Z ostatniej chwili
Optymalizacja filmów na YouTube. Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści. TikTok nowa funkcja dla reklamodawców
Optymalizacja filmów na YouTube. Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści. TikTok nowa funkcja dla reklamodawców

Optymalizacja filmów na YouTube. Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści. TikTok nowa funkcja dla reklamodawców

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Optymalizacja filmów na YouTube

Optymalizacja i pozycjonowanie filmów na YouTube to dość specyficzne terminy, które nie są znane każdemu i nie każdy zdaje sobie sprawę z ich istnienia. Filmiki na YouTube da się jednak optymalizować i pozycjonować w wyszukiwarce Google oraz na YouTube, podobnie jak strony www.

Serwis ten jest wszak drugą największą wyszukiwarką internetową, dzięki której możemy odnaleźć interesujące nas filmiki w tymże serwisie. Poniżej przedstawimy zwięźle, czym jest optymalizacja i pozycjonowanie filmów na YouTube oraz podpowiadamy jak pozycjonować filmiki poprzez działania w każdych z trzech podstawowych obszarów — SEO, UX i Contentu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w Aktualnościach

Facebook uruchamia nowe narzędzie umożliwiające lepszą kontrolę materiałów udostępnianych w Aktualnościach. Od teraz możliwe będzie wskazanie osób mogących komentować posty publiczne, określając, czy będzie to każdy, kto widzi post, czy tylko oznaczone osoby i strony.

Dodając możliwość dostosowania grona komentujących, Facebook chce dać właścicielowi konta kontrolę nad rozmowami prowadzonymi pod jego postami publicznymi. Pozwala ograniczyć niepożądane interakcje. Także osoby publiczne, twórcy i marki mogą określić grono osób komentujących ich posty publiczne. Ma to zwiększyć ich poczucie bezpieczeństwa i poszerzyć im przestrzeń konstruktywnej dyskusji z własną społecznością…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców

TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych na platformie. Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego.

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom. Dostępna jest na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok dodaje opcję automatycznego wprowadza napisów do klipów wideo

Funkcja automatycznego dodawania napisów już pojawiła się na TikToku. Co ciekawe, użytkownicy mogą je edytować, w razie wystąpienia ewentualnych błędów.

Na TikToku pojawiła się nowa opcja. Od teraz, użytkownicy będą mogli korzystać z opcji automatycznego dodawania napisów w klipach wideo. Celem aplikacji jest poprawa dostępności, jak również możliwość użytkowania, gdzie tylko chcemy…

Więcej dowiesz się u źródła >

MARKA OSOBISTA NA TIK TOKU – CZY TO MA SENS? MÓJ EKSPERYMENT 30 DNI [CASE STUDY]

Lubię eksperymenty i lubię sprawdzać w praktyce, co może zadziałać dla mnie, a co nie. W lutym ktoś mi podsunął pomysł, żeby spróbować publikować filmy na Tik Toku i ten pomysł chodził za mną przez dłuższy czas. A jak pomysł chodzi za mną dłuższy czas, to zwykle w końcu biorę się za jego realizację.

Przez cały marzec publikowałam filmy codziennie lub prawie codziennie. Z jakim skutkiem? O tym za chwilę…

Więcej dowiesz się u źródła >

The Re-Enty App – nowy pomysł Facebooka na integrację więźniów ze społeczeństwem

Gigant mediów społecznościowych przygotowuje specjalną aplikację dla osób, które wychodzą z więzienia. Jej zadaniem będzie integracja tych osób z resztą społeczeństwa.

Już od jakiegoś czasu Facebook pracuje nad różnymi narzędziami i aplikacjami dla osób, które przez resztą społeczeństwa uważane są za wykluczone. Jedną z takich grup, są również więźniowie wychodzący na wolność. I to właśnie z myślą o nich powstanie nowa aplikacja – The Re-Entry App…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twórcy na Pintereście w końcu będą mogli zarabiać! A to nie koniec zmian

Na Pintereście pojawi się kilka nowych udogodnień dla twórców. A wśród nich możliwość zarabiania pieniędzy na swoich treściach.

Od kilku lat Pinterest stara się wspierać twórców. Zaś od zeszłego roku, swoją uwagę skupia szczególnie na treściach tworzonych przez autorów dyskryminowanych. Zmiany, które niedawno ogłosiła platforma, są niejako połączniem jednego i drugiego. Oto czego możemy się spodziewać…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Ile wie o nas Facebook TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność. Zmiany w social media w 2020 roku. Instagram Stories

Ile wie o nas Facebook? TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność. Zmiany w social media w 2020 roku. Instagram Stories

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Ile wie o nas Facebook ?? (i inne firmy) …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA