałeś okazję ustawiać reklamę na Facebooku lub Twitterze, to w panelu reklamowym Linkedina poczujesz się jak u siebie w domu. Powiedzmy sobie szczerze: wszystkie systemy PPC (Pay Per Click) na portalach społecznościowych są do siebie mniej więcej podobne.

Oczywiście różnią się dostępnymi funkcjami, opcjami kierowania reklamy i wieloma innymi drobnymi szczegółami, natomiast logika ustawiania kampanii jest zbliżona. Bez problemu więc odnajdziesz się i na Linkedinie.

Nie zdarzyło Ci się do tej pory ustawiać reklamy w social mediach? Nie martw się – ten poradnik pomoże Ci zacząć…

Czytaj więcej na: http://arturjablonski.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA