Z ostatniej chwili
Jak założyć sklep internetowy Sklep Woocommerce – zalety i wady. Pozycjonowanie sklepów Woocommerce. SEO sklepu internetowego
Jak założyć sklep internetowy Sklep Woocommerce – zalety i wady. Pozycjonowanie sklepów Woocommerce. SEO sklepu internetowego

Jak założyć sklep internetowy? Sklep Woocommerce – zalety i wady. Pozycjonowanie sklepów Woocommerce. SEO sklepu internetowego

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak założyć sklep internetowy – podstawy

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem biznesu e-commerce i założeniem sklepu internetowego, istnieje wiele dostępnych możliwości, nie każdy jednak wie od czego zacząć lub z czym przyjdzie się zmierzyć. Na rynku jest bardzo wiele różnych produktów, które można sprzedawać online a także branż, nisz i rynków. Choć początkowo najlepiej rozpocząć przygodę na rodzimym rynku niż rzucać się na głęboką wodę i sprzedaż międzynarodową, z którą wiąże się wiele dodatkowych zagadnień.

Jednym z podstawowych i niezbędnych elementów całego procesu jest zrozumienie swoich klientów, ich potrzeb i pragnień. Innymi słowy, musisz wiedzieć, czego poszukują klienci i jakie produkty warto sprzedawać. Wiedząc co chcemy sprzedawać pomoże nam w wyborze nazwy firmy lub marki, którą chcemy kreować. Wybór nazwy dla firmy może być przyjemnym i twórczym procesem, ale jeśli brakuje nam inspiracji, możemy posiłkować się generatorem nazw dla firm. Mając wybraną nazwę możemy zarejestrować firmę. Kolejnymi istotnymi punktami będą wybór platformy e-commerce i stworzenie sklepu, organizacja sprzedaży z obsługą zamówień oraz promocja naszego sklepu internetowego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Sklep Woocommerce – zalety i wady

Zalety i wady WooCommerce – dla użytkowników, którzy korzystają z CMS WordPress i chcą stworzyć średniej wielkości sklep internetowy, korzystanie z WooCommerce jest właściwym wyborem. WooCommerce to bezpłatny moduł do WordPressa, który umożliwia uruchomienie sklepu internetowego. Jakie są zalety, a jakie wady takiego rozwiązania?

Sklep Woocommerce – zalety

Rozwiązanie darmowe o otwartym źródle

Być może jedną z największych zalet WooCommerce nad konkurentami jest jego cena. Sam plugin Woocommerce jest bezpłatny (choć moduły, które rozszerzają jego funkcjonalność już niekoniecznie). Tworzenie sklepu internetowego w WooCommerce jest stosunkowo niedrogie. W repozytorium WordPressa istnieje dość dużo bezpłatnych motywów ze wsparciem dla Woocommerce, które mogą pomóc w zbudowaniu podstawowego sklepu internetowego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie sklepów Woocommerce

WooCommerce jest bardzo popularną platformą e-commerce, która pozwala na sprawne stworzenie oraz prowadzenie sklepu internetowego. I Ty z niej korzystasz? Jeśli tak, zadbaj również o skuteczne pozycjonowanie sklepu w WooCommerce – to podstawa tego, abyś mógł skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać zasięgi. Jak więc pozycjonować w WooCommerce? Oto najważniejsze informacje.

WooCommerce a pozycjonowanie – czy ta platforma sprzyja działaniom SEO?

Na początek krótkie wyjaśnienie, czym w ogóle jest WooCommerce. Jest to wtyczka do WordPressa, która pozwala na prowadzenie sklepu internetowego w oparciu o tę technologię. Warto wiedzieć, że sklepy przygotowywane na bazie WooCommerce dają znacznie większą możliwość dopasowania do specyfiki wybranego modelu sprzedażowego. Dzieje się tak, ponieważ nie podlegają ograniczeniom typowym dla platform typu SaaS, które oferują ustandaryzowane rozwiązania…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO sklepu internetowego – Na co warto zwrócić uwagę?

Wyszukiwarka Google to jeden z trzech najważniejszych kanałów sprzedażowych dla każdego sklepu internetowego. Można nawet powiedzieć ,że wyszukiwarki mają wpływ na większość generowanego dochodu. Warto również wskazać ,że są to użytkownicy szukający danego produktu z intencją zakupową co jest bardzo ważne. Nie da się ukryć ,że chcąc generować sprzedaż w sklepie internetowym to pozycjonowanie będzie niezbędnym działaniem marketingowym.

SEO dla sklepu internetowego jest czasochłonne oraz realizowane na dłuższy okres czasu i w początkowej fazie wymaga inwestycji. Natomiast można powiedzieć ,że mając dobrze wypracowaną widoczność w Google, będzie to niski koszt pozyskania konwersji w stosunku do innych kanałów sprzedażowych. W tym artykule przedstawimy kilka elementów o które należy zadbać w kontekście SEO sklepu internetowego

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie sklepu Prestashop – możliwości i rozwiązania

Rosnąca konkurencja sklepów internetowych powoduje, że coraz więcej firm decyduje się na optymalizację swoich witryn w celu zwiększenia ich widoczności. Działania SEO może ułatwić założenie strony przy pomocy jednego z dostępnych oprogramowań dla e-commerce. Sprawdź, jak powinno przebiegać pozycjonowanie sklepu w PrestaShop.

Czym jest PrestaShop?

PrestaShop to oprogramowanie typu open source pozwalające na darmowe założenie sklepu internetowego. Wystarczy pobrać je ze strony producenta, a następnie zainstalować na serwerze. Skrypt doceniany jest przede wszystkim za łatwość jego obsługi, dzięki czemu mogą z niego korzystać nawet osoby niemające doświadczenia w prowadzeniu sklepów internetowych. Co więcej, PrestaShop daje możliwość rozszerzenia oprogramowania o dodatkowe moduły, z których część jest również bezpłatna…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Bez względu na to, jak dobry asortyment posiadasz na swoim sklepie, musisz się liczyć z tym, że prędzej czy później zajdzie konieczność zrobienia zwrotu. Nie jest to koniec świata – ważne aby tymi zwrotami dobrze zarządzać, aby nie być stratnym, a jednocześnie utrzymywać poprawne relacje z klientami.

Różne są motywy zwracania produktów przez klientów sklepów internetowych. Począwszy od niezadowolenia z produktu, przez jego uszkodzenie czy wadę fabryczną, aż po – nie bójmy się tego słowa – cwaniactwo, przez które klienci chcą skorzystać z produktu jednorazowo, a następnie odzyskać pieniądze, które na niego wydali. Różne powodu generują za sobą różne sposoby rozwiązywania kwestii zwrotów i reklamacji. Postaramy się poprowadzić Cię przez nie…

Więcej dowiesz się u źródła >

E-commerce we Francji. Co trzeba wiedzieć, zanim zaczniesz sprzedaż online w tym kraju?

Coraz więcej polskich sklepów online spogląda w stronę Francji. Nie bez przyczyny. W końcu to ogromny rynek zbytu, który w 2020 roku wygenerował 112 miliardów Euro obrotu dzięki 62% Francuzów, którzy kupują coś w internecie. Jak ugryźć ten ogromny tort? Przed wejściem na rynek e-commerce we Francji warto zrobić dobry research.

Ułatwiliśmy Ci zadanie i zgromadziliśmy tutaj dla Ciebie sporo istotnych informacji, które na pewno Ci się przydadzą, jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online we Francji. Smacznego!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?

Dlaczego warto uzupełniać opisy kategorii w sklepie? Nie tylko są one istotnym elementem działań SEO, ale także stanowią wartość dla użytkownika, który może dzięki nim dowiedzieć się więcej o ofercie. Jak powinien wyglądać i co powinien zawierać opis kategorii? Tego dowiecie się, słuchając kolejnego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA