Darmowe programy graficzne przydatne dla marketingowców
Obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów – wiedzą o tym niemal wszyscy, a szczególnie marketingowcy. Dlatego istotne jest, by zarówno treści na stronach, blogach firmowych czy w mediach społecznościowych uatrakcyjnić dodatkową grafiką. Mogą to być zarówno obrazy wykonane od podstaw, zdjęcia czy infografiki. Aby stworzyć te treści, konieczne jest użycie odpowiednich narzędzi. Jakie są najlepsze darmowe programy graficzne, które ułatwią pracę każdego marketingowca?
Canva
To prawdopodobnie jeden z najbardziej popularnych programów, który wspomaga proces twórczy. Cechy, które wyróżniają to narzędzie, to przede wszystkim niezwykle intuicyjny interfejs, przez co stworzenie grafiki w tym programie to niezwykle łatwe zadanie.
Oprócz tego warto wspomnieć, że Canva obsługiwana jest z poziomu przeglądarki i nie jest wymagana instalacja jakichkolwiek programów. Wystarczy jedynie założyć darmowe konto, obejrzeć krótki poradnik, który tłumaczy podstawy obsługi, a następnie rozpocząć projektowanie.
Canva umożliwia wybór z kilkunastu gotowych szablonów, które posiadają odpowiednie wymiary, tak aby szybko można było stworzyć projekt do różnych celów – np. zdjęcie w tle na Facebooku.
Linki do polskiej wersji serwisu:
lub https://www.canva.com/pl_pl/tworzyc/tlo-facebook/
Każdy z dostępnych w narzędziu gotowych projektów można dowolnie edytować, aby dopasować go do swoich potrzeb…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
Narzędzie do tworzenia stron internetowych od Google
Google pozwala małym firmom w bardzo prosty sposób zaistnieć w sieci. Udostępnia on nie tylko możliwość reklamowania się w wyszukiwarce za pomocą linków sponsorowanych (AdWords), ale także pozwala na stworzenie bezpłatnej wizytówki przy pomocy narzędzia Google Moja Firma. Od teraz można je także wykorzystać, jako narzędzie do tworzenia stron internetowych. Jak działa nowa funkcja?
Darmowa witryna od Google z automatyczną aktualizacją treści
Aby móc stworzyć nową stronę, należy przede wszystkim posiadać wizytówkę w narzędziu Google Moja Firma. Logując się na konto i klikając menu z lewej strony zobaczyć można nową opcję:
Po jej kliknięciu wyświetli się kreator witryny, witający użytkowników ekranem początkowym…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl