Z ostatniej chwili
Jak zacząć marketing w internecie Banery dzwoniące, super marketing! Trendy w marketingu w 2018 roku. Influencer marketing, warty uwagi. Google Moja Firma

Jak zacząć marketing w internecie? Banery dzwoniące, super marketing! Trendy w marketingu w 2018 roku. Influencer marketing, warty uwagi. Google Moja Firma

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

REKLAMA W INTERNECIE – OD CZEGO ZACZĄĆ MARKETING ONLINE, JAKO BIZNES?

Oto, w przekroju, kilka moich ulubionych pozycji z bezpłatnego e-booka Verseo (można go ściągnąć TUTAJ, żeby przeczytać bardziej szczegółowo na każdy z poniższych punktów):

1. Reklama Google AdWords

Znamy ją chyba wszyscy. To płatna reklama naszych produktów lub usług, która wyświetla się po wprowadzeniu przez szukającego określonego słowa kluczowego (jak na zdjęciu poniżej). Nie wyróżnia się zbytnio od wyników organicznych (oprócz tego, iż pokazuje się przy niej słowo „Reklama” i znajduje się w górnej części listy wyszukiwania).

Aby wykreować ją w najlepszy sposób z możliwych, potrzeba tu … oczywiście, odpowiednich i dopasowanych do oferty słów kluczowych. Reklama musi również wyróżniać się, jak i posiadać ściśle powiązaną z promowaną ofertą treść…

Więcej dowiesz się na: http://urszula-phelep.com

BANERY DZWONIĄCE – REWOLUCJA W MARKETINGU INTERNETOWYM!

Banery dzwoniące – innowacja w marketingu internetowym!

Mamy przyjemność poinformować, o najnowszym i rewolucyjnym rozwiązaniu w świecie marketingu on-line – graficznych banerach reklamowych generujących połączenia telefoniczne! Banery dzwoniące stworzyliśmy wspólnie z naszym strategicznym partnerem, firmą CallPage. Połączyliśmy banery reklamowe, standardowo wykorzystywanie w sieci reklamowej i kampaniach re-marketingowych z systemem połączeń CallPage, tworząc pierwszy na rynku tego typu produkt reklamowy. Jest to absolutna nowość na rynku reklam on-line, gdyż łączy w sobie zasięg dotarcia kampanii brandingowych z możliwością bezpośredniego połącznia telefonicznego z zainteresowanym naszą ofertą klientem. Do kampanii wykorzystujemy kodowane banery reklamowe, które przekazują informację o zamówieniu połączenia do systemu CallPage…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

BANER DZWONIĄCY – JAK TO DZIAŁA?

Baner dzwoniący – nowość w marketingu internetowym i customer relations!

Baner dzwoniący CallPage to system umożliwiający kontakt z potencjalnym klientem w 28 sekund. Jest wsparciem tradycyjnego modelu komunikacji pomiędzy firmą a klientem. W zależności od modelu biznesowego, może być zastosowany jako narzędzie sprzedażowe, informacyjne lub serwisowe. Dzięki CallPage klienci mogą w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej, otrzymać wsparcie posprzedażne lub poprosić o pomoc w sytuacjach awaryjnych. Baner dzwoniący działa w następujący sposób: jeśli osoba odwiedzająca naszą stronę internetową jest zainteresowana ofertą i ma dodatkowe pytania, zostawia swoje dane kontaktowe w widgecie, który automatycznie łączy go z konsultantem Twojej firmy. CallPage dodatkowo oferuje system CRM do zarządzania kontaktami, personalizacji widget-u, mierzenia statystyk i integracji z zewnętrznymi narzędziami np. Google Analytics..

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Jakie trendy w marketingu będą obowiązywać w 2018 roku?

Programmatic, sztuczna inteligencja, media społecznościowe, wreszcie mobile i wideo – jak będzie można skutecznie sprzedawać w 2018 roku Interaktywnie.com zapytał ekspertów z branży. Branży, która dynamicznie się rozwija, jest otwarta na nowości, ale też w niej samej wiele się dziej. Dlatego przypominamy również najważniejsze wydarzenia – głównie te związane z personaliami – minionego, 2017 roku.

 Z kampanią sprzedażową w sieci jest trochę tak, jak ze sztuką w teatrze – po premierze na deskach praca się dopiero zaczyna, cały czas można coś poprawić czy zoptymalizować – zauważa Adam Rżanek, art director MOSQI.TO. – Ktokolwiek wczuwa się w rolę „onlinowego inspicjenta”, musi stale monitorować kampanię, upraszczać ścieżkę użytkownika, dopracowywać szczegóły, czy wreszcie podmieniać formaty reklamowe na ciekawsze i bardziej skuteczne. Konsekwentnie, kreatywnie, skutecznie…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

JAK WYKORZYSTAĆ POTĘGĘ INFLUENCER MARKETINGU?

Rozważmy dwa przypadki. W pierwszym widzisz baner z wyraźnym przyciskiem „Kup teraz” lub „Dowiedz się więcej”. W drugim natomiast wchodzisz na ulubiony blog modowy i podziwiasz zdjęcia najnowszych stylizacji z opisem blogerki, informującym m.in. o tym, gdzie kupiła prezentowane ubrania. W którym przypadku zastanowisz się nad zakupem? Jak wynika z wielu badań, większość z nas zaufa raczej rekomendacjom. Dlatego też stale rośnie popularność influencer marketingu, a firmy chcą przeznaczać na współpracę z influencerami coraz większe budżety.

Niektórzy tkwią w błędnym przekonaniu, że influencer to w każdym przypadku gwiazda. Nic bardziej mylnego! Oczywiście, wśród typów influencerów wyróżniamy celebrytów, ale oprócz nich są też m.in.: autorytety bądź osoby utożsamiane bezpośrednio z marką, którą reprezentują (tzw. marki osobiste). Planując konkretną kampanię, trzeba dopasować do niej odpowiedni typ influencera, gdyż wielokrotnie mniej popularna osoba może zdziałać więcej, niż ktoś bardzo znany…

Więcej dowiesz się na: http://promotraffic.pl

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma powinni skorzystać z kolejnych funkcjonalności, dzięki którym zwiększą zaangażowanie użytkowników i zachęcą ich do skorzystania ze świadczonych usług, a przede wszystkim poprawią swoją pozycję w Google Maps. Do jednej z nowości należy opcja wgrywania filmów wideo (dostępna od stycznia), a drugą jest możliwość dodania dodatkowego opisu firmy, który wyświetli się w wyszukiwarce w sekcji lokalnych wyników wyszukiwania.

Uzupełnij opis firmy w sekcji Podane przez firmę

Opis firmy dodamy, przechodząc do zakładki Informacje w panelu administracyjnym GMF. Następnie odnajdujemy sekcję Podane przez firmę. Po kliknięciu na ekranie pojawi się edytor tekstowy…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

Opis firmy ponownie dostępny w Google Moja Firma?

Czyżby Google ponownie przywrócił możliwości edycji  opisu firmy z pozycji Google Moja Firma.

W 2016 roku Google poinformował, że opcja dodawania opisu firmy zostaje zablokowana z poziomu Google Moja Firma, a treść będzie można edytować jedynie z poziomu Google+. Zmianę tłumaczono tym, że część użytkowników wykorzystywała tą opcję do rozpowszechniania spamu oraz wstawiania samych słów kluczowych. Wyświetlany opis zniknął z boksu informacyjnego oraz z boksu map dla wyników lokalnych…

Więcej dowiesz się na: https://www.seostation.pl

5 przykładów optymalizacji strony, które wykonasz samodzielnie

Chcesz optymalizować swoja stronę samodzielnie? Przeczytaj o 5 najprostszych sposobach, od których możesz rozpocząć, aby podnieść pozycje Twojej strony w wyszukiwarce Google.

Na początek odpowiedzmy sobie na pytanie, co to jest optymalizacja strony i tak naprawdę do czego służy. Jeszcze paręnaście lat temu takie działania nie były potrzebne. Mało firm doceniało wartość Internetu i wystarczało się w nim pojawić, aby ludzie szukający naszych produktów lub usług nas znaleźli. Jednak od tego czasu wiele się zmieniło. Jak podaje Qmee, co minutę w Internecie pojawia się 70 nowych domen, powstaje prawie 600 nowych stron internetowych i około 350 blogów na WordPressie.

Optymalizacja strony jest zatem potrzebna, aby użytkownicy Internetu w ogóle nas zauważyli…

Więcej dowiesz się na: http://delante.pl

5 pułapek czyhających na marketera w świecie online.

Nowe technologie i rozbudowane możliwości kampanii online są dziś na językach wszystkich marketerów. Zagadnień jest mnóstwo – jak nie zgubić się w gąszczu nowych rozwiązań? Prowadząc lub nadzorując ponad 900 kampanii online, zaobserwowałem kilka niebezpiecznych pułapek, które na pierwszy rzut oka są trudne do dostrzeżenia. W niniejszym artykule przedstawiam te najpopularniejsze.

1. CTR Cię zwiedzie

Jednym z często stosowanych wskaźników oceny efektywności reklamy internetowej jest CTR. Wyraża on stosunek liczby kliknięć reklamy do liczby jej wyświetleń. Obserwujemy uwodzicielskie formaty reklamowe, odpicowane grafiki z silnym CTA zachęcającym do podjęcia akcji. Zwabiony konsument klika i ląduje na stronie WWW. Problem pojawia się, gdy strona nie jest spójna z linią graficzną kreacji, a użytkownik wpada w gąszcz informacji zamiast podążać za myślą przewodnią, którą pokazaliśmy na kreacji. To powoduje, że porzuca on stronę, a wyniki kampanii nie są zadowalające…

Więcej dowiesz się na: https://sprawnymarketing.pl

PRAKTYCZNE NARZĘDZIA PRZYDATNE DO ANALIZY SEO

Analiza SEO strony internetowej jest dziś jedną z ważniejszych czynności, którą należy wykonać przed optymalizacją i promocją witryny. Aspekt ten jest bardzo często pomijany lub wykonywany niedokładnie, z czego wynikają późniejsze kłopoty. Dziś przedstawiamy telegraficzny przegląd wybranych narzędzi pomocnych przy działaniach SEO.

PO CO WŁAŚCIWIE WYKONYWAĆ ANALIZĘ SEO?

To tak jakby zapytać – a po co lekarz ma wykonywać badania? No chyba w celu postawienia diagnozy, która da nam jakąś drogę leczenia! Analiza to jeden z najważniejszych elementów wykonywanych przed optymalizacją właściwej strony. Aby dokonać właściwych badań i pomiarów wybranych czynników na stronie musimy znać stosowne do tego narzędzia.

ELEMENTY DZIAŁAŃ RUDYMENTARNYCH W SEO

  • Analiza SEO (wykonanie szeregu badań, mających ocenić wybrane elementy strony);
  • Diagnoza SEO (wyciągnięcie wniosków z przeprowadzonych badań);
  • Plan działania (rozpisanie strategii leczenia strony, wprowadzenia zmian i nowych zaleceń do prowadzenia strony);
  • Optymalizacja pod kątem SEO (leczenie strony)…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA