Z ostatniej chwili
Podwyżki opłat dla sklepów na Allegro! Regionalizacja e-commerce w Polsce. Polacy kupują coraz więcej w sieci. Polacy, jak płacą w Internecie

Podwyżki opłat dla sklepów na Allegro! Regionalizacja e-commerce w Polsce. Polacy kupują coraz więcej w sieci. Polacy, jak płacą w Internecie?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Duże podwyżki opłat dla sklepów na Allegro

Złe wieści dla handlujących na Allegro. Platforma internetowego handlu podniosła opłaty dla właścicieli sklepów z 9,9 zł do 39 zł. To oznacza podwyżkę aż o 293 proc.

Zmiany dla sprzedawców były już zapowiadane wraz z początkiem czerwca…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Regionalizacja e-commerce w Polsce

Teoretycznie sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu, ale w praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie się wyróżniają.

Jak pokazują dane platformy Shoper (ponad 10 tys. e-sklepów korzystających z platformy Shoper w okresie wrzesień 2017 – czerwiec 2018) aż 49% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Gdzie są e-sklepy

Zdecydowanym liderem ze względu na liczbę działających sklepów jest Mazowsze, które gromadzi aż 23% wszystkich e-sklepów. Tuż za nim plasuje się Małopolska z 13,3% firm. Na podium znalazł się też Śląsk, w którym znajduje się 13% e-commerce…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Coraz więcej Polaków kupuje w sieci

Ponad połowa Polaków korzystających z Internetu robi od czasu do czasu zakupy bez wychodzenia z domu. Co jeszcze pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”?

Nie 54, jak w ubiegłym roku, ale już 56 proc. polskich internautów decyduje się na robienie zakupów w Internecie. Taka informacja pojawiła się w raporcie „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” (na podstawie badania przeprowadzonego wśród 1500 osób)…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak płacimy za zakupy online?

Jak wynika z raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, trzema najpopularniejszymi metodami płatności przy internetowych zakupach są szybki przelew (33%), przelew tradycyjny (32%) oraz płatność kartą (31% wskazań). Ponadto, co piąty e-kupujący zaznaczył, że korzysta z opcji płatności kartą przy odbiorze u kuriera. Czego jeszcze dowiadujemy się z raportu o preferencjach płatnościowych rodaków?

Wyniki badania pokazują, że w przypadku zakupów robionych przez internet szybkie przelewy wybierają w dużej mierze kobiety – aż 47% korzysta z tej opcji…

Więcej dowiesz się u źródła >>

10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes

E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?

Co robić gdy przedsiębiorcy zaczyna brakować czasu? Albo chce nim mądrze gospodarować? Pomogą w tym aplikacje – dodatki do sklepu, które upraszczają procesy i automatyzują część dotąd ręcznie wykonywanych prac…

Więcej dowiesz się u źródła >>


BRAK PRODUKTU NA STANIE SKLEPU INTERNETOWEGO – CO ROBIĆ Z PODSTRONĄ?

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Każdą zmianę należy przemyśleć dwa razy, zanim się ją wdroży, aby nie pogorszyła konwersji na sklepie. Rodzi to ile wątpliwości decyzyjnych. jedną z nich jest  „co zrobić ze stroną produktową, gdy ten się wyprzeda?”

Nie ważne, czy na sklepie jest kilkadziesiąt czy kilkaset produktów. Wyprzedanie któregokolwiek z nich może rodzić wątpliwości, czy warto pozostawić stronę, która świeci informacją o braku na stanie, czy lepiej ją usunąć? Odpowiedź na te pytanie nie jest taka oczywista. Wszystko zależy od tego, czy m.in. dany produkt powróci na stan w przyszłości, lub czy generował ruch…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA