Czy reklama na blogu lub vlogu się opłaca?
W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. W Polsce, choć mniej popularny, jest coraz częściej wykorzystywany przez marki. Kampanie z udziałem znanych z mediów społecznościowych osób mogą zwiększyć sprzedaż nawet dwu-, trzykrotnie. Przy wyborze influencera firmy powinny zwracać uwagę na spójność wizerunku. Inaczej stracą na tym obie strony.
– Przewagi influencerów, czyli liderów opinii, w marketingu na pewno są już znaczące, ale będą też szybko rosnąć. Coraz większe firmy coraz częściej sięgają po takie osoby. Są oni trendsetterami i często ekspertami w swojej dziedzinie, wzbudzają wiarygodność, tworzą wartościowy content, którego użytkownicy szukają coraz częściej. Ze względu na swoją wiarygodność wpływają także na większą chęć zakupową wśród użytkowników, a tego oczekują reklamodawcy – wskazuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Mateusz Łukianiuk, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Awin, firmy wspierającej reklamodawców w internecie…
Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl
Paginacja w służbie marketingu treści
Świadomość znaczenia marketingu treści ma ogromne znaczenie dla przełożenia pozycji naszego serwisu w wynikach wyszukiwania organicznego. Aby w pełni wykorzystać możliwości płynące z publikowanych treści trzeba zdawać sobie sprawę z tego jak ważne jest, aby tekst był unikalny. Kiedy mamy zapewnione świeże, unikatowe i przykuwające uwagę treści, jesteśmy w stanie rozpocząć rzeczywiste pozycjonowanie stron. O czym nie możemy zapomnieć w trakcie publikacji?
Powyższa zasada tworzenia i dostarczania treści dotyczy zarówno małych blogów jak i dużych sklepów internetowych. Różne serwisy w różny sposób prezentują dodawane treści. Niezależnie jednak od formy przekazu, należy pamiętać o tym, aby w jak największym stopniu ułatwiać robotom indeksującym zrozumienie tego co dostarczamy na stronę. Szczególnie, że bardzo łatwo o powielenie treści, zwłaszcza na własnym serwisie.
Część wskazówek odnośnie publikowania treści zawarliśmy w naszym Poradniku SEO copywritingu, ale materiałów opatrzonych poradą stosowania jest tyle, że niebywale ciężko jest uwzględnić wszystko przy okazji jednego artykułu. Paginacja, która odpowiada za wskazywanie podzielonych treści na stronie jest niewątpliwie kolejną wartą omówienia wskazówką. Uwzględnienie jej na każdej stronie pozwoli wyeliminować duplikaty tego samego materiału…
Czytaj więcej na: http://blog.wiwi.pl
JAK ROZWIJAĆ BLOGA PRACUJĄC JEDNOCZEŚNIE NA ETACIE
Wyobraź sobie dzień, w którym nie musisz martwić się o dzwoniący budzik, o odpowiednie ubranie, makijaż, czy stres wywołany korkami na drodze lub niemiłymi spojrzeniami ludzi w autobusie. Nie musisz nawet troszczyć się o prysznic – bloger może przecież pracować cały dzień w piżamie! Siadasz z kawą do komputera, włączasz przyjemną muzykę, a następnie otwierasz swojego MacPro i zaczynasz stukać w klawiaturę. Słowa płyną po ekranie jak nuty Vivaldiego po pięciolinii.
Stop! Tu Cię zatrzymam …
Gwoli wyjaśnienia:
- powyższy opis jest bzdurną wizją blogera, wymyśloną przez tych, którzy nie zdają sobie sprawy ile czasu, energii i poświęcenia wymaga praca nad blogiem (nawet jeśli zdarza nam się pracować w piżamie),
ale przede wszystkim … - nadal jesteś zatrudniona na pełen etat! (marzysz jednak o zarabianiu z blogowania i o życiu z tej pasji)…
Czytaj więcej na: http://urszula-phelep.com
Na „nowych” domenach już można dobrze zarobić. Nawet ponad 700 tys. zł
201 250 dolarów kosztował adres casino.online. Jest to równowartość ponad 700 tys. zł. Na rynku „nowych” domen była to rekordowa transakcja. Świadczy o tym, że adresy z mniej typowymi rozszerzeniami zyskują na popularności. Jednak do cen tradycyjnych domen ów wynik wciąż ma się nijak.
Przypomnijmy, że lasvegas.com została sprzedana za 90 milionów dolarów (330 mln zł) a carinsurance.com za blisko 50 mln (180 mln zł). W przypadku polskiego rynku, rekord należy do serwisu opony.pl, który przed siedmioma laty znalazł nabywcę za milion złotych.
Jednak na rynku „nowych” domen, wśród których popularne są takie końcówki jak .online, .website, .club, .vip, .shop czy .live, ponad 200 tys. dolarów to absolutny rekord…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
Poczta Polska inwestuje w start-upy
Czujnik sprawdzający, ile listów zostało wrzuconych do skrzynki, czy automat do odbierania przesyłek w miejscu zamieszkania – to projekty, które Poczta Polska wyłoniła w pierwszym etapie programu GammaRebels, skierowanego do start-upów i młodych innowatorów. Pocztowa spółka negocjuje w tej chwili umowy biznesowe i zamierza wdrożyć najlepsze pomysły do swojej działalności. Dzięki innowacjom chce budować przewagę nad konkurencją.
– Oczywistym jest, że w dzisiejszych czasach innowacje są niezbędne do rozwoju. Aby sprostać konkurencji i wymaganiom klientów, musimy wprowadzać innowacje i być krok do przodu – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej SA.
Pocztowa spółka zamknęła właśnie pierwszy etap programu GammaRebels powered by Poczta Polska, skierowanego do start-upów i młodych przedsiębiorców. Jego celem było wypracowanie innowacyjnych rozwiązań, które Poczta mogłaby w łatwy sposób wdrożyć do swojej działalności biznesowej, oraz stworzenie nowych produktów i usług zwiększających wartość dodaną dla spółki i jej klientów…
Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl
Polacy liderami w blokowaniu reklam w internecie
Internauci nie akceptują agresywnych materiałów promocyjnych. OnAudience.com opublikowało raport na temat blokowania reklam w internecie, bazujący na danych z ponad 60 najważniejszych rynków świata. Wynika z niego, że mieszkańcy naszego kraju sięgają po wtyczki typu AdBlock najchętniej spośród wszystkich użytkowników sieci.
Według raportu w polskim internecie blokowanych jest aż 46 procent wszystkich reklam, co oznacza wzrost rok do roku o 8 procent. Na podium znalazła się też Grecja (44%) i Norwegia (42%), a w pierwszej piątce mamy jeszcze Niemcy (41%) i Danię (40%)…
Czytaj więcej na: http://pclab.pl
Niemal co druga odsłona bez reklam – Polacy mistrzami adblocków
W polskim internecie blokowanych jest 46 proc. wszystkich wyświetlanych reklam, co daje 8-proc. wzrost rok do roku. Polska jest światowym liderem – czytamy nowym raporcie prezentującym dane z ponad 60 rynków świata stworzonym przez OnAudience.com z grupy Cloud Technologies.
Na drugim miejscu znalazła się Grecja z 44 proc. blokowanych wyświetleń, a na trzecim Norwegia, gdzie blokuje się ich 42 proc. Dalej są Niemcy (41 proc.) i Duńczycy (40 proc.). Wysoką pozycję w rankingu zajęła również Wielka Brytania, gdzie blokowanych jest 39 proc. reklam…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
Polacy drugi rok z rzędu światowym liderem w blokowaniu reklam, do tego poprawiliśmy swój wynik
Rok temu, w pierwszej edycji raportu OnAudience.com (Grupa Cloud Technologies), Polacy również przodowali w blokowaniu reklam, wtedy się okazało, że aż 42% wyświetlanych reklam jest blokowanych. W tegorocznym raporcie jest już ich 48%. Można śmiało więc już powiedzieć, że to połowa wyświetleń wszystkich reklam jest blokowana w naszym kraju.
Podobny procent blokowanych wyświetleń reklam jest w Grecji (44%), w Norwegii (42%) oraz w Niemczech (41%). Autorzy raportu szacują, że wartość zablokowanych odsłon w tym roku osiągnie 42 miliardy dolarów…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl