Z ostatniej chwili
Jakie będzie SEO w 2020 roku Statystyki strony, jak sprawdzić ruch Dlaczego warto obserwować konkurencję Content marketing 2020 – prognozy i trendy
Jakie będzie SEO w 2020 roku Statystyki strony, jak sprawdzić ruch Dlaczego warto obserwować konkurencję Content marketing 2020 – prognozy i trendy

Jakie będzie SEO w 2020 roku? Statystyki strony, jak sprawdzić ruch? Dlaczego warto obserwować konkurencję? Content marketing 2020 – prognozy i trendy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jakie będzie SEO w 2020 roku?

Rok 2019 był burzliwym czasem dla SEO, ale równie dobrze podobne stwierdzenie można odnieść do praktycznie każdego roku, odkąd działa ta branża. Czego możemy spodziewać się po nadchodzącym roku i jakie elementy SEO będą grać w nim główną rolę?

Google kolejny rok postanowiło nas nie rozpieszczać. Przez ostatnich 12 miesięcy zaserwowało trzy poważne zmiany algorytmu (Core Update z marca, czerwca i sierpnia), wprowadziło nowy algorytm BERT w ponad 70 krajach, ogłosiło nowe wartości atrybutów linków wychodzących (począwszy od 1 marca 2020 r. atrybut nofollow stanie się wyłącznie wskazówką dla robotów) i dokonało wiele innych, mniejszych zmian, które zmieniły wygląd SERPów. Czy zatem strategie SEO powinny ulec radykalnej transformacji? Raczej nie. Najważniejsze czynniki mające wpływ na pozycjonowanie stron najprawdopodobniej jeszcze przez dłuższy czas pozostaną bez zmian. Wdrażając kolejne ulepszenia algorytmu Google wciąż przypomina SEOwcom, na czym powinni się skupiać…

Więcej dowiesz się u źródła >

Statystyki strony, jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji?

Dzień Dobry, pewnie wielu z Was miało styczność z określeniem “statystyki strony” jest to popularny zwrot określający między innymi różne czynniki analityczne. Jednak czy wiesz na co powinieneś zwrócić uwagę oraz jak szukać i przetwarzać dane? W dzisiejszym artykule przybliżę nieco ten temat oraz omówię najbardziej popularne narzędzia do analityki statystyk stron internetowych oraz stron konkurencyjnych.

Jakie dane możemy pozyskać?

Posiadając na swojej stronie kod analityczny przykładowo Google Analytics, mamy dostęp do ponad 100 różnych czynników i analiz. Zaczynając od ruchu na stronie dziennego po geolokalizację użytkowników oraz źródło (medium) wejścia. Natomiast korzystając z zewnętrznych narzędzi dostępne statystyki są ograniczone bardziej do podstawowych parametrów jak: ilość słów kluczowych w TOP 10, TOP 50 , rodzaj słów kluczowych, dostęp do najbardziej popularnych artykułów na naszej stronie lub blogu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto obserwować konkurencję?

Obecnie trudno znaleźć firmę, która funkcjonowałaby w oderwaniu od konkurencji. Bez względu na to, czy jesteś właścicielem rozpoznawalnego brandu, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży online, analiza konkurencji odgrywa kluczową rolę w planowaniu strategii marki. Pamiętaj, konkurencja nie śpi. Dowiedz się, jak wyprzedzić ją o krok!

Dlaczego analiza konkurencji jest tak ważna?

Wchodzisz na rynek z innowacyjnym pomysłem na biznes i wydaje Ci się, że nikt nie jest w stanie Cię prześcignąć? A może Twoja marka cieszy się dużą popularnością, a stałe grono klientów regularnie dokonuje zakupów w Twoim sklepie? I choć wydawać by się mogło, że Twoja firma ma monopol na rynku, a stworzony przez Ciebie produkt jest nie do podrobienia, to rzeczywistość kształtuje się zupełnie inaczej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing 2020 – prognozy i trendy oraz podsumowanie 2019 r. w marketingu treści

Rok 2019 przeszedł już do historii, pozostawiając niedosyt u content marketerów, którym nie udało się zrealizować wszystkich treści zaplanowanych w kalendarzu redakcyjnym. Przed nami kolejne 366 dni na realizację nowych wyzwań contentowych. Czy możemy liczyć na rewolucję w marketingu treści? Jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć z ubiegłych 12 miesięcy? Podsumowujemy 2019 r. i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w 2020 r. w content marketingu w Polsce.

Content w 2019 r. – większa świadomość potencjału wartościowych treści

Obserwując branżę, poczynania agencji contentowych, firm SEO i działania właścicieli serwisów internetowych, widzę znaczny wzrost świadomości znaczenia treści głównie w procesie pozycjonowania. Nikogo już za bardzo nie trzeba przekonywać, że dobry tekst, obraz lub wideo mają potencjał do generowania konwersji…

Więcej dowiesz się u źródła >


Pozycjonowanie wizytówki Google w 2020 – włóż silnik, przykręć koła

Co za rok! W 2019 Google zaserwował nam wiele nowych, ciekawych funkcji oraz modyfikacji w lokalnym ekosystemie. Kierunek, jak zwykle jest ten sam – ułatwić i przyspieszyć użytkownikowi proces odnajdywania ważnych dla niego informacji. Po drugiej stronie jesteśmy my – właściciele, menedżerowie i marketerzy lokalnych firm. Co możesz zrobić, by w 2020 roku (oraz kolejnych) pozyskać więcej klientów dzięki wizytówce Google swojej firmy? Odpowiedź poniżej.

Mam przyjemność pracowania z firmami lokalnymi różnego kalibru. Poczynając od salonów fryzjerskich z jedną lokalizacją, po duże sieci posiadające setki oddziałów w całej Polsce. Bez względu na rozmiar, pozycjonowanie zawsze zaczynamy z tego samego miejsca. Od włożenia silnika oraz przykręcania kół. Czyli?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Największe mity o SEO i pozycjonowaniu!

Na temat SEO i pozycjonowania powstał już niejeden mit. Rozsiana została niejedna pogłoska, a kolejno, tak jakby magicznym cudem, utrwaliły się w społeczeństwie i ludzie nadal w nie wierzą. Informacje te to nic innego jak plotki rozsiewane przez osoby zajmujące się content marketingiem, SEO i pozycjonowaniem. Ludzie z branży promują tezy, które dla potencjalnego klienta stają się informacjami wartościowym i nie do podważenia. Zazwyczaj niestety okazują się zwykłym mydleniem oczu.

Wiele informacji jest kłamstwem, jednak powtarzane zostały tyle razy, że stały się prawdą. Co więcej, wystarczy tylko pobieżnie zainteresować się tematem SEO i pozycjonowania, aby zobaczyć w przekazywanych informacjach wiele nieścisłości. Google, które ustala reguły dotyczące pozycjonowania, na swoich konferencjach otwarcie mówi o wytycznych, które należy przestrzegać. Poniżej zostaną przedstawione główne mity o promocji w wynikach naturalnych. Niektóre pewnie zaskoczą, inne zwyczajnie przybliżą temat, ale każda z tych informacji jest niezwykle przydatna…

Więcej dowiesz się u źródła >

PPC I SEM. JAK ZMIENIŁA SIĘ REKLAMA W WYSZUKIWARKACH W 2019 I CO CZEKA NAS W 2020?

W roku 2019 kontynuowane były trendy z 2018, które w dużej mierze opierały się na automatyzacji i machine learning. Automatyczne ustawianie stawek, na początku sceptycznie przyjęte przez marketerów, działa coraz lepiej, dzięki czemu zarządzanie wieloma kampania i jest łatwiejsze. Co jeszcze? Google poczuło na plecach oddech konkurencji i coraz więcej uwagi poświęca kampaniom sprzedażowym.

Rynek reklam w wyszukiwarkach miał w 2019 roku wzrosnąć o prawie 18%, osiągając wartość 55,17 miliarda dolarów. Google miało w nim mieć udział na poziomie 73,1%, co przekłada się na 40,33 mld dolarów. Pozostanie dominującym graczem, ale… jego udział spadnie. Według analiz eMarketera, większość wyszukiwań produktowych zaczyna się bowiem już teraz na Amazonie. W 2019 roku ten segment aktywności Amazona wzrośnie prawie o 30% w porównaniu z ubiegłym rokiem, zwiększając przychody netto z wyszukiwania do 7,09 mld USD…

Więcej dowiesz się u źródła >

E-MAIL MARKETING. CO DZIAŁO SIĘ W 2019 ROKU I CO WYDARZY SIĘ W KOLEJNYM?

E-mail marketing od dawna nie wywołuje już rumieńców na twarzach marketerów, co jednak nie zmienia faktu, że właśnie ten kanał pozostaje nadal najskuteczniejszym kanałem dotarcia do klientów. Z raportu Global Email Benchmark Report wynika, że dla 95% respondentów wywodzących się Generacji Z i pokolenia Millennialsów osobisty adres e-mail jest niezbędny w codziennym funkcjonowaniu.

Branżowe raporty nie pozostawiają też wątpliwości, że jego skuteczność opiera się w zarówno na umiejętnym łączeniu go z SEO, content marketingiem i działaniami w mediach społecznościowych, jak i dbałością o higienę bazy adresowej, przy czym nie chodzi wyłącznie o to, by była komplementowana zgodnie z prawem. To, że wysyłanie maili bez zgody odbiorców jest niedopuszczalne, jest oczywiste, ale to, że – by zwiększyć skuteczność działań mailingowych – adresy powinny być posegmentowane, a kreacje spersonalizowane według potrzeb konkretnych grup odbiorców, nie zawsze jest jasne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak utworzyć pierwszą kampanię Google Ads?

Pierwsza kampania Google Ads może przysporzyć nie lada problemów, jeśli wygląd panelu reklamowego jest nam całkowicie obcy. W dwóch częściach naszego poradnika opiszemy krok po kroku, jak stworzyć kampanię Google Adwords (Google Ads).

Pierwsza część zawiera charakterystykę wszystkich kampanii oraz opis możliwości, jakie oferuje panel Google Ads. Artykuł ten będzie pomocny dla osób, które chcą samodzielnie rozpocząć prowadzenie kampanii reklamowej oraz testować nowe rozwiązania na swojej stronie. Zanim zaczniemy od doboru optymalnego rozwiązania, należy zadać sobie ważne pytanie – jaki jest cel mojej kampanii w Google Ads?…

Więcej dowiesz się u źródła >

BOLDOWANIE TEKSTU A SEO

Czy boldowanie fragmentów tekstu, albo co ważniejsze – wybranych słów kluczowych ma jakikolwiek impact na SEO? Czy pięciokrotne wytłuszczenie frazy „Koszalin” w tekście może być powodem, dla którego taki tekst będzie rankował na frazę „Koszalin” skuteczniej od tekstu, który nie korzysta z takiej „mechaniki”? A może wcale nie chodzi o boldowanie, a strongowanie? Już mówię, ale zanim – upewnij się, że subskrybujesz ten kanał, masz włączone powiadomienia o nowych materiałach, tymczasem zaczynamy!

Mimo że mamy rok 2020 r., wydawałoby się, że takie pytania już nie padają, a jednak. Do sedna…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google Seo case study – zwiększenie ruchu z seo Dowiedz się więcej na Seo case study – zwiększenie ruchu z seo...

Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę? Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? Seo case study – zwiększenie ruchu z seo Dowiedz się więcej na: Seo case study – zwiększenie ruchu z seo…

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę? SEO na przestrzeni lat …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA