77% internautów kupuje online – pokazuje raport „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”
Odsetek Polaków robiących zakupy w Sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Raport przygotowany przez Gemiusa we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej ukazuje się po raz dziewiąty. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią Covid-19.
Jak wynika z tegorocznego raportu, 77% internautów kupuje online – dokonało takiego zakupu przynajmniej raz. Dominują wśród nich kobiety, osoby powyżej 35. roku życia, z wyższym wykształceniem i mieszkańcy największych miast…
Więcej dowiesz się u źródła >Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki
Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce?
W ubiegłym roku głównym impulsem rozwoju była pandemia koronawirusa. Z jednej strony przyczyniła się do powstania nowych sklepów internetowych – decyzja o wejściu w e-commerce stała się dla wielu przedsiębiorców koniecznością i jedyną drogą ratowania biznesu a z drugiej. Z drugiej strony wpłynęła na poszerzenie się grona e-konsumentów. Wielu z nich poznało i polubiło tę formę kupowania, uznając ją za wygodną i praktyczną…
Więcej dowiesz się u źródła >Tłumaczenie sklepu internetowego – jak zaplanować działania?
E-commerce to coraz bardziej popularny model biznesowy, który pozwala skalować firmę nie tylko na rodzimym rynku, ale również poza granicami. By sklep internetowy mógł z powodzeniem działać w kolejnych krajach, konieczne jest stworzenie odpowiednich wersji językowych.
Tłumaczenie sklepów online jest – wbrew pozorom – dość angażującym zajęciem. By cały proces przebiegł efektywnie, warto się do niego odpowiednio przygotować. Razem z ekspertami z https://dogadamycie.pl podpowiadamy, jak zaplanować tego typu działania…
Więcej dowiesz się u źródła >
Ogromne wzrosty to wyzwanie. Jak rośnie rynek e-commerce?
Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA odpowiedzialny za rozwój usług dla e-commerce (takich jak platforma Comfino) przekonuje, że przed nami dalszy czas wzrostu polskiego rynku e-commerce. Ostrzega jednak, że to nie jest też dobry czas na to, żeby tylko cieszyć się z rosnących cyferek.
Rewolucja, którą przeszła branża e-handlu napędzana pandemią, wymusza dalsze zmiany. Szukalski wskazuje na co powinni uważać przedsiębiorcy z branży e-commerce, pokazuje rozwiązania, a także komentuje czy Amazon szybko zastąpi polskie Allegro…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?
Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach.
Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod względem konwersji jak i pozycji serwisu w Google. I o tym jest ten artykuł – o tworzeniu opisów produktów właśnie…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak założyć sklep internetowy na Facebooku
Masz w domu jakieś nieużywane przedmioty, a może prowadzisz sklep internetowy i szukasz kolejnego kanału dystrybucji?
W takim razie sklep na Facebooku to jeden z najlepszych sposobów na znalezienie klientów, zwiększenie rozpoznawalności marki, a także na skuteczną promocję w sieci. Właśnie z tego powodu przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję, dzięki której dowiesz się, jak założyć sklep na Facebooku, abyś już wkrótce mógł tam zarabiać…
Więcej dowiesz się u źródła >Co czeka e-commerce w 2022?
Mamy za sobą pierwszą połowę 2021 roku, która przyniosła nam między innymi ponad 2 tysiące nowych sklepów internetowych. Z powodu pandemii COVID-19 rynek e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie – konsumenci ograniczeni obostrzeniami dotyczącymi handlu skierowali swoją uwagę na marketplace’y.
Według raportu PIE na podstawie danych GUS 44 proc. handlu odzieżą i obuwiem w I kwartale 2021 r. odbyło się przez internet, gdzie dla porównania w 2020 roku było to 17 proc. Patrząc na to, jak rozwinął się e-handel w zaledwie rok, możemy przypuszczać, że tendencja ta nie będzie zwalniać i żeby zadowolić klienta, sprzedawcy będą musieli szukać coraz to nowych rozwiązań. Czego więc możemy się spodziewać w 2022 roku?…
Więcej dowiesz się u źródła >