Boty, wirtualna rzeczywistość, transmisje live… Kiedy warto stawiać na najnowsze trendy?
Transmisje live, marketing wideo, content marketing czy może programmatic? Do dyspozycji są jeszcze boty i sztuczna inteligencja. Co wykorzystać planując kampanię? Możliwości jest naprawdę wiele. Stawiać na sprawdzone sposoby czy najnowsze trendy?
Cyfrowe media zabierają nam coraz więcej czasu. Żyjemy wpatrzeni w ekrany swoich telefonów. Branża reklamowa zawdzięcza wzrost reklamie mobilnej. Znów przyspieszenie zalicza e-commerce. Takie mamy realia. Warto w ich obliczu starannie planować, jakie strategie przyjąć, na co się zdecydować. A może na wszystko naraz?…
Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com
6 powodów dla których warto robić kampanie sezonowe
W DevaGroup wypracowaliśmy własny kalendarz marketera, który staramy wdrażać u naszych klientów. To bardzo ważne, aby kampanie sezonowe przygotować znacznie wcześniej, zaplanować je i wykonać wzorowo, aby gorący dotyczył już tylko realizacji zamówień. Kampanie w sezonie świątecznym przygotowywaliśmy już od października, ale to nie tylko sezon Świąt jest ważnym okresem dla biznesu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy do kontaktu, a poniżej prezentujemy listę argumentów za tym, aby prowadzić kampanie sezonowe.
- Reklamy, które odnoszą do bieżących wydarzeń potrafią mocno się wyróżnić na tle innych nudnych stałych reklam konkurencji. Niektóre takie ulepszenia powodowały zmianę współczynnika CTR o kilka punktów procentowych. Ponieważ przewidywalny współczynnik klikalności to składowa Wyniku Jakości, który znów jest elementem Rankingu Reklamy to łatwo można dostrzec, że lepiej klikające się reklamy mogą obniżyć koszt kampanii. Pamiętaj tylko o tym, żeby reklama nadal przyciągała tylko odpowiednich użytkowników…
https://www.devagroup.pl/blog/6-powodow-dla-ktorych-warto-robic-kampanie-sezonowe
Więcej dowiesz się na: https://www.devagroup.pl
Yoast seo – optymalizacja seo wordpressa
WordPress to najpopularniejszy na świecie system CMS. Posiadam co najmniej kilkadziesiąt jego instalacji i wiem, że jego dobra optymalizacja to podstawa. Samo się jednak nie zrobi, dlatego warto zadbać o nią m.in. najpopularniejszy na świecie plugin Yoast SEO o którym dzisiaj co nieco opowiem.
Jest to potężne, dające szerokie możliwości narzędzie optymalizacyjne, które może sprawić, że Twoja strona będzie dobrze dostosowana do wyszukiwarek oraz przyjazna ich botom. Yoast SEO jest bardzo rozbudowany, dzięki czemu możesz za jego pomocą m.in…
Więcej dowiesz się na: https://www.blog.gdaq.pl
NowyMarketing prognozuje rok 2018: Delecta
O podsumowanie roku 2017 i prognozy na 2018 poprosiliśmy przedstawicieli wielu marek. Na nasze pytania odpowiedziała również Monika Rożnowska, Senior Brand Manager Delecta, Bakalland S.A.
Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2017 roku
Trudno jest wskazać jedno konkretne wydarzenie, ponieważ zmiany w ramach marki Delecta należy oceniać w kontekście ostatnich dwóch lat. W 2016 roku zapoczątkowaliśmy procesy, których pierwsze efekty mogliśmy obserwować na przestrzeni ostatnich 12. miesięcy. Dokonaliśmy repozycjonowania marki, zmieniliśmy opakowania, zoptymalizowaliśmy portfel produktowy tak, aby jak najlepiej odpowiadał zmieniającym się potrzebom konsumentów, wynikającym z nowych i rozwijających się trendów…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
WordPress jako narzędzie do tworzenia prototypu produktu
Prezentacja nowego projektu przed zarządem? Rozwijanie korporacyjnego startupu? A może próba pozyskania inwestora? W każdej z tych sytuacji musimy zmierzyć się ze stworzeniem prototypu rozwiązania, które chcemy przedstawić. Same słowa nie opowiedzą o nowym, innowacyjnym projekcie tak dobrze, jak jego interaktywna prezentacja. Duże projekty IT są wyjątkowo kosztownym przedsięwzięciem, dlatego zanim zapadnie decyzja o ich realizacji, tworzone są prototypy. Jak się okazuje, system WordPress, dzięki swojej elastyczności i wielofunkcyjności, nadaje się do tego celu idealnie. Jednocześnie jest to rozwiązanie stosunkowo niedrogie i oferujące potężną funkcjonalność. W niniejszym artykule opowiemy o tym, jak wykorzystać je przy tworzeniu prototypu nowego produktu.
Prototypowanie to metoda tworzenia pierwszych wersji finalnego produktu. Pozwala ona twórcom, już na wczesnym etapie budowania nowego rozwiązania, testować swoje pomysły, a nawet otrzymać feedback od pierwszych użytkowników. Dzięki wczesnym prototypom, ich twórca oszczędza czas oraz ogranicza koszty wprowadzenia rozwiązania, które finalnie może okazać się niesatysfakcjonujące dla klientów…
Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl
5 sposobów na automatyzację działań PPC i email marketingu
Pomimo tego, że nadszedł kolejny rok wideo/ mobile/ live streamingu (niewłaściwe skreślić!), warto pochylić się nad kanałami, które od lat przynoszą markom bardzo dużą ilość konwersji – kampaniom email marketingowym i PPC.
Ale jak je połączyć, by sprytnie wykorzystać ich potencjał i nie spędzać nad tym wiele czasu? Sprawdźcie moich 5 propozycji:
1. Oznaczaj kampanie i zbieraj grupy docelowe
Pierwszą i podstawową kwestią jest to, by jak najskuteczniej zbierać grupy docelowe z obu kanałów. W tym celu warto wykorzystać Campaign URL Builder i oznaczać każdy link w kreacji email marketingowej. Dzięki temu możemy użyć funkcji tworzenia grup odbiorców w Google AdWords i Facebook Ads i stworzyć grupę zawierającą określony tekst w adresie URL. Posiadając taką grupę, możemy być pewni, że są to odbiorcy zaangażowani w nasze treści i warci szczególnej uwagi – np. wyższej stawki w Google AdWords…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Promocja nowej strony przez zwiększenie liczby odwiedzin
Podstawą sprawnego funkcjonowania strony internetowej jest duża lub rosnąca liczba odwiedzin. Jednak nowo powstałe serwisy nie są dostatecznie znane, aby generować liczący się, duży ruch. Dlatego warto poznać różne sposoby docierania do użytkowników. Sprawdź, jak może przebiegać promocja nowej strony internetowej.
Budowa nowej strony internetowej to dopiero początek wirtualnej podróży w kierunku sukcesu.
Po uruchomieniu świeżego serwisu praktycznie tylko najbliższe osoby są świadome jego istnienia. To jednak zdecydowanie za mało, aby czerpać jakiekolwiek korzyści z posiadania strony internetowej. Dlatego trzeba docierać do nowych użytkowników i zwiększać liczbę jej odsłon.
Chcę podzielić się z Tobą kilkoma sposobami na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Sprawdź, w jakim kierunku może odbywać się promocja nowej strony internetowej…
http://mobiletry.com/blog/promocja-nowej-strony-internetowej
Więcej dowiesz się na: http://mobiletry.com
Jak przygotować skuteczne banery AdWords? Wskazówki i wymiary banerów AdWords
Skuteczność kampanii AdWords zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest wykorzystanie do promocji w sieci reklamowej odpowiednich banerów statycznych. Aby kampania bannerowa była skuteczna, należy zadbać o poszczególne elementy kreacji tak, aby tworzyły spójną całość, przyciągały wzrok i zawierały odpowiednie call to action. Przedstawiamy podstawowe kwestie, które warto wziąć pod uwagę, projektując bannery statyczne do kampanii AdWords.
Grupa docelowa kampanii AdWords
Zanim przystąpimy do tworzenia banneru statycznego, powinniśmy sprecyzować, kto należy do naszej grupy docelowej. Zastanówmy się, jakie potrzeby oraz oczekiwania ma potencjalny odbiorca, jaka estetyka jest mu bliska, jakie kolory uważa za ładne i odpowiednie, a jakich obrazów wolałby nie oglądać. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych problemów wizerunkowych, a także zwiększyć efektywność kampanii…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
4 powody, dla których webinary to Twoje narzędzie na 2018 rok
Nowy rok za pasem, warto w związku z tym zastanowić się, na czym należałoby się skoncentrować, planując strategię na 2018 rok. Bardzo dużo mówi się ostatnio o tym, że firmy chcące zdobyć przewagę konkurencyjną będą musiały skupić się na lepszym user experience…
…dostarczaniu wysokiej jakości treści i zwiększeniu udziału wideo w ogólnej strategii marketingowej.
Tak się składa, że dobrze przygotowany i poprowadzony webinar może być odpowiedzią na powyższe potrzeby i skutecznie rozwinąć Twój biznes oraz usprawnić komunikację z publicznością.
Webinary to ważny element lejka sprzedażowego
Content marketing jest nieodzownym elementem, pomagającym przesuwać użytkowników w dół lejka sprzedażowego – od budowania świadomości o marce, przez zainteresowanie konkretną ofertą, do samej sprzedaży. Mówiąc jednak o content marketingu, marketerzy często ignorują potencjał, jaki dają webinary…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
8 powodów, ze względu na które nie warto pozycjonować strony w 2018 roku
Może Ci się wydawać, że ten tytuł jest dosyć dziwny jak na to, że jego autorem jest prezes firmy specjalizującej się między innymi w SEO, mimo to przeczytaj proszę do końca.
Działam w branży SEO od 2004 roku, pracowałem nad pozycjonowaniem setek firm. Przez ten czas zaszło bardzo wiele zmian, choć czasem odnoszę wrażenie, że część naszych przedsiębiorców mentalnie została na początku lat 2000 – niestety, niektóre firmy konkurencyjne też. Czy naprawdę nadal jest tak, że przedsiębiorca zakładając firmę, załatwia sprawy w Urzędzie Miasta, następnie w Skarbowym, ZUS-ie, a potem pierwsze co robi, to od razu udaje się do firmy tworzącej strony internetowe, a na drugim miejscu do firmy pozycjonującej? I to dlaczego? Bo tak się robi?…
https://www.silence.pl/blog/pozycjonowanie/8-powodow-ze-wzgledu-ktore-warto-pozycjonowac-strony-w-2018-roku/
Więcej dowiesz się na: https://www.silence.pl