Nowa umowa Allegro z Pocztą Polską – przedsiębiorcy zyskają największą sieć punktów odbioru dla swoich klientów
Według nowej umowy ramowej zawartej właśnie pomiędzy Allegro a Pocztą Polską, przedsiębiorcy sprzedający na platformie Allegro zyskają dostęp do największej sieci punktów odbioru Poczty Polskiej w liczbie blisko 8 tysięcy, które obejmują placówki PP, saloniki i kioski RUCHu, stacje PKN Orlen oraz sklepy Żabka i Freshmarket.
Rozszerzenie oferty punktów odbioru o miejsca poza placówkami Poczty Polskiej pozwala klientom dokonującym zakupów w sieci na odbiór swojej przesyłki w dowolnym czasie i miejscu. Dla przykładu, większość stacji paliw Orlenu otwartych jest całą dobę, a sklepy Żabka czy Freshmarket pomiędzy 6:00 a 23:00, więc dość znacząco zwiększa się zakres godzinowy…
Więcej dowiesz się na: http://antyweb.pl
21 elementów idealnej karty produktu w Twoim e-commerce
Podstrona z opisem produktu to jedno z najważniejszych miejsc w sklepie internetowym. To jak klient widzi i postrzega prezentowany produkt, ma wpływ na jego decyzje zakupowe. Wiele sklepów e-commerce wciąż jednak ma z tym problem. Sprawdź czy Twoje karty produktów przygotowane są tak, aby ułatwić klientowi zakup.
Często karta produktu jest pierwszym miejscem na które trafia potencjalny klient. Może tam trafić z wyszukiwarki Google, kampanii produktowej AdWords, porównywarki cen, Facebooka itp. z pominięciem widoku kategorii produktów czy strony głównej sklepu. Jakie więc informacje powinien tam znaleźć?
1. Nazwa produktu
Z pozoru banał, wydaje się, że to jasne. Ale czy zawsze? Czy przykładowo nazwa produktu “Guess Flower Desire” mówi cokolwiek nowemu klientowi, który nie jest dobrze rozeznany w asortymencie? Jeszcze słabiej rozumie to wyszukiwarka Google…
Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl
Dlaczego klienci porzucają koszyki? Sprawdź 3 najważniejsze powody
Klient potrafi przejść długą drogę: od znalezienia odpowiedniego sklepu internetowego, przez przejrzenie jego zawartości, wyszukanie upragnionego produktu w gąszczu tysiąca innych, aż po wrzucenie go do koszyka i nagle… po prostu opuszcza sklep. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?
69% koszyków zostaje opuszczonych zanim transakcja dobiegnie końca. Dlaczego ta liczba jest tak wysoka? Na pewno część “winy” leży po stronie specyfiki zakupów internetowych. Wielu klientów po prostu przegląda strony by zobaczyć asortyment, inni zachowują przedmioty w koszyku, by wrócić do nich później lub porównać ceny w konkurencyjnych sklepach. Takich sytuacji nie da się uniknąć, jednak warto przyjrzeć się pozostałym powodom, dla których klienci porzucają swoje koszyki. Oto 3 najważniejsze…
Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl
6 sposobów, które pomogą wypromować e-sklep
Założenie swojego e-biznesu to jedno. Skuteczne wypromowanie – drugie. Zastanawiasz się, jak to się dzieje, że niektóre sklepy internetowe odnoszą sukces, podczas gdy inne radzą sobie, mówiąc delikatnie, średnio? Istota tkwi w promocji e-sklepu, a tym samym docieraniu do potencjalnego nabywcy. Jak skutecznie wypromować sklep internetowy i przyciągnąć do niego klientów, aby zamówienia spływały jak szalone? W poniższym tekście znajdziesz 6 kluczowych obszarów, które ułatwią start w branży e-commerce i pomogą rozkręcić e-biznes.
1. Social Media
Nie ma wątpliwości – media społecznościowe stanowią jeden z głównych kanałów generowania ruchu dla e-biznesu. Obecność w social mediach daje wiele możliwości promocji, budowania relacji z klientami oraz pozyskania zaufania konsumentów. Miej jednak na uwadze, że nie każdy kanał jest odpowiedni dla każdego. To, co powinieneś zrobić to ustalić który najlepiej odpowiada Twojemu biznesowi i grupie klientów…
Więcej dowiesz się na: https://whiteanchor.pl
Przygoda z e-biznesem. Czy może w tym pomóc e-platforma?
Prawie co trzeci właściciel e-sklepu podejmuje działania w serwisach aukcyjnych i na marketplace, aby zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą. Blisko 22% wskazuje obecność w tych miejscach jako działanie z największym wpływem na zwiększenie sprzedaży w sklepie.
Takie wnioski płyną z „Raportu 2017: E-commerce inwestuje w siebie” przygotowanego przez Shoper®. Najczęstszymi działaniami podejmowanymi przez e-sklepy, aby przyciągnąć potencjalnych klientów do swojej oferty, są aktywności w mediach społecznościowych – akcje promocyjne oraz płatne reklamy na Facebooku. Działania te postrzegane są także jako jedne z istotnych metod zapewniających wzrost sprzedaży…
Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl
AUDYT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ!
PO RAZ KOLEJNY MOŻEMY WYJŚĆ NAPRZECIW OCZEKIWANIOM NASZYCH KLIENTÓW I ZAPROPONOWAĆ WSPARCIE JAKIE ODDOLNIE JEST OD NAS OCZEKIWANE. OD WIELU LAT SKUTECZNIE ROZWIJALIŚMY KOMPETENCJE DOTYCZĄCE BUDOWANIA RUCHU NA STRONACH SKLEPÓW INTERNETOWYCH, OD DZIŚ KORZYSTAĆ Z NASZEJ WIEDZY MOŻECIE RÓWNIEŻ NA DRUGIM ETAPIE, NIE MNIEJ WAŻNYM – OPTYMALIZACJI SPRZEDAŻY I AUDYTOWANIU SKLEPÓW POD TYM KĄTEM.
Wiemy doskonale, że pojęcie „optymalizacji konwersji” nie jest niczym nowym. Od wielu lat możecie spotkać się z firmami, które doradzą w tym zakresie. Wiemy jednak niestety, że często te porady są niekompletne. Otrzymany raport dotyczy np. tylko budowy ścieżki zakupowej czy prezentacji karty produktu. To zdecydowanie za mało! Dlatego od dziś oddajemy w Wasze ręce kompleksowy, potężny AUDYT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, który w pełni przeanalizuje elementy istotne pod kątem przekonwertowania odwiedzających w Klientów.
Po co? Choćby po to by podnieść współczynnik konwersji w Twoim sklepie nawet o niepozorne 0,1%! Przy 50 tysiącach wejść miesięcznie pozwoli Ci to na wygenerowanie 50 DODATKOWYCH TRANSAKCJI W SKALI KAŻDEGO MIESIĄCA, CZYLI 600 NOWYCH KLIENTÓW ROCZNIE!…
Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl