5 kroków do skutecznej optymalizacji e-sklepu!
Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualnie artykuły o rozbudowanej strukturze to domena głównie portali informacyjnych czy też edukacyjnych. Właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść sklepu, aby nie tylko była dobrze oceniana przez Google, ale by również sprzedawała?
Przypodobaj się wyszukiwarce Google
Jednym z najczęściej popełnianych błędów w sklepach internetowych jest kopiowanie opisów produktów od producentów. Szczególnie w przypadku szerokiego asortymentu sprzedawcy decydują się na taką praktykę. Warto jednak poświęcić więcej czasu na ten etap budowy e-sklepu, ponieważ Google ocenia treści nie tylko pod względem objętości, ale również unikalności. Jeśli zespół pracowników sklepu jest za mały, aby poradzić sobie z tworzeniem setek opisów produktów, na pomoc mogą przyjść freelancerzy lub agencje marketingu internetowego…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Czy e-commerce przystoi markom luksusowym?
W czasach kiedy globalny rynek dóbr luksusowych spowalnia, a w Stanach Zjednoczonych zamykają się kolejne sklepy stacjonarne, rynek e-commerce zmienia tę branżę nie do poznania, notując dwucyfrowe wzrosty. Rozwinęły się platformy internetowe dedykowane markom luksusowym ostatnio nawet pojawiła się nowa, stworzona przez największy luksusowy konglomerat, czyli LVMH. Jednak markom z wyższej półki nie paliło się do obecności w Internecie. Dlaczego?
Luksus w internecie – tylko nie to!
Selektywna dystrybucja – to hasło od zawsze określało marki luksusowe, dostępne tylko dla wybranych, nielicznych, w skrupulatnie wybranych miejscach. W czasie, kiedy pojawił się Internet i zaczynały rozwijać się platformy e-commerce, to właśnie branża luksusowa długo pozostawała tą najbardziej oporną – sprzedażowo, jak również komunikacyjnie…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Jak wybrać CMS dla sklepu internetowego, mając na uwadze SEO?
CMS (z ang. Content Management System – System Zarządzania Treścią). To odpowiednio przygotowana oprogramowanie, które dzięki stworzonemu panelowi administracyjnemu pozwala samodzielnie i bezpłatnie dokonywać zmian w treści, bez znajomości programowania w naszym sklepie internetowym. Dzięki wspomnianemu panelowi, możemy dodawać, zmieniać i usuwać zdjęcia, teksty, tabele, filmy, grafiki jak również i całe podstrony. bez znajomości języka HTML czy PHP. Nie musimy się również łączyć przez FTP.
Dlaczego wybór odpowiedniego CMS jest tak istotny?
Każdy system zarządzania treścią musi być odpowiednio dopasowany pod nasz sklep, dzięki czemu będziemy mieć pewność, że dany CMS nie będzie nas ograniczał pod względem oferowanych funkcjonalności. Należy pamiętać, że późniejsza zmiana sklepu na inny jest czasochłonna i niesie ze sobą dodatkowe koszty. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy CMS sprawdzi się w przypadku sklepu internetowego…
Czytaj więcej na: http://delante.pl
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ W SKLEPIE INTERNETOWYM? CZ.1 CONTENT MARKETING
Marketing internetowy może zaoferować nam wiele narzędzi i metod zwiększania sprzedaży. Wszystkie dokładnie omówimy, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb sklepów internetowych. Na początek, content marketing. Treść w e-sklepach przynosi efekty na wielu płaszczyznach: od pozycjonowania, po motywowanie do zakupu i edukację klienta. Jak wykorzystać marketing treści dla zwiększenia sprzedaży? O tym w naszym poradniku.
Wsparcie pozycjonowania
Każdy, kto decyduje się na pozycjonowanie sklepu internetowego, powinien rozumieć rolę treści w tej usłudze. Po pierwsze, teksty dają możliwość wzbogacenia strony o słowa kluczowe. Trudno pozycjonować stronę bez fraz, dlatego tak istotne są rozbudowane treści: opisy produktów, kategorii produktowych, blogi, poradniki i inne.
Po drugie, wysokiej jakości, wartościowe treści poradnikowe odgrywają ważną rolę w pozyskiwaniu linków przychodzących. Największą wartość mają linki zamieszczone na powiązanych tematycznie portalach, blogach czy magazynach online. Takie media rzadko linkują do sklepów internetowych i do produktów, ale zupełnie inaczej postrzegają treści edukacyjne, które możesz tworzyć w ramach bloga na stronie sklepu…
Czytaj więcej na: https://widoczni.com