Wtyczki WooCommerce, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż
Zobacz sprawdzone wtyczki WooCommerce, które nastawione są na zwiększanie sprzedaży. Zachęć odbiorców dodatkowymi funkcjami, które przekonają do zakupów.
Funkcjonalność sklepu, jaką oferuje WooCommerce, wykorzystują ponad 2 miliony serwisów online (źródło). Jest to zatem bardzo popularne rozwiązanie, aby prowadzić własny sklep.
WooCommerce popularność z pewnością zawdzięcza dość dużej elastyczności tego modułu oraz tego, że jest dodatkiem do innego popularnego bytu, czyli CMS WordPress. Dlatego też ta para często wybierana jest razem, jako pierwszy krok w stronę własnej wirtualnej działalności.
Ową elastyczność zapewniają liczne wtyczki WooCommerce, które mogą rozszerzyć funkcjonalność sklepu o nowe dodatki. Zebrałem kilkanaście z nich, które są dość ściśle nastawione na to, aby zwiększać potencjalne zyski oraz nakłaniać użytkowników do zakupu…
Więcej dowiesz się na: http://mobiletry.com
Oni to kupili, Ty też możesz! Moc social proof w e-commerce
Podążamy za tłumem. To nic nowego. Tłum wie lepiej, miliony fanek nie mogą się mylić. Mało kto chce być królikiem doświadczalnym, wolimy produkty i usługi sprawdzone już przez innych. Długie kolejki przyciągają, ponieważ obecność sporej ilości chętnych obiecuje wysoką jakość tego, na co oczekują.
Kawiarnie, przez których duże okna widać sączących kawę klientów zachęcają do wejścia bardziej niż puste lokale. To zjawisko zostało opisane i nazwane społecznym dowodem słuszności (ang. “social proof”). Działa zarówno offline, jak i online. Jak wykorzystać je w e-commerce?
Liczby przede wszystkim
Jak poinformować klientów, że do sklepu internetowego też ustawiają się kolejki? Jak przekazać im, że mogą nam zaufać, bo inni już to zrobili? Najprostszym i najczęściej stosowanym sposobem jest posłużenie się liczbami. Liczby robią wrażenie, a w e-commerce można prezentować je w wielu różnych kontekstach…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Dlaczego rezygnuję z zakupów przez telefon – 5 powodów
Mam dwadzieścia sześć lat, jestem kobietą mieszkającą w dużym mieście, a moje zarobki pozwalają mi na częste kupowanie mniej lub bardziej niezbędnych rzeczy. Jestem targetem dla wielu branż – od spożywczej, przez sportową, do modowej i kosmetycznej, a przecież zdarza mi się też kupować prezenty…
…dla innych. Dla sprzedawców najlepiej byłoby, gdybym dokonywała zakupów pod wpływem każdego impulsu, gdziekolwiek się znajduję, dlatego już niemalże każdy umożliwia kupowanie przy użyciu telefonu, który mam zawsze przy sobie. Ja jednak bardzo rzadko finalizuję zamówienie przez smartfona. Dlaczego?
1. Nie pasujesz
Ekran mojego telefonu, podobnie jak wielu innych, ma około pięciu cali przekątnej. Ekran mojego laptopa – trzy razy tyle. To oczywiste, że sklep, który dobrze wygląda na komputerze, niekoniecznie będzie tak wyglądał wyświetlany na smartfonie. Brak strony dostosowanej do urządzeń mobilnych, właściwie od razu sprawia, że wychodzę i ewentualnie odkładam zakupy do momentu, kiedy usiądę przy laptopie…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Jakie trendy zdominują e-commerce w nadchodzącym roku 2018?
W zeszłym roku nie kryliśmy nadziei, że Amazon i Alibaba wreszcie z przytupem wejdą na polski rynek, ale… nic z tego. A jednak, mimo że Fajerwerków i confetti nie było, oba sklepy cieszą się u nas coraz większą popularnością. Alibaba stała się idealnym miejscem dla poszukiwaczy cenowych okazji, które rekompensują długi czas oczekiwania na produkt, a Amazon, trafia do tych, którzy nad niską cenę przedkładają wysoką jakość obsługi klienta. Jest ich mniej, ale zawsze.
Jak na tym tle wypada Allegro? Mimo problemów z klientami, którzy narzekają na wysokie prowizji i batalii z UOKiKiem – jest więcej niż dobrze. Allegro, które w tym roku kończy 18 lat, dzisiaj jest najbardziej rozpoznawalną marką e-commerce w Polsce i nie zapowiada się na to, by w najbliższym czasie zagrozili jej amerykańscy gracze. Tym bardziej, że Amazon interesuje się nami umiarkowanie…
Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com
Czemu mobilni klienci mają kluczowe znaczenie w okresie Świąt Bożego Narodzenia
Nieodzownym elementem Bożego Narodzenia, który stał się tak tradycyjny, jak karp czy bigos, jest coroczne narzekanie, że marki zbyt wcześnie rozpoczynają świąteczne kampanie marketingowe. Czy słusznie?
Na Facebooku liczba rozmów o tematyce świątecznej wzrasta już w czwartym tygodniu października, czyli pełne trzy tygodnie przed rozpoczęciem kampanii tradycyjnych mediów. Natomiast Mikołajki są w Polsce momentem, gdy temat świąt jest poruszany równie często, jak 25 grudnia. Wczesne rozpoczynania działań marketingowych jest zatem w pełni zrozumiałe…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?
Dobrze zbudowana platforma sklepu internetowego jest wyznacznikiem sukcesu w e-commerce. Serwis powinien być dostosowany zarówno pod użytkownika, jak i pod wytyczne wyszukiwarki Google. I tutaj pojawia się pytanie – gdzie postawić sklep internetowy: w subdomenie czy w katalogu? Podpowiadamy, co będzie lepsze pod kątem pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania.
E-sklep na subdomenie a SEO
Subdomena traktowana jest przez wyszukiwarkę jako osobna strona internetowa. Znajduje zastosowanie, kiedy tematyka strony głównej i sklepu internetowego jest zróżnicowana lub gdy właściciel serwisu chce wyraźnie odróżnić witrynę firmową (korporacyjną) od platformy sprzedażowej. Takie rozwiązanie ma jednak pewne minusy…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl