Jak dbać o SEO w sklepie internetowym? – 11 porad
Poznaj 11 sprawdzonych wskazówek w kwestii tego, jak dbać o SEO w sklepie internetowym. Prezentujemy porady, które śmiało możesz wykorzystać na swojej stronie. Przedstawione podpowiedzi sprawią, że Twój sklep internetowy będzie bardziej przyjazny zarówno użytkownikom, jak i robotom wyszukiwarek.
Wiele osób uważa, że samo stworzenie sklepu internetowego jest krokiem, który zapewnia tej stronie odpowiednią widoczność w sieci. Niestety jest to błędne założenie, ponieważ sklep sklepowi nierówny. Trzeba wykonać naprawdę kawał solidnej pracy, aby uczynić daną stronę dostatecznie widoczną wśród wyników wyszukiwania.
Dlatego też kwestia tego, jak dbać o SEO w sklepie internetowym jest niezwykle istotna…
Więcej dowiesz sie na: https://mobiletry.com
Rewolucja w e-commerce? Rozszerzona rzeczywistość (AR) jako nowy kanał sprzedaży internetowej
Dzięki silnikom ARKit i ARCore kilkaset milionów użytkowników smartfonów zyskało dostęp do najnowszych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości. Po skierowaniu kamery tabletu/smartfonu na dowolną przestrzeń, możemy umieścić na niej trójwymiarowy model produktu.
Rozwiązania tego typu mogą pomóc nam zwizualizować sobie produkt w kontekście naszego mieszkania, zobaczyć realny wymiar produktu i podjąć decyzję zakupową bez wychodzenia z domu. Co najważniejsze – mogą również otworzyć dla nas nowe rynki, na których nie mamy salonów sprzedaży. Czy to przyszłość branży e-commerce?
Od czego wszystko się zaczęło
Na przełomie 2017 i 2018 roku w technologii rozszerzonej rzeczywistości dokonała się swego rodzaju rewolucja…
Więcej dowiesz sie na: https://nowymarketing.pl
Sprzedaż na Instagramie bez sklepu internetowego. Jak to robią w Runecie
Podczas gdy jedni walczą o stawkę w Adwordsie lub o ruch organiczny z wyszukiwarek, inni zarabiają setki tysięcy sprzedając na Instagramie nie mając nawet strony.
Tak naprawdę w sprzedaży w mediach społecznościowych bez strony internetowej nie ma nic nadzwyczajnego. Użytkownicy rosyjskojęzycznego Instagrama przyzwyczaili się do tego. W szczególności w takich ecommerce’owych branżach jak odzież i akcesoria, kosmetyki lub produkty dla dzieci. Zapytać o cenę w komentarzu a następnie umówić się o warunkach płatności i wysyłki w wiadomościach prywatnych to norma dla tak zwanego social commercew Runecie…
Więcej dowiesz sie na: http://www.konstantinkanin.com
Marketing automation – ratunek dla porzuconych koszyków?
Na 100 klientów z wybranymi już produktami w sklepie internetowym, zaledwie 31 składa zamówienie – wynika z raportu Instytutu Baymarda. Mimo że dane te różnią się w zależności od branży, to ogólna średnia porzuconych koszyków lokuje się na poziomie niemal 70%!
Skąd wynika to zjawisko i jak mu realnie zaradzić?
Automatyzacja marketingu, na którą składa się szereg e narzędzi personalizujących użytkowników stron internetowych i monitorujących ich działania, pomaga przywracać porzucone koszyki. W jaki sposób?
Skąd tak duży odsetek porzuconych koszyków?
Na początku warto przyjrzeć się temu, co skłania klientów do zrezygnowania z finalizacji potencjalnego zamówienia. Choć nie sposób wykazać wszystkich powodów, badania wskazują na kilka głównych czynników…
Więcej dowiesz sie na: https://nowymarketing.pl
RAPORT: Sprzedaż internetowa w kwietniowe niedziele bez handlu – jak wygląda ruch, konwersja i sprzedaż?
PO RAZ DRUGI PRZYJRZELIŚMY SIĘ SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ W NIEDZIELE. NA BAZIE PIERWSZYCH, MARCOWYCH NIEDZIEL PROGNOZY BYŁY POZYTYWNE – WYŻSZY RUCH, WYŻSZA SPRZEDAŻ, LEPSZA KONWERSJA. JAKIE WNIOSKI MOŻNA WYCIĄGNĄĆ PO KWIETNIOWYCH NIEDZIELACH?
Niestety żadna metodologia badania nie odda w pełni wyników. Z jednej strony ruch w e-commerce rośnie każdego roku, z drugiej w wielu branżach na ruch i sprzedaż wpływ ma np. pogoda. Postanowiliśmy zatem uzupełnić poprzedni raport, który znajdziecie tutaj, o nowe podejście – wtedy porównaliśmy niedziele następujące po sobie, a teraz kwietniowe niedziele połączyliśmy z niedzielami z ubiegłego roku, również z kwietnia…
Więcej dowiesz sie na: https://traffictrends.pl