6 konkurencyjnych taktyk cenowych dla e-commerce Sprzedawany w sieci produkt można statystycznie znaleźć jeszcze u pięciu innych internetowych sprzedawców, a cena produktów u takich gigantów jak Amazon zmienia się średnio co 10 minut. Dlatego sklepy szukają sposobów na konkurencyjną politykę cenową. Niestety zwyczajne zejście do najniższego pułapu z cenami albo …
Zobacz więcej »Poczta Polska i usługa dla sprzedających w Internecie. Product feed, a e-marketing. Sklep internetowy, od czego zacząć? CRM i Marketing Automation
Poczta Polska ruszyła z usługą dla sprzedających w sieci Od 1 stycznia 2018 r. Poczta Polska uruchamiła nową usługę Polecony eCommerce. Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci sprzedający online. Poczta Polska S.A. zapewniając serwis dopasowany do potrzeb użytkowników popularnych portali aukcyjnych i małych sklepów internetowych wspiera rozwój polskiego rynku eCommerce. …
Zobacz więcej »Czas ładowania stron sklepu internetowego to pieniądz!
Strona sklepu internetowego ładuje się dłużej niż 5 sekund? Czas zmienić sklep. Tak uważa 61 proc. internautów, według badania Incapsula. Gdyby dekadę temu ktoś powiedział, że strona sklepu internetowego załadowała mu się w 5 sekund, pewnie wielu z nas z niedowierzaniem wykrzyknęłoby „ale szybko!”. Dziś, gdy witryna ładuje się 5 …
Zobacz więcej »Wiadomości e-mail w e-commerce, które zwiększą sprzedaż
Sprawdź, jakie wiadomości e-mail w e-commerce możesz wysyłać, aby zwiększyć sprzedaż we własnym sklepie. Poznaj 11 różnych treści, które generują sprzedaż. E-mail marketing w e-commerce może być korzystny, jeśli chodzi o zwiększanie liczby nowych zamówień oraz klientów. Daje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, wykorzystując odpowiednie rodzaje wiadomości e-mail w e-commerce, …
Zobacz więcej »