Z ostatniej chwili
Własny sklep internetowy – jak zacząć w łatwy sposób Gdzie sprzedawać w internecie Jakie PKD dla sklepu internetowego
Własny sklep internetowy – jak zacząć w łatwy sposób Gdzie sprzedawać w internecie Jakie PKD dla sklepu internetowego

Własny sklep internetowy – jak zacząć w łatwy sposób? Gdzie sprzedawać w internecie? Jakie PKD dla sklepu internetowego?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Własny sklep internetowy – jak zacząć w łatwy sposób?

Otwarcie własnego sklepu w internecie to marzenie wielu osób. Dla niektórych jawi się to jako łatwy sposób na wypróbowanie swoich sił w realnym biznesie. Tym, którzy już prowadzą działalność stacjonarnie, stwarza możliwości na otwarcie się na nowe rynki i dotarcie do szerszego grona klientów. Jeszcze innym może on pomóc w szybkim przebranżowieniu się po utracie pracy. Na szczęście, wykorzystując ogólnodostępne rozwiązania, można bez większych problemów zrealizować ten cel.

PrestaShop – najpopularniejsze rozwiązanie na świecie

Otwartoźródłowy PrestaShop jest wykorzystywany przez ponad 1/4 wszystkich sklepów internetowych na świecie. Co kryje się za jego popularnością? Między innymi niskie koszty wdrożenia tego systemu – jest on dostępny na licencji typu open source, dzięki której możesz bez opłat pobrać i zainstalować ten system i modyfikować go według własnych potrzeb – np. dogrywając rozszerzenia i wtyczki, ale również przerabiając kod źródłowy, który jest dostępny dla każdego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Gdzie sprzedawać w internecie? Sklep online w serwisie ogłoszeniowym, grupy na FB, co jeszcze?

Wiele osób na pewnym etapie życia zaczyna myśleć o swoim biznesie. Założenie sklepu internetowego jest proste i nie wiąże się z wieloma kosztami. Ale nie tylko sklep jest miejscem, gdzie możesz handlować przedmiotami. Gdzie jeszcze możesz sprzedawać swoje rzeczy?

Czy warto założyć sklep internetowy?

Sprzedaż produktów w Internecie jest jednym z najprostszych sposobów na pozbycie się swoich rzeczy. Niezależnie od tego, czy chcesz sprzedawać swoje stare ubrania, czy meble, czy też rozkręcasz swój biznes i pragniesz dotrzeć do większej grupy osób, własne miejsce w sieci pomoże Ci się rozkręcić. Warto pamiętać, że sklep online jest znacznie tańszy niż sklep stacjonarny, a zyski ze sprzedaży możesz mieć niemal bez prowizji. Warto zainteresować się różnego rodzaju platformami i założyć swój własny sklep, który będzie generował przychody…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie PKD dla sklepu internetowego? – poradnik dla startujących ze sprzedażą przez internet

Startując ze sprzedażą przez internet, prędzej czy później dojdziemy do momentu rejestracji naszej działalnośći gospodarczej, co wiąże się z odpowiedzią na pytanie, jakie PKD dla sklepu internetowego wybrać, aby najlepiej oddać charakter działalności. Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, aby pomóc Ci na początkowym etapie.

Uruchamiając sklep internetowy musisz liczyć się z tym, że prędzej czy później niezbędne będzie rozpoczęcie działalności gospodarczej. Istniej w Polsce co prawda pojęcie działalności nierejestrowanej, jednak limit na takiej działalności jest dość niski, ponieważ wynosi 50% kwoty minimalnej, co daje nam w 2021 roku maksymalne przychody na poziomie 1400 zł. W Codariusie wierzymy, że z naszymi sklepami już od pierwszych miesięcy będziesz generował większe zyski, dlatego zakładamy, że od początku potrzebujesz zarejestrowanej działalności gospodarczej. A do tego niezbędny jest wybór kodu PKD…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto prowadzić blog w e-commerce?

Branża e-commerce rozwija się coraz szybciej, a zakupy internetowe stanowią aż 18% sprzedaży detalicznej na świecie! Pandemia spowodowała przeniesienie większości działań online, co z jednej strony spowodowało wzrost konkurencji, ale z drugiej dało także nowe możliwości rozwijania strategii marketingowych.

Jednym z jej elementów, na który zdecydowanie warto jeszcze mocniej stawiać w obecnym roku, jest content marketing!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych

Zachęcamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją “Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych”, w której znajdziecie 15 wartościowych i inspirujących wypowiedzi przedstawicieli e-sklepów. CEO, dyrektorzy i menadżerowie e-commerce odpowiadają na jedno, ale bardzo ważne pytanie:

Co jest największym problemem, a co największą szansą dla branży e-commerce w 2021 roku i dlaczego?

W związku z tym, że świadczymy usługi dla e-commerce i  na bieżąco śledzimy rozkwit branży postanowiliśmy poznać opinię przedstawicieli sklepów internetowych co sądzą o obecnej sytuacji rynku e-handlu.  W tej publikacji, którą dla Was przygotowaliśmy nie znajdziecie nowych wyników badań, wykresów i tabel. Uznaliśmy, że tym razem warto “posłuchać” jaką wizję najbliższej przyszłości mają właściciele e-sklepów oraz osoby w nich pracujące…

Więcej dowiesz się u źródła >

35 statystyk e-commerce, które musisz znać

E-commerce to coraz popularniejszy kanał sprzedaży. Jego rozwój dodatkowo przyspieszyła pandemia koronawirusa. Możesz wykorzystać ten trend i założyć swój sklep internetowy lub rozwinąć już istniejący. By przygotować się do inwestycji, warto poznać garść statystyk o e-commerce dotyczących metod reklamy i skuteczności działań marketingowych, zachowań kupujących czy wpływu Covid-19 na e-commerce. Poznaj branżę e-handlu od podszewki i rozwiń swój biznes online!

Dlaczego warto zainwestować w e-commerce? Podstawowe statystyki e-handlu

E-commerce to kanał sprzedaży, w którym transakcje są realizowane za pośrednictwem internetu. Od co najmniej kilku lat e-handel rośnie w siłę, co potwierdzają również statystyki sprzedaży internetowej w Polsce…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. Warto oczywiście przyciągać potencjalnych klientów do swojej witryny, ale najważniejsze jest pozyskiwanie wartościowego ruchu, który ma większą szansę na znalezienie klientów zainteresowanych prezentowaną ofertą.

Źródeł ruchu jest wiele – są to m.in. płatne kampanie linków sponsorowanych i działania, które służą wygenerowaniu ruchu organicznego. Powinniśmy dbać o dywersyfikację źródeł ruchu w naszym sklepie internetowym, bo dzięki temu możemy zbudować bezpieczny i stabilny biznes…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci? Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Opisy produktów do sklepów internetowych, w jaki sposób mogą zwiększyć …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA