Z ostatniej chwili
Jak powinna wyglądać struktura linków w sklepie www Podwyżkami prowizji na Allegro. Jak poradzić sobie z porzuconymi koszykami. Jak tworzyć opisy produktów
Jak powinna wyglądać struktura linków w sklepie www Podwyżkami prowizji na Allegro. Jak poradzić sobie z porzuconymi koszykami. Jak tworzyć opisy produktów

Jak powinna wyglądać struktura linków w sklepie www? Podwyżkami prowizji na Allegro. Jak poradzić sobie z porzuconymi koszykami. Jak tworzyć opisy produktów

Jak powinna wyglądać struktura linków w sklepie internetowym?

Coraz większa liczba właścicieli sklepów stacjonarnych decyduje się na otworzenie swoich witryn w sieci. Sklepy online stają się niezwykle popularne, dlatego że coraz większa liczba użytkowników i konsumentów dokonuje zakupów właśnie poprzez internet. Jest to rozwiązanie wygodne, komfortowe i łatwe, dlatego też grono internetowych klientów wciąż wzrasta, a wraz z nim rośnie liczba sklepów online.

Samo otworzenie sklepu w internecie nie gwarantuje jednak jego właściwego funkcjonowania. Nie można bowiem zapominać, że konkurencja jest aktualnie bardzo duża. Wiele elementów wpływa na funkcjonowanie sklepów, a jednym z nich jest struktura linków. Odpowiednio stworzona i dostosowana struktura wpływa w dużej mierze na ruch użytkowników na stronie. Dodatkowo gwarantuje ona przyjemne użytkowanie wszystkim klientom, a także zapewnia łatwą pracę robotom indeksującym…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Nowy rok z nowymi podwyżkami prowizji na Allegro

Sporo zmian Allegro zapowiedziało na nowy rok, poza złą wiadomością o podwyżkach prowizji w dwóch kategoriach, jest też dobra – przedłużono możliwość wystawiania prywatnych ogłoszeń na Allegro.pl.

Zacznijmy jednak o nowej przestrzeni na Allegro.pl dla kupujących i sprzedających – Społeczność Allegro, ma to być miejsce dla wymiany porad i doświadczeń pomiędzy tymi dwoma głównymi uczestnikami platformy Allegro. Jeśli nie możecie się już jej doczekać, możecie zgłosić się do wczesnych testów pod adresem spolecznosc@allegro.pl…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak poradzić sobie z porzuconymi koszykami i zwiększyć liczbę konwersji w witrynie?

Jeśli szukasz pomocy w zwiększeniu liczby konwersji w swojej witrynie, dostępne są niezliczone artykuły na temat optymalizacji współczynnika konwersji. Prawdopodobnie znasz większość z nich i stosujesz wszystkie sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji. To ważny i niekończący się proces.

Ale co, jeśli liczba konwersji nadal nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Albo jeśli chcesz uzyskiwać szybsze zwroty z poniesionych nakładów, a użytkownicy wchodzą na Twoją stronę, ale potem regularnie rezygnują z zakupu? Odpowiedzią jest oczywiście uruchomienie kampanii internetowej, mającej na celu zwiększenie konwersji. Aby pomóc Ci zminimalizować wydatki i zmaksymalizować wyniki, porozmawialiśmy z kilkoma ekspertami, którzy uchylili rąbka tajemnicy na temat tego, jak zrobić to skutecznie…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak tworzyć opisy produktów pod kątem potrzeb klientów? – model AIDA

Nie ma wątpliwości, że coraz więcej osób w naszym kraju decyduje się na zakupy online. Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce” z 2019 roku mowa w tej kwestii o grupie 62% internautów. Wraz ze zwiększającym się zaufaniem konsumentów do e-zakupów, w błyskawicznym tempie rośnie także liczba sklepów online. Na szczęście, remedium na wysoką konkurencję mogą okazać unikalne opisy produktów, które niczym doradca handlowy, wskażą klientowi na korzyści skorzystania z danej oferty. O czym musisz pamiętać w trakcie ich tworzenia?

Czy opisy produktów są ważne z perspektywy klienta?

Pozornie mogłoby się wydawać, że publikacjaopisów produktów służy bardziej pozycjonowaniu strony sklepu, niż przekazywaniu przydatnych informacji klientowi. Nic bardziej mylnego. Taka postawa skutkuje jednak tym, że niewiele sklepów online może pochwalić się angażującymi i pomocnymi dla odbiorcy opisami. Dobry copywriter musi znaleźć złoty środek, a więc napisać taki tekst, który poza tym, że będzie SEO friendly, dodatkowo zachęci potencjalnego klienta do zakupu…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper

Właściciele sklepów internetowych dobrze wiedzą ,że bez skutecznej reklamy w internecie nie osiągną zadawalającej sprzedaży. Wiele firm oferujemy mnóstwo rozwiązań w zakresie marketingu dla sklepów internetowych jak również ich siników.

Użytkownicy posiadając platformę opartą na rozwiązaniu dostarczanego Shoper przez również muszą skupić swoje działania na pozycjonowaniu oraz optymalizacji aby móc pozyskiwać nowych użytkowników oraz zamówienia na swoje Towary. Pozycjonowanie sklepów Shoper przy odpowiednium podejściu oraz wiedzy może być skuteczne. Optymalizacja Shopera również otwiera przed nami duże możliwości ponieważ oprogramowanie posiada ku temu odpowiednie rozwiązania…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Co odrzuca klientów w sklepach internetowych czyli jak zmniejszyć bounce rate

Na rynku internetowym istnieje coraz więcej sklepów online. Polacy coraz częściej robią zakupy w internecie. Co decyduje o tym, który sklep zostanie przez nich wybrany? Jakie elementy na witrynie odrzucają konsumentów? W tym artykule przedstawię kilka istotnych elementów, przez które Twój sklep internetowy skutecznie odrzuca klientów.

Co to jest bounce rate?

Zaczynając od początku, zdefiniujmy sobie czym jest bounce rateWspółczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) jest to odsetek użytkowników, którzy wylądowali na Twojej stronie i zdecydowali się odejść, bez przechodzenia na kolejną podstronę. Oblicza się go dzieląc liczbę osób, które weszły tylko na pierwszą stronę witryny przez liczbę wszystkich wejść na stronę, co obrazuje poniższa grafika…

Więcej dowiesz się u źródła >>

PRZYNĘTA NA KLIENTA, CZYLI MAŁY WARIANT I LOSS LEADER

Jak przekonać potencjalnego klienta, żeby otworzył portfel i zostawił u Ciebie pieniądze? Sposobów jest wiele, ale dzisiaj weźmiemy na warsztat dwa z nich.

Ktoś, kto nigdy od Ciebie niczego nie zamawiał może być nieufny. Nie zna Cię, nie wie, czy to, co sprzedajesz jest dobre i czy można Ci zaufać. Oto dwa sposoby, którymi możesz go przekonać do zostawienia pieniędzy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

7 mitów na temat e-commerce, w które powinieneś przestać wierzyć

E-commerce funkcjonuje już wiele lat. Uznaje się, że pierwsza transakcja internetowa miała miejsce 12 sierpnia 1994 roku. Dan Kohn utworzył stronę internetową, na której sprzedał wtedy swojemu przyjacielowi album Stinga „Ten Summoner’s Tales”. Od tego czasu branża bardzo się rozwinęła. Powstało wiele analiz, badań oraz opinii na temat poszczególnych strategii i technologii.

Jednocześnie jak to bywa praktycznie w każdej dziedzinie, przez ten czas zdążyło się nagromadzić trochę mitów, w które wiara na pewno nie pomaga przedsiębiorcom, a zwłaszcza tym początkującym. W tym artykule przyjrzymy się 7 takim mitom…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak sprzedawać przez Internet? Allegro vs. Google Ads

Prowadząc sprzedaż internetową każdy poszukuje odpowiedzi na pytanie „Jak sprzedać produkt?” i który kanał sprzedażowy jest najbardziej opłacalny. Bardzo istotną kwestią w sprzedaży jest także promocja i efektywne wykorzystanie różnych form reklamowych. W początkowej fazie startu biznesu, wielość form marketingu internetowego może przytłoczyć. Dlatego rozpoczynając biznes w branży e-commerce wiele osób decyduje się na handel produktami na platformach sprzedażowych, które ułatwiają proces pozyskiwania pierwszych klientów. Najpopularniejszą platformą tego typu w Polsce jest Allegro.

Allegro – zalety i wady

Największym plusem korzystania z usług Allegro jest fakt, że umożliwia ona wystawianie produktów na sprzedaż nawet wtedy, kiedy nie posiadamy własnego sklepu internetowego. Miesięcznie serwis Allegro posiada około 59,6 miliona wejść użytkowników z wyników organicznych…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Granica między reklamą, a nachalnym polecaniem produktu

Jeżeli jesteś copywriterem, pewnie nie raz zdarzyło Ci się tworzyć opisy produktów do sklepów internetowych. Być może pisałeś teksty dla firm, które zajmują się różnymi usługami. W każdym z tych przypadków należy opracować taką treść, która oprócz poinformowania potencjalnego klienta o charakterze oferty będzie także zachęcała do transakcji. Reklama jest dźwignią handlu – tak mówi stare porzekadło. I faktycznie, coś w tym jest. Odpowiednio napisany tekst może zdziałać cuda i przekonać nawet najbardziej opornych klientów. Oczywiście produkt powinien bronić się sam w sobie, swoją jakością czy ceną. Jednakże czasem konkurencja na rynku jest ogromna, zatem dobre zareklamowanie usługi okazuje się bardzo przydatne.

W dzisiejszych czasach jesteśmy coraz bardziej wyczuleni na reklamy. Większość z nas już nie wierzy ślepo w obietnice producentów, czy to w reklamach telewizyjnych, czy opisach w sklepach internetowych. Wręcz przeciwnie – jeśli przesadnie zachwala się dany produkt lub usługę, można wzbudzić w odbiorcy podejrzenia. Zatem jak pisać teksty, aby zainteresować klientów i przekonać do zakupu?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

JAK OPIS KATEGORII WPŁYWA NA POZYCJĘ SKLEPU INTERNETOWEGO?

Opisy kategorii i produktów otwierają wiele możliwości pozycjonowania sklepu internetowego i są regularnie wykorzystywane zarówno przez duże marki, jak i mniejsze sklepy internetowe. Pozycjonowanie nie może zaczynać się i kończyć na stronie głównej, z treściami przepakowanymi frazami kluczowymi i budowanymi wyłącznie pod roboty wyszukiwarek. Jak tworzyć skuteczne i wartościowe opisy kategorii i dlaczego są one tak ważne we współczesnym SEO?

OPOWIEDZ HISTORIĘ PRODUKTU I WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE KONKURENCJI

Klasyczny opis kategorii produktu może kojarzyć się z wyszczególnieniem jego cech podstawowych. Dla sklepów meblowych są to więc często wymiary czy materiał wykonania, a dla sklepu odzieżowego rozmiarówka i skład materiału. W praktyce można umieścić tu znacznie więcej, wykorzystując obecność opisu kategorii na swoją korzyść i przyciągając nim uwagę użytkownika. To na podstronie kategorii możemy dać użytkownikowi znać, że interesujemy się jego potrzebami i oferujemy produkty spełniające jego oczekiwania. W obrębie opisu kategorii możemy udzielić pomocy w wyborze odpowiedniego produktu, nie nawiązując nawet bezpośredniego kontaktu z klientem…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA