Z ostatniej chwili
YouTube rozpoczął blokowanie filmów, prawa autorskie. LinkedIn strona firmowa czy profil osobisty Facebook będzie banował reklamy...

YouTube rozpoczął blokowanie filmów, prawa autorskie. LinkedIn: strona firmowa czy profil osobisty? Facebook będzie banował reklamy…

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

YouTube rozpoczął blokowanie filmów w związku z nowymi przepisami o prawie autorskim

20 czerwca Parlament Europejski będzie głosował w sprawie, której znaczenie jest wyraźnie większe niż może się powszechnie wydawać. Nowe prawo dotyczące własności intelektualnej właściwie zakaże cytatów. Nie konkretnych, a… wszystkich. Chyba, że zapłacisz. Skutki przyszłych regulacji odczuli już użytkownicy serwisu YouTube.

YouTube rozpoczął działania mające przystosować funkcjonowanie serwisu do nowego, jeszcze nieprzegłosowanego prawa UE. Amerykański serwis rozpoczął blokowanie filmów na terenie Unii Europejskiej zawierających cytowane treści. Dostało się m.in. kanałowi należącemu do MIT: OpenCourseWare oraz kanałowi Blender Foundation. Tak, tej samej, która stoi za Blenderem – programem do tworzenia grafiki 3D. To, że w tym drugim przypadku pojawiły się drobne fragmenty innych filmów nie powinno dziwić. Jednak w świetle planowanych przepisów, będzie to już naruszenie prawa…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn: strona firmowa i/czy profil osobisty? [opinie]

Łączący profesjonalistów serwis LinkedIn obchodził w 2017 roku 14. urodziny. W Polsce ze strony internetowej Linkedin.com korzysta 2,1 mln osób, czyli co trzynasty użytkownik sieci. To o ponad 250 tys. więcej niż rok temu*.

Aktualnie na LinkedIn obserwujemy coraz więcej treści ciekawych, eksperckich, angażujących – użytkownicy piszą posty, udostępniają ciekawe artykuły, nagrywają wideo, piszą dłuższe artykuły. Dlatego zapytaliśmy ekspertów o to, dla kogo jest LinkedIn, dlaczego warto prowadzić tam komunikację, kogo obserwować i skąd czerpać wiedzę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook będzie banował reklamy na stronach firm ze słabą obsługą klienta

Reklamy na Facebooku to dość mocne narzędzie dla biznesów, które chcą znaleźć nowych klientów. Przez te reklamy zdarza się jednak, że ludzie narzekają na jakość obsługi i trafiają na słabe firmy, które po prostu wydatnie reklamują się na serwisie. Facebook postanowił więc wprowadzić zmiany w polityce standardów społeczności.

Ludzie na Facebooku narzekali na dwie rzeczy w kwestii reklam i firm. Po pierwsze chodzi o niedokładny czas wysyłki danych przedmiotów lub to, że reklamy nie reprezentują dokładnie produktów, które są sprzedawane. Teraz Facebook postanowił więc wprowadzić nowe narzędzie, które pomoże w radzeniu sobie z takimi problemami…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook przygotował w Messengerze kolejną niespodziankę na mundial 2018

W Messengerze pojawiła się nowość, która spodoba się wszystkim kibicującym swoim ulubieńcom w czasie rozgrywających się w Rosji mistrzostw świata w piłce nożnej. Nowe rozszerzonej rzeczywistości w komunikatorze Facebooka nakładają na twarze ciekawe efekty.

Wczoraj pisaliśmy o nowych animacjach na Facebooku przygotowanych specjalnie na mundial 2018. Dziś portal społecznościowy Marka Zuckerberga przygotował kolejną nowość, a są nią nowe efekty rozszerzonej rzeczywistości dostępne w komunikatorze Messenger…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook zablokuje widoczność niektórych reklam

Facebook poinformował, że zamierza wprowadzić modyfikacje w systemie wyświetlania reklam, które spowodują, że nieletni użytkownicy przestaną widzieć część z nich. Mowa o elementach sponsorowanych powiązanych z akcesoriami dla broni i podobnymi. Niepełnoletni facebookowicze nie będą ich oglądać.

Facebook informuje, że wprowadza zmiany obejmujące platformę reklamową. Pojawią się modyfikacje, które sprawią, że nieletni użytkownicy przestaną widzieć część elementów sponsorowanych…

Więcej dowiesz się u źródła >


Instagram umożliwia zakupy przez Stories

Zakupy przez Instagrama także w Stories. Twórcy aplikacji poinformowali o nowości w relacjach, która pozwoli na oznaczanie produktów. Dzięki temu użytkownicy dowiedzą się o nich więcej i będą mogli przejść bezpośrednio do sklepu.

Instagram poinformował oficjalnie, że od teraz możliwość oznaczania produktów w aplikacji jest dostępna nie tylko na głównym kanale, ale i w Stories. Oznacza to, że użytkownicy zobaczą w relacjach ikony z torbami na zakupy, które pozwolą nam na zobaczenie szczegółów o danym przedmiocie. Dzięki temu użytkownicy mogą nabywać produkty zarówno od marek takich jak Adidas i Aritzia, ale i Louis Vuitton…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA