13 powodów, dla których warto zainwestować w sklep internetowy
W 2021 roku prawdopodobnie po raz kolejny, tak jak w ostatnich latach, zostanie pobity rekord sprzedaży w sklepach internetowych. W sieci kupują już nie tylko młodzi – rośnie zainteresowanie takimi zakupami również ze strony seniorów. Za rozpoczęciem sprzedaży online przemawia wiele argumentów. Jeśli nadal się nad tym zastanawiasz, to sprawdź, dlaczego warto zainwestować w sklep internetowy.
Dlaczego warto zainwestować w sklep internetowy?
Wygoda kupowania w sieci, proste wyszukiwanie towarów, łatwość w znajdowaniu produktów w atrakcyjnej cenie, możliwość otrzymania porad związanych z asortymentem to tylko wybrane argumenty, które przemawiają za robieniem przez Polaków zakupów w sieci…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci
Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy!
Przyjazna strona internetowa
Bardzo często mówi się, że jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Internet to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz dotrzeć do wielu osób, w tym do potencjalnych klientów. Podstawową rzeczą, którą musisz posiadać jest… strona internetowa! To tu możesz skierować osoby potencjalnie zainteresowane i przedstawić całą ofertę usług bądź przedmiotów na sprzedaż. Co zrobić, by strona internetowa była przyjazna i atrakcyjna dla użytkowników?…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak dobrać słowa kluczowe dla Twojego sklepu internetowego?
Jak dobrać słowa kluczowe? Czy zadajesz sobie takie pytanie? Wyszukiwanie słów kluczowych w przypadku e-commerce jest zadaniem znacznie wykraczającym poza wykorzystanie najpopularniejszych narzędzi do analizy słów kluczowych. Oprócz liczby wyszukiwań lub konkurencyjności warto także sprawdzić, czy wybrane słowo kluczowe może przełożyć się bezpośrednio na konwersję. Jeżeli chcesz wiedzieć jak to zrobić, z pewnością z pomocą przyjdzie Ci ten artykuł. Jest on dedykowany analizie słów kluczowych pod kątem e-commerce.
Jeżeli zakładasz sklep e-commerce, Twoim głównym problemem okaże się zapewne wybór platformy. Również zapewnienie sobie bazy danych wysokiej jakości zdjęć produktów oraz pokrycie kosztów logistyki…
Więcej dowiesz się u źródła >Zakupy przedświąteczne wcześniej niż zwykle. Jak dotrzeć do klientów?
W tym roku zakupy przedświąteczne zaczną się jeszcze wcześniej niż w poprzednich latach. Tak prognozują eksperci, a potwierdzeniem jest nowy raport firmy Microsoft. Kiedyś przedświąteczna gorączka startowała pod koniec listopada.
W tym roku jednak to nie Czarny Piątek rozpocznie szaleństwo zakupowe. Według raportu Microsoft 32% kupujących planuje rozpocząć zakupy wczesną jesienią. Co to oznacza? Już teraz nadszedł czas na promocję Twojej firmy. Co musisz wiedzieć?…
Więcej dowiesz się u źródła >
Jaki powinien być Twój sklep internetowy? Poznaj preferencje polskich klientów. Podcast
Przestań działać po omacku! Poznaj najnowsze dane związane z rynkiem e-commerce i precyzyjnie zaplanuj swoje działania.
Dowiedz się, jakie elementy sklepu internetowego doceniają klienci i jakie produkty cieszą się największą popularnością…
Więcej dowiesz się u źródła >Koszt własny sprzedaży w sklepie internetowym
Koszt własny sprzedaży to kolejny wskaźnik, który może pomóc nam obliczać opłacalność funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Jest to miara, którą określa się wszystkie koszty, które możemy bezpośrednio przypisać do sprzedaży. Analizując sprzedaż w naszym sklepie warto mierzyć ten parametr, dzięki czemu będziemy wiedzieć, ile tak naprawdę kosztuje nas sprzedaż w sklepie internetowym.
Jakiś czas temu analizowaliśmy na naszym blogu, jak obliczyć marżę na sklepie internetowym. Dziś chcielibyśmy się zająć jednym z pośrednich elementów, które mogą być pomocne przy wyliczaniu marży, a jednocześnie pomogą nam analizować opłacalność naszych działań sprzedażowych. Mowa o koszcie własnym sprzedaży…
Więcej dowiesz się u źródła >Technologia headless e-commerce
Typy i rodzaje sklepów internetowych różnią się między sobą. To, w jaki sposób e-commerce zostanie stworzony oraz jak będzie działał zależy między innymi od wielkości sklepu, rodzaju oferowanego towaru czy też rynku, na którym działa. Jedną z technologii budowania e-commerce jest headless.
Najważniejsze koncepcje technologii headless
Tradycyjna struktura e-commerce składa się z trzech elementów:
- warstwa front-end – wyświetla informacje klientowi końcowemu,
- warstwa back-end – pobiera, a następnie przetwarza informacje z bazy danych,
- baza danych – „magazyn” informacji, zawiera między innymi ceny, opisy produktów, zdjęcia…