Duże podwyżki opłat dla sklepów na Allegro
Złe wieści dla handlujących na Allegro. Platforma internetowego handlu podniosła opłaty dla właścicieli sklepów z 9,9 zł do 39 zł. To oznacza podwyżkę aż o 293 proc.
Zmiany dla sprzedawców były już zapowiadane wraz z początkiem czerwca…
Więcej dowiesz się u źródła >>Regionalizacja e-commerce w Polsce
Teoretycznie sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu, ale w praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie się wyróżniają.
Jak pokazują dane platformy Shoper (ponad 10 tys. e-sklepów korzystających z platformy Shoper w okresie wrzesień 2017 – czerwiec 2018) aż 49% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.
Gdzie są e-sklepy
Zdecydowanym liderem ze względu na liczbę działających sklepów jest Mazowsze, które gromadzi aż 23% wszystkich e-sklepów. Tuż za nim plasuje się Małopolska z 13,3% firm. Na podium znalazł się też Śląsk, w którym znajduje się 13% e-commerce…
Więcej dowiesz się u źródła >>Coraz więcej Polaków kupuje w sieci
Ponad połowa Polaków korzystających z Internetu robi od czasu do czasu zakupy bez wychodzenia z domu. Co jeszcze pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”?
Nie 54, jak w ubiegłym roku, ale już 56 proc. polskich internautów decyduje się na robienie zakupów w Internecie. Taka informacja pojawiła się w raporcie „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” (na podstawie badania przeprowadzonego wśród 1500 osób)…
Więcej dowiesz się u źródła >>Jak płacimy za zakupy online?
Jak wynika z raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, trzema najpopularniejszymi metodami płatności przy internetowych zakupach są szybki przelew (33%), przelew tradycyjny (32%) oraz płatność kartą (31% wskazań). Ponadto, co piąty e-kupujący zaznaczył, że korzysta z opcji płatności kartą przy odbiorze u kuriera. Czego jeszcze dowiadujemy się z raportu o preferencjach płatnościowych rodaków?
Wyniki badania pokazują, że w przypadku zakupów robionych przez internet szybkie przelewy wybierają w dużej mierze kobiety – aż 47% korzysta z tej opcji…
Więcej dowiesz się u źródła >>10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes
E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?
Co robić gdy przedsiębiorcy zaczyna brakować czasu? Albo chce nim mądrze gospodarować? Pomogą w tym aplikacje – dodatki do sklepu, które upraszczają procesy i automatyzują część dotąd ręcznie wykonywanych prac…
Więcej dowiesz się u źródła >>BRAK PRODUKTU NA STANIE SKLEPU INTERNETOWEGO – CO ROBIĆ Z PODSTRONĄ?
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Każdą zmianę należy przemyśleć dwa razy, zanim się ją wdroży, aby nie pogorszyła konwersji na sklepie. Rodzi to ile wątpliwości decyzyjnych. jedną z nich jest „co zrobić ze stroną produktową, gdy ten się wyprzeda?”
Nie ważne, czy na sklepie jest kilkadziesiąt czy kilkaset produktów. Wyprzedanie któregokolwiek z nich może rodzić wątpliwości, czy warto pozostawić stronę, która świeci informacją o braku na stanie, czy lepiej ją usunąć? Odpowiedź na te pytanie nie jest taka oczywista. Wszystko zależy od tego, czy m.in. dany produkt powróci na stan w przyszłości, lub czy generował ruch…
Więcej dowiesz się u źródła >>