Allegro Zapłać Później – wkrótce nowa możliwość płatności
Dzięki nowej usłudze klienci Allegro będą mogli nabywać towary i płacić za nie później. To nie jedyna zmiana polskiego giganta e-commerce.
Allegro Zapłać Później pozwala odroczyć płatność na maksymalnie 30 dni, jednak – dzięki partnerom zewnętrznym, którymi będą prawdopodobnie PayU oraz Przelewy24– sprzedawca otrzyma pieniądze od razu…
Więcej dowiesz się u źródła >>Jak skutecznie sprzedawać w internecie – Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym?
Sektor e-commerce rośnie z roku na rok, pokazuje to mnóstwo badań. Wielu przedsiębiorców chciałoby z tego tortu wykroić dla siebie jeszcze większy kawałek. Jednak kwestia tego, jak sprzedawać w internecie coraz więcej, wcale nie jest taka prosta. Specjaliści Inseo mają dla nich parę cennych porad.
3 kluczowe wskazówki dla tych co chcą wiedzieć, jak sprzedawać w internecie i zwiększać zyski
- Zadbaj o kwestie techniczne Twojej platformy sprzedażowej – sklep internetowy musi chodzić jak szwajcarski zegarek, 24/7. Wszelkie niedociągnięcia skutecznie zniechęcają do zakupów. Współczesne standardy obejmują nie tylko atrakcyjną szatę graficzną, ale też pełną responsywność (dostosowanie sposoby wyświetlania witryny do parametrów urządzenia, z którego korzysta użytkownik), szyfrowane połączenia czy przejrzystą kategoryzację produktów. Eksperci Inseo, wiedzący jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, radzą też kierować się zasadami UX i maksymalne uprościć klientom przejście ścieżki od zainteresowania produktem do zakupu (zwiększenie skuteczności lejka sprzedażowego). Oczywiście nie wolno zapominać o odpowiedniej prezentacji oferowanych w sklepie internetowym produktów: liczą się wyraźne zdjęcia i konkretne informacje…
Psychologiczne sztuczki zwiększające sprzedaż w sklepie internetowym
Obecnie przekonanie do swojej oferty w sklepie internetowym naprawdę jest bardzo trudne, wynika to przede wszystkim z ilości konkurencji. Dzisiaj znaczną część produktów bez trudu kupimy już w jednym sklepie. Pojawia się więc pytanie: dlaczego ktoś ma wybrać akurat Twój sklep internetowy?
Oczywiście stoi za tym szereg elementów, których nie da się od razu wymienić. Skoncentrujemy się więc na wprowadzeniu psychologicznych sztuczek, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży i wpłyną istotnie na zachowanie internautów na naszej stronie. Sprawdźmy, w jaki sposób możesz nakierować internautów na określone decyzje zakupowe, a tym samym zyskać klientów. Wystarczy zastosować kilka prostych zagrywek psychologicznych…
Więcej dowiesz się u źródła >>W jaki sposób pozyskiwać klientów posiadając sklep internetowy?
Dla właścicieli sklepów poważnym problemem jest pozyskiwanie klientów i związane z tym również zwiększanie sprzedaży. Na ogół konkurencja jest naprawdę spora. W efekcie końcowy użytkownik ma mnóstwo kryteriów, które może brać pod uwagę, zanim zdecyduje się na zrobienie zakupów w konkretnym sklepie. W związku z tym, co zrobić, aby pozyskać klientów w sklepie internetowym?
Przede wszystkim należy skupić się na dotarciu do nowych internautów. Nie można jednak lekceważyć tych, którzy już raz coś u nas kupili. Trzeba ich zachęcić do tego, aby ponowili swoje zakupy. W zdecydowanej większości przypadków działania koncentrują się na docieraniu do nowych użytkowników. Jednak to ci, którzy już raz dokonali zakupu zostali naszymi klientami. To oni znają już naszą markę i są bardziej skłonni do tego, aby kolejny raz coś kupić. Zobaczmy więc jakie są sposoby na pozyskanie klientów w sklepie: zarówno nowych, jak i tych starych…
Więcej dowiesz się u źródła >>Pozycjonowanie sklepu internetowego. Poznaj specyfikę działań, które trzeba podjąć by osiągnąć wysokie pozycje
Nasi rodzice marzyli o możliwości zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu i noszenia ciężkich siatek. My aktualnie tak właśnie je robimy. Internet to największa na świecie galeria handlowa. Pozycja Twojego sklepu w wyszukiwarce odpowiada lokalizacji sklepu w galerii naziemnej. Jak zatem zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu internetowego, aby znaleźć się jak najbliżej klientów?
Ludzie coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych. Popularnością cieszą się już nie tylko ubrania czy elektronika, ale również kosmetyki czy nawet żywność ekologiczna. Specjaliści przewidują stały przypływ klientów i wzrost sprzedaży on-line…
Więcej dowiesz się u źródła >>Marketing w sklepie internetowym – na czym polega?
Można stwierdzić, że branża e–Commerce jest obecnie naprawdę konkurencyjna. Konkretny produkt można znaleźć nie w jednym, a nierzadko w kilku czy nawet kilkunastu sklepach online. Aby więc przekonać do siebie klientów, trzeba się naprawdę mocno postarać. Niezwykle istotne jest w tym wypadku opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, którą wdrożymy w swojej firmie. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Kierunków, którymi można podążać jest kilka. Uzależnione są one od środków, jakimi dysponujemy, a także naszych możliwości. W naszym artykule przedstawiamy działania marketingowe, które można prowadzić w odniesieniu do sklepu internetowego.
Content marketing
Jest to marketing, który związany jest z treścią. Jego popularność wzrosła niezwykle wraz ze zmianami, które dotyczą działań SEO. Dzisiaj algorytmy Google przywiązują coraz większą wagę nie tyle do zdobywania linków, ale również co do jakości publikowanych treści. Jeśli chodzi o działania content marketingowe, to najłatwiej można je sprowadzić do blogowania. Przynosi to wiele zalet, które pojawiają się wówczas, gdy blog będzie prowadzony regularnie…
Więcej dowiesz się u źródła >>Osoby kupujące w sieci to przeważnie zadowoleni klienci
W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile Institute „Customer Happiness Index”. Kluczowym elementem, który buduje to zadowolenie, a często też warunkuje zakup, jest system płatności. Brak odpowiedniej dla klienta formy płatności może zdecydować o porzuceniu koszyka. Kupujący coraz chętniej dzielą się z innymi swoimi doświadczeniami z zakupów, a opinie innych internautów są często przy wyborze produktu ważniejsze niż samodzielnie wyszukane informacje.
Polscy konsumenci są dość zadowoleni ze swoich zakupów, To być może jest dziwne, bo mówi się o nas, że jesteśmy dość marudni, ale wbrew pozorom nie jest tak źle. Średni poziom zadowolenia wynosi prawie 8 w skali od 0 do 10 – wskazuje w rozmowie z agencją Newseria Biznes Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute. – Zbadaliśmy dziewięć czynników, m.in. asortyment w sklepie, wygląd sklepu stacjonarnego, to jak profesjonalna jest obsługa, czy są promocje, jak są obsługiwane reklamacje. Dla sklepów internetowych także asortyment, obsługę, intuicyjność…
Więcej dowiesz się u źródła >>Jak zarządzać sklepem internetowym? [PRAKTYCZNY PORADNIK]
Audytując sklepy internetowe z wielu branż, można się spotkać z wieloma, czasem bardzo zawiłymi problemami dotyczącymi o contentu, optymalizacji czy też kwestii technicznych. Z niektórymi z nich spotykałem się na tyle często, że uznałem, iż warto napisać o nich kilka słów.
Co robić z opisami podobnych produktów?
Bardzo często podczas audytowania sklepów klientów trafiam na sytuację, kiedy w sklepie jest bardzo dużo niemal identycznych produktów, różniących się jedynie wymiarami, kolorem, pojemnością, gramaturą czy też innymi własnościami związanymi ze specyfiką produktu. Wiele osób zastanawia się wtedy, co zrobić z opisami produktów, jak powinny w takiej sytuacji wyglądać?…
Więcej dowiesz się u źródła >>20 wtyczek WooCommerce, które udoskonalą twój sklep internetowy
Już od wielu lat WooCommerce jest jedną z najchętniej wybieranych wtyczek WordPress, umożliwiających stworzenie funkcjonalnego, ale też intuicyjnego sklepu internetowego. Jej popularność jest związana również, z tym że umożliwia dowolne modyfikowanie sklepu. Poznaj 20 wtyczek WooCommerce, które zwiększą twoje zyski, poprawią wydajność pracy i spełnią oczekiwania Twoich klientów.
WooCommerce WooCart — wtyczka do edycji koszyka
W tym przypadku mamy do czynienia ze wtyczką, która pozwala na stworzenie oraz na edycję koszyka. To kluczowe miejsce, gdyż właśnie tam trafiają produkty, które chce zakupić klient. Jedną z najbardziej cenionych funkcji jest możliwość rozwinięcia listy zakupionych produktów w pasku bocznym, dzięki czemu można nadal przeglądać produkty i jednocześnie mieć wgląd do tego, co już trafiło do koszyka…
Więcej dowiesz się u źródła >>Planowane przepisy mogą zaszkodzić rozwojowi e-commerce
Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z korzyścią dla klientów i sprzedawców. Szczególnie sprzyjają jemu jasne i zrozumiałe regulacje. Izba Gospodarki Elektronicznej zauważyła, że w projekcie ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, druk nr 3622, pojawiło się rozwiązanie, które rodzi duże zaniepokojenie. Chodzi o rozszerzenie niektórych praw przysługujących konsumentom.
Zdaniem e-izby zaproponowana zmiana w sposób istotny może utrudnić prowadzenie działalności gospodarczej przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem firm z sektora e-commerce. Planowana regulacja miała mieć skutek odwrotny, czyli zmniejszanie obciążeń i niepewności oraz uwolnienie potencjału do dalszego rozwoju przedsiębiorczości. Może jednak sprawić, że…
Więcej dowiesz się u źródła >>