Z ostatniej chwili
Planowanie architektury informacji w eSklepie. Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym Wyprzedaże, a zwiększenia obrotów w sklepie internetowym

Planowanie architektury informacji w eSklepie. Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym? Wyprzedaże, a zwiększenia obrotów w sklepie internetowym

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?

Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji, treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny internetowej, w sposób możliwie najbardziej przystępny dla ludzi oraz robotów indeksujących. Jak pisze Danny Godwin, SEO i IA łączy wiele obszarów zainteresowań, wśród których można wymienić:

  • Nawigację
  • Mapy witryny (Sitemap)
  • Typy stron
  • Strukturę witryny
  • Linkowanie wewnętrzne…
Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zwiększyć ruch do sklepu internetowego?

Aby odnieść sukces w dziedzinie handlu internetowego trzeba przede wszystkim zdobyć wielu internautów, którzy będą nas odwiedzali. Istnieje oczywiście wiele sposób na znaczne zwiększenie ruchu na swojej stronie. Warto poznać je wszystkie i stosować je nieustannie, bowiem takie działania zawsze przekładają się na większe zyski sklepu.

Zbyt mały ruch w sklepie internetowym to problem mogący wynikać z bardzo wielu różnych czynników. Z tego powodu trudno jest tutaj wskazać jednoznaczną odpowiedź, która dobrze sprawdzi się w każdym przypadku. Z tego powodu do każdego sklepu należy podejść w sposób indywidualny. Istotny wpływ może tu mieć chociażby sam profil działalności oraz produkty, jakimi zajmuje się dany sklep. Analizę swojej własnej sytuacji warto jednak zacząć od przyjrzenia się kilku podstawowym czynnikom, które mogą decydować o tym, czy nasz sklep jest chętnie odwiedzany. Istnieje mimo wszystko kilka sposobów, które zawsze mogą zwiększyć liczbę odwiedzin…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak wykorzystać kończące się wyprzedaże, do zwiększenia obrotów w sklepie internetowym?

Okres wyprzedaży rozpoczynający się po bożonarodzeniowych świętach to prawdziwy szał zakupowy nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w internecie. Dla konsumentów jest to szansa na zakupienie produktów w znacznie niższych cenach, natomiast dla sprzedawców okazja na zwiększenie sprzedaży oraz zdobycie nowych klientów.

Efektywna komunikacja

Na promocyjne ceny oczekuje wielu kupujących, którzy do okresu wyprzedaży wstrzymują się z  zakupem wcześniej upatrzonych przedmiotów. Dlatego warto w tym czasie zwiększyć działania mające na celu dotarcie z komunikacją do potencjalnych oraz dotychczasowych klientów. Powinniśmy pomyśleć o wysyłce newslettera do naszej bazy klientów oraz zwiększyć nacisk na działania remarketingowe. Tutaj kluczem jest personalizacja – prezentujmy w reklamach te produkty, którymi użytkownicy byli już wcześniej zainteresowani, następnie kierujmy ich bezpośrednio na stronę produktową danego artykułu, aby skrócić drogę do zrealizowania zakupu…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Pracujesz w e-Commerce? Wystrzegaj się tych błędów!

Prowadzenie sklepu internetowego to działalność, w której łatwo o popełnienie kilku prostych z pozoru, ale dość poważnych błędów. Oczywiście, nikt z nas nie jest idealny – wszyscy popełniamy błędy. Warto jednak wiedzieć, jakie nieprawidłowości są najbardziej powszechne, szczególnie wśród początkujących przedsiębiorców. Dzięki odpowiedniej wiedzy można łatwo ich uniknąć, podnosząc jednocześnie jakość swojego sklepu.

Określ grupę docelową klientów

Istotnym błędem jest nie określenie do końca tego, do jakiej konkretnie grupy odbiorców chcemy dotrzeć. Sprawia to, że zwyczajnie nie wiemy, w jaki sposób przygotowywać treści marketingowe i w jakim tonie powinien być utrzymany cały nasz przekaz. Ponadto, w zależności od różnych grup klientów istotne mogą być działania różnymi kanałami marketingowymi. Również w czasie przygotowywania swojej oferty należy z góry wiedzieć, do kogo właściwie ma ona dotrzeć. Dzięki temu jesteśmy w stanie o wiele lepiej zaspokajać potrzeby klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Aby stworzyć sklep internetowy który będzie dobrze funkcjonował i zdobędzie popularność wśród klientów, trzeba zadbać o cały szereg kwestii. Podstawy to oczywiście dobra oferta, skuteczna reklama i funkcjonalna strona internetowa.

Strona internetowa sklepu jest szczególnie istotna, bowiem to właśnie za jej pomocą oferujemy klientom produkty i uruchamiamy cały proces sprzedażowy. Potrzebna jest jednak umiejętna optymalizacja, aby zapewnić sobie zadowalający poziom konwersji – czyli odwiedzin na stronie, które potem przekładają się na realne zyski. Jednym słowem chodzi o to, aby przekonać odwiedzających nas internautów do zrobienia w naszym sklepie zakupów. Brzmi prosto, prawda? W rzeczywistości jednak konieczne jest zadbanie w tym celu o szereg kwestii…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak tworzyć opisy w sklepie internetowym?

Prowadzisz swój sklep internetowy i zależy Ci na satysfakcjonujących wynikach sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak zyskać nowych klientów i poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Nie tylko dobrej jakości zdjęcia czy konkurencyjna cena mogą zagwarantować, że słupki sprzedaży poszybują w górę. Ważnym, jeśli nie najważniejszym, czynnikiem, mającym wpływ na widoczność naszego sklepu internetowego, jest opis produktów. Jak powinna wyglądać jego prawidłowa budowa?

Twórz unikalne teksty

Kopiowanie opisów producenta to praktyka powszechnie stosowana przez inne sklepy internetowe. Z tego też powodu treści wielu e-sklepów duplikują się. Co prawda nie ma to znaczącego wpływu na pozycjonowanie sklepu, aczkolwiek zaczynając przygodę z prowadzeniem własnego e-sklepu, warto wyróżnić się na tle konkurencji i stworzyć (lub zlecić copywriterowi) własne opisy produktów…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak poprawić użyteczność w sklepie internetowym?

Sklep internetowy stał się obecnie niemal koniecznością dla wielu firm, które oferują produkty swoim klientom. Niestety, ale zdarza się, że sklepy online są traktowane właśnie jako taka konieczność – zakłada się je bez planu i pomysłu. Giną w natłoku lepszych, praktyczniejszych sklepów internetowych konkurencji oraz są generatorami pod względem współczynnika odrzuceń, czyli statystki, mówiącej o tym, ilu użytkowników weszło na stronę i wyszło z niej bez podjęcia na niej jakichkolwiek działań. Przyjrzyjmy się, co można zrobić, aby z takim samym problemem nie spotkał się Twój sklep. Zobaczmy, jak poprawić użyteczność w sklepie internetowym.

Dostosuj się do swoich odbiorców

Pierwsza sprawa dotyczy samej konstrukcji sklepu oraz warstwy wizualnej. Wiele osób tworząc sklep internetowy, wykazuje się wyjątkową krótkowzrocznością i konstruuje je „pod siebie” i swoje upodobania. Nie użyjemy danego koloru, hasła, elementu, bo nie podoba się on nam samym…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA