Z ostatniej chwili

Optymalizacja strony pod przeglądarkę Yandex. E-mail marketing, jak pisac treści? Instagram i Snapchat dla marketingu. Jak tworzyć posty dla marki, Twojego biznesu?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak zoptymalizować swoją stronę dla przeglądarki Yandex – część 1

W przyszłym tygodniu, 22 czerwca, Majestic będzie sponsorował Yandex Expert Summit (po Angielsku). W związku z tym postanowiliśmy stworzyć przegląd wyszukiwarek i w dwuczęściowym artykule objaśnić, w jaki sposób można przygotować swoją stronę na Yandex.

W pierwszej części wyjaśnię, dlaczego warto zainteresować się Yandex, jeżeli promujecie swoją firmę na rynku rosyjskim.

W świecie zdominowanym przez Google ukierunkowanie na inną wyszukiwarkę może wydawać się bezcelowym marnowaniem czasu. Google kontroluje ogromne rynki w USA, UE, Indiach, Brazylii i właściwie w pozostałych częściach świata. Po co więc zawracać sobie głowę inną przeglądarką?

W większości wypadków korzystanie z Google w zupełności wystarcza. Jeżeli jednak zamierzasz promować swoją firmę w takich krajach jak np. Rosja czy Chiny, okaże się, że Google nie jest idealne. Te ogromne rynki są praktycznie zdominowane przez inne wyszukiwarki – odpowiednio: Yandex i Baidu.

Co musisz wiedzieć na temat Yandex

Zacznijmy od podkreślenia, że Yandex nie jest tylko wyszukiwarką. To międzynarodowa firma IT, oferująca szeroki wachlarz produktów i usług B2B i B2C, w tym:

  • Yandex Browser – przeglądarka
  • Yandex Mail – poczta
  • Yandex Maps – mapy
  • Yandex Disk – dysk
  • Yandex Money – finanse
  • Yandex Taxi – taksówki
  • Yandex Translate – tłumaczenia

A oto, jak wygląda strona główna Yandex…

Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com

Jak tworzyć treść e-maili, aby przyciągnąć klientów?

Wobec wszechobecnego spamu w internecie, trudno jest zdobyć klientów poprzez e-mail marketing. Zobacz, jak tworzyć treść e-maili, aby były skuteczne. Jeżeli chodzi o e-mail marketing, to wszystko sprowadza się do pytania: „jak tworzyć treść e-maili?”. Należy znać podstawy i uczyć się na bieżąco. Dlatego w tym wpisie przedstawiam Ci kilka podstawowych technik, które można wykorzystać tak, aby każdy wysłany e-mail do potencjalnego klienta mógł lepiej konwertować i przynosić dochody.

Jeżeli chodzi o e-mail marketing, to wszystko sprowadza się do pytania: „jak tworzyć treść e-maili?”. Należy znać podstawy i uczyć się na bieżąco.

Dlatego w tym wpisie przedstawiam Ci kilka podstawowych technik, które można wykorzystać tak, aby każdy wysłany e-mail do potencjalnego klienta mógł lepiej konwertować i przynosić dochody.

1. Pokaż, że zależy Ci na stałych klientach.

Twoi subskrybenci codziennie otrzymują dziesiątki, czy nawet setki innych e-maili.

Stale są proszeni o rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego, pobrania e-booka w zamian za jakąś korzyść, śledzenie strony na Facebooku itd.

W ich skrzynkach pocztowych jest przytłaczająca ilość spamu i reklam.

Jeżeli chcesz, aby Twoje e-maile były skuteczne, musisz pokazać, że zależy Ci na klientach. Nie jest to może sposób stricte pokazujący, jak tworzyć treść e-maili, aby były skuteczne, jednakże działa bardzo dobrze.

W jaki sposób?

Ostatnio skończył się nam roczny plan oraz miejsce na Dropboxie. Otrzymaliśmy tydzień wcześniej e-maila, że proponują nam 1 TB więcej za taką samą cenę planu, z którego obecnie korzystamy.

Poczuliśmy, że Dropbox dba o swoich klientów, ponieważ potrafi zaproponować nam zupełnie indywidualny plan w rozsądnej cenie.

Oczywiście nie jest to jakiś nieprzemyślany ruch z ich strony, to po prostu dobrze dobrana taktyka marketingowa, mająca na celu przyciągnięcie klienta na dłużej poprzez korzystną dla niego ofertę.

Czy otworzymy kolejne e-maile od Dropboxa?

Krótki i zwięźle – tak, ponieważ możemy spodziewać się dobrej oferty.

2. Używaj za każdym razem podobnych tematów e-maili.

Jest to znakomita recepta na skuteczny e-mail marketing dla tych, którzy robią to systematycznie – na przykład co tydzień lub co miesiąc.

Dlaczego?

Twoi odbiorcy od razu wiedzą, że jest to e-mail od Ciebie. Wiedzą, czego się mogą spodziewać, a czasami nie muszą nawet czytać treści, ponieważ wiedzą, co wiadomość może zawierać…

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami

Płatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.

Wprowadzenie tagu „paid partnership with” ma zapewnić transparentność działań na Instagramie. Jego użycie pozwoli bowiem łatwo oznaczyć partnerstwa, pozwalając zachować autentyczność samej platformie…

Źródło: www.business.instagram.com

Czytaj więcej na: http://www.marketing-news.pl

Jak wykorzystać Snapchata w marketingu?

Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?

Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej dla marketerów. Oglądają oni mniej telewizji, używają AdBlocka, a ich uwaga jest skupiona przede wszystkim na treściach, których dystrybucja odbywa się poprzez social media i platformy „uciekających treści” – właśnie takie, jak Snapchat. Zobaczcie webinar, podczas którego Mat Paszkiewicz opowie właśnie o Snapie i o tym, jak w dobry sposób go wykorzystać

Obejrzyj materiał wideo na: https://sprawnymarketing.pl

7 pomysłów na posty dla profilu Twojej marki na Instagramie

Nie masz pomysłu na zdjęcie dla profilu swojej marki na Instagramie? Zastanawiasz się w jaki sposób prowadzić komunikację w serwisie? Prezentujemy 7 pomysłów na instagramowe posty, które warto wykorzystać w praktyce.

Instagram stał się serwisem społecznościowym, w którym swoimi zdjęciami chwalą się już nie tylko indywidualni użytkownicy, ale i marki. Firmy coraz częściej dostrzegają potencjał komunikcji wizualnej i to, w jaki sposób angażuje ona odbiorców. Znacznie łatwiej jest w taki sposób przyciągnąć uwagę użytkownika, bowiem przyswojnie takiego komunikatu nie wymaga od niego tak dużego wysiłku, jak w przypadku tekstu. Jedni radzą sobie z tym kanałem komunikacji lepiej, inni gorzej, ale jedno jest pewne – statystyki Social Bakers wskazujące, że Instagram generuje o 400 procent większe zaangażowanie niż Facebook są sygnałem, że nie można go lekceważyć. Dlatego też warto zastanowić się, czy nasza marka odnajdzie swoje miejsce w serwisie i rozważyć różne strategie prezentowania treści. Przedstawiamy kilka inspiracji zaczerpniętych od Small Business Trends.

Stylizacje produktów

Dobrym pomysłem na zaprezentowanien produktu, nie tylko z branży modowej, są stylizacje. Ciekawe tło, detale, dobre światło mogą sprawić, że pozornie nudny produkt na tle innych znacznie zyska. W taki sposób możemy wydobyć to, co najlepsze z przedmiotów, które na półce sklepowej lub w opakowaniu nie przykuwają uwagi. „Układanki” produktowe to ciekawy sposób na promocję zarówno ubrań, obuwia czy biżuteria, jak i produktów spożywczych, gospodarstwa domowego czy kosmetyków…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA