Z ostatniej chwili

Poczta Polska i usługa dla sprzedających w Internecie. Product feed, a e-marketing. Sklep internetowy, od czego zacząć? CRM i Marketing Automation

Poczta Polska ruszyła z usługą dla sprzedających w sieci

Od 1 stycznia 2018 r. Poczta Polska uruchamiła nową usługę Polecony eCommerce. Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci sprzedający online. Poczta Polska S.A. zapewniając serwis dopasowany do potrzeb użytkowników popularnych portali aukcyjnych i małych sklepów internetowych wspiera rozwój polskiego rynku eCommerce.

Sprzedaż pakietów będzie prowadzona za pośrednictwem strony www:   ecommerce.poczta-polska.pl . Pakiety, wraz z opakowaniem firmowym, będą nadane do adresata maksymalnie w ciągu 5 dni po zaksięgowania wpłaty klienta. Podobnie jak do tej pory, oferta będzie zawierać opakowania, w których można przesyłać drobne przedmioty: kosmetyki, zabawki, książki lub odzież…

Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl

Product feed zadba o cały Twój e-marketing? Sprawdź, czy to możliwe

Wyobraź sobie sprzedawcę, który jest w stanie jednocześnie obsłużyć wszystkich klientów w sklepie. Rysuje się scena niczym z X-Menów, w której Quicksilver zmienia w niedostrzegalnym tempie kierunek kul wystrzelonych przez funkcjonariuszy.

Szybkość, spostrzegawczość i skuteczność umożliwiają osiągnięcie celu. W sklepie stacjonarnym klienci, którzy poszukują rady, ale jej nie otrzymają, nie kupią. Doradca ma ograniczone możliwości, jest w stanie obsłużyć konkretną ilość klientów, podpowiedzieć jednej osobie w danym czasie. W świecie wirtualnym sprzedawca to bot, którego paliwem jest plik produktowy. Górna granica obsługiwanych klientów nie istnieje, a każdy może być obsłużony z prędkością i skutecznością godną Quicksilvera…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

PIERWSZY SKLEP INTERNETOWY – OD CZEGO ZACZĄĆ?

Oto przyszedł ten dzień, w którym rozważasz, czy zbudować swój pierwszy sklep internetowydla swojego biznesu. Dobrze trafiłeś, wśród rynków europejskich, Polska jest tym, na którym najszybciej rośnie wartość rynku e-commerce (stabilne ~17% od siedmiu lat i prognozy na kolejne pięć lat takiego samego wzrostu). Jeśli Twoja branża nie jest wyjątkowo pechowa, to możesz skorzystać na tym wzroście. Mówiąc wprost, gdy dana branża jest w odwrocie, obecni w niej od wielu lat doświadczeni gracze stanowią potężną konkurencję. Gdy branża się rozwija, konkurencja nie stanowi takiego problemu i nowi gracze mogą znaleźć dla siebie przestrzeń.

Sklep internetowy – od czego zacząć?

Na początek warto sprawdzić, jak sobie radzi konkurencja – jakie mają ceny, terminy realizacji zamówień, opinie od klientów. Jeśli publikują zestawienia, to należy sprawdzić wielkość sprzedaży itd…

Więcej dowiesz się na: http://blog.salestube.pl

CRM a Marketing Automation – zobacz, jak Twój e-biznes rośnie w siłę

Coraz więcej firm, zwłaszcza tych małych, dorosło do tego, by wdrożyć w swojej firmie system CRM. Choć kiedyś wydawało się, że rozwiązanie to jest dedykowane jedynie wielkim graczom na rynku, również branża e-commerce doceniła korzyści płynące z tego systemu.

Jak CRM może wpłynąć na zwiększenie sprzedaży? I jaką rolę odgrywa w tym wszystkim Marketing Automation, który nadal pozostaje wiodącym trendem w 2018 roku?

Branża e-commerce dorosła do systemu CRM

Ogromna konkurencja na rynku e-commerce sprawiła, że utrzymanie dobrych, długofalowych kontaktów z klientem jest podstawą. Każdy, kto ma prowadzi własną działalność, wie, jak trudno jest pamiętać o wszystkich biznesowych spotkaniach, wysyłkach, zaplanowanych kampaniach oraz innych czynnościach, od których realizacji zależy sprawne funkcjonowanie firmy…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

ZWIĘKSZENIE WARTOŚCI KOSZYKA – KILKA PRZYDATNYCH SPOSOBÓW

Jednym z najważniejszych współczynników, wskazujących czy sklep odnosi sukces, czy jego działania marketingowe przynoszą oczekiwane rezultaty, czy nasz biznes jest w odpowiedni sposób wsparty różnymi kanałami promocji itp. jest średnia wartość koszyka AOV (Average Order Value). Często osoby, prowadzące swój własny biznes, nie mają pomysłu, jak w łatwy sposób zachęcić kupujących do decyzji, by ich zamówienie było wykonane na większą kwotę.W artykule przedstawię kilka sprawdzonych tricków, by szybko podnieść wartość koszyka w Twoim e-commecie.

Jak zwiększyć średnią wartość koszyka?

Zestawy – bundling

Sprzedaż wiązana, to jedno z najbardziej korzystnych dla sklepów rozwiązań. Zwiększamy wartość sprzedaży, ilość produktów w koszyku, a nie oddajemy nic gratis…

Więcej dowiesz się na: http://blog.salestube.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA