Opisy produktów do sklepów internetowych, w jaki sposób mogą zwiększyć sprzedaż
Jedną z form prowadzenia działalności gospodarczej jest sklep internetowy oferujący klientom rozmaite produkty za pośrednictwem globalnej sieci. Można śmiało powiedzieć, że ta odmiana handlu jest obecna na rynku od początków istnienia Internetu, jednakże obecnie przeżywa swój kolejny okres burzliwego rozwoju. Związane jest to między innymi z nękającą świat pandemią, która całkowicie zmieniła nasz sposób robienia zakupów. Jeśli jeszcze rok temu robiliśmy je przeważnie w sklepach stacjonarnych, to teraz, w dobie zagrożenia koronawirusem, większość tych samych rzeczy kupujemy w sieci, z dostawą do domu lub bezpieczniejszą, do paczkomatu.
Coraz więcej firm planuje lub już przeniosło swoją działalność handlową do Internetu, stając jednocześnie przed kolejnym poważnym problemem, jak zainteresować potencjalnego klienta i przekonać go do zakupu w swoim, a nie innym sklepie…
Więcej dowiesz się u źródła >Jakie sklepy internetowe wybierają klienci?
Już za chwilę rozpocznie się bowiem szał zakupów świątecznych. Wygrają ci sprzedawcy, którzy mają nie tylko najkorzystniejsze ceny i wysokiej jakości produkty, ale również atrakcyjny sklep internetowy. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci? Na to pytanie odpowiadamy w naszym artykule.
Sklep internetowy, który przyciąga wzrok
Największą popularnością cieszą się sklepy internetowe, na które po prostu przyjemnie się patrzy. Interesują nas witryny z oryginalnym, niebanalnym designem. Szukamy miejsc, które są nowoczesne, dobrze rozplanowane i które świetnie prezentują swoje produkty. Im zatem bardziej oryginalnie, tym lepiej. Taki sklep internetowy na pewno zostanie zapamiętany. Oczywiście design musi jednak zostać dopasowany do danej grupy docelowej. Jeżeli dany sklep będzie sprzedawał deskorolki dla młodzieży to oczekiwane są raczej jaskrawe wzory i kolory, graffiti i modne hasła. Tworząc natomiast sklep dla apteki, powinniśmy raczej stawiać na coś bardziej stonowanego. Sklepy wnętrzarskie z kolei fantastycznie komponują się w ciepłych barwach, tworzących przytulny klimat. W niektórych branżach większe, a w innych mniejsze znaczenie ma atrakcyjna grafika i ciekawe rozmieszczenie poszczególnych zakładek…
Więcej dowiesz się u źródła >Reklama sklepu kosmetycznego
Prowadzisz sklep kosmetyczny? Branża beauty jest niezwykle rozwojowa – zwłaszcza, że rozwija się równolegle rynek samych produktów kosmetycznych oraz system ich promocji. Dlatego przybywa też chętnych do eksperymentowania z nowościami oraz poszukiwania tanich, ale dobrych artykułów do makijażu, a także pielęgnacyjnych. Sęk w tym, że wraz ze wzrostem popytu na produkty z tej kategorii rośnie też podaż. Jak zatem poradzić sobie na konkurencyjnym rynku? Odpowiedzią jest przemyślana reklama sklepu kosmetycznego. W jaki sposób ją zaplanować i wykonać? Podpowiadamy.
Reklama sklepu kosmetycznego: jak zacząć?
Działania reklamowe nigdy nie powinny być dziełem przypadku – no, chyba że chcesz zmarnować budżet, który na nie przeznaczysz. Ta zasada jest szczególnie ważna w branży kosmetycznej – bez względu na to, czy prowadzisz drogerię, która oferuje bardzo szeroką gamę produktów ze średniej i niskiej półki cenowej, czy sklep z artykułami eko lub przeznaczonymi dla profesjonalistów. W każdej z tych nisz trzeba się mierzyć z bardzo dużą konkurencją. A to nie lada wyzwanie – zwłaszcza, jeśli zaczynasz od podstaw…
Więcej dowiesz się u źródła >Sprzedawcy internetowi szukają sposobu na porzucone koszyki
Tylko co piąty konsument kończy rozpoczęte zakupy w sieci. Pozostali, najczęściej licząc na lepszą ofertę, porzucają koszyk – wynika z ostatniego raportu firm Shoper i SMSAPI. Ich badanie dotyczące komunikacji sklepów internetowych może być dla sprzedawców wskazówką, która pomoże ograniczyć wykruszanie się klientów na ostatniej prostej.
Pięć lat temu agencja badawcza BI Intelligence oszacowała globalną wartość niedokończonych zakupów na 4,6 biliona dolarów. Obecnie, na światowym rynku porzucone koszyki stanowią 69,57 proc. rozpoczętych transakcji, w Polsce – według badań Shopera, dostawcy oprogramowania dla sklepów internetowych – 78,5 proc. W czym tkwi problem?…
Więcej dowiesz się u źródła >POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO – 3 RZECZY, KTÓRE MOŻNA ZROBIĆ SAMODZIELNIE
W tym odcinku podcastu opowiadam o 3 rzeczach, które możesz zrobić samodzielnie, by zadbać o wyższą pozycję swojego sklepu w wyszukiwarkach. Jeśli wolisz czytać, poniżej znajdziesz wersję tekstową…
Więcej dowiesz się u źródła >Czym jest m-commerce i jak może zmienić zakupy w internecie?
Mimo że w ostatnich miesiącach pandemia zamknęła nas w domach, handel wciąż kwitnie – zwłaszcza ten internetowy. Użytkownicy coraz częściej robią zakupy z poziomu smartfona czy tabletu. Warto zatem bliżej przyjrzeć się m-commerce i dowiedzieć się, dlaczego Twoja firma powinna postawić na filozofię mobile first.
Są szybkie, wygodne i nie wymagają wychodzenia z domu – to właśnie dlatego tak bardzo lubimy zakupy w Internecie. A gdy kurier już do nas dotrze? Nie musimy nerwowo szukać gotówki, ponieważ mamy możliwość płatności online…
Więcej dowiesz się u źródła >PROJEKTOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO – CHECKLISTA
Przyjmując zlecenie wykonania sklepu internetowego zawsze staramy się uzyskać jak najwięcej informacji o danej marce, specjalizacjach firmy i planach na rozwijanie biznesu. Odpowiednie przygotowanie funkcjonalności i opcji sklepu już na początku jego wdrażania znacząco poprawi odbiór strony przez klientów, a jednocześnie ułatwi prowadzenie sprzedaży bez względu na to, czy dziennie pojawi się 5, 15 czy 50 transakcji. Jakie informacje warto przygotować przed pierwszą rozmową o tworzeniu sklepu internetowego z agencją LTB?
TWORZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO – BRIEF DLA KLIENTÓW
Przystępując do prac nad sklepem internetowym musimy poznać w pierwszej kolejności charakter Państwa działalności – pytamy o branżę, liczbę oferowanych produktów, a także specyfikę działalności. Sklep internetowy może być zintegrowany z istniejącą już stroną www Państwa firmy, ale też zbudowany zupełnie od zera. Co będzie nam potrzebne?…
Więcej dowiesz się u źródła >Amazon.pl już dostępny. Ruszyła polska wersja sklepu – a co w niej?
Na ten dzień czekało wielu internautów. Polski Amazon nareszcie dostępny – bez przekierowań, bez polskiej nakładki na niemiecką wersję giganta e-commerce. Platforma sprzedażowa oficjalnie wkroczyła nad Wisłę.
O polskiej wersji sklepu Amazon plotkowało się od wielu lat. Korporacja działa na tutejszym rynku od dawna, jednak dotychczas próżno było szukać rodzimej wersji sklepu. Dzisiaj oficjalnie już działa adres amazon.pl — i nie przekierowuje nas do niemieckiego wariantu sklepu z polskim tłumaczeniem. Jest polskie logo i… uwielbiane przez Polaków metody płatności…
Więcej dowiesz się u źródła >