Z ostatniej chwili
Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk Google Trends – co to jest i jak korzystać
Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk Google Trends – co to jest i jak korzystać

Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle? Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk? Google Trends – co to jest i jak korzystać?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle? Lista sprawdzonych rozwiązań

Pozycjonowanie stron internetowych to długi proces, który często wystawia na próbę cierpliwość przedsiębiorców. Czas oczekiwania na efekty SEO może zajmować rok, a nawet dwa lata. Czy można ten proces przyspieszyć? Jest dostępnych wiele sposobów, które pozwolą Ci wpłynąć na szybkość pozycjonowania i osiągnąć poprawę SEO. W tym artykule omówimy część z nich.

Jak długo czeka się na efekty pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania strony internetowej mogą przyjść nawet po kilkunastu miesiącach prac nad witryną i mogą się wiązać z początkowymi spadkami widoczności strony w wyszukiwarce Google. Szybkość uzyskiwania efektów jest uzależniona od wielu czynników, w tym na przykład od tego, jak silna jest konkurencja i od historii domeny. Zależności wpływające na efekty pozycjonowania możecie lepiej zaobserwować na poniższym wykresie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk? Czyli o tym, jak długo trwają efekty SEO

Pozycjonowanie stron internetowych jest jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych strategii promowania swojej marki w sieci, jednocześnie jednak wymaga cierpliwości w oczekiwaniu na uzyskanie pierwszych efektów. Pojawia się jednak pytanie – jak długo utrzymują się uzyskane efekty? Czy pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długoterminowe efekty? W tym artykule rozwiewamy wątpliwości w tym aspekcie.

Jak długo trwa pozycjonowanie stron internetowych?

SEO ma wiele bardzo silnych zalet, ale sporo osób skupia się na tym, że ich osiągnięcie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Czy rzeczywiście tak jest? Jak długo należy oczekiwać na efekty pozycjonowania? Otóż pierwsze rezultaty mogą pojawić się po kilku, kilkunastu miesiącach, zdarza się również tak, że wyniki pojawiają się po bilski dwóch latach. Są to rzadkie przypadki, ale warto być ich świadomym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Trends – co to jest i jak korzystać?

Na Google Trends skorzystają zarówno marketerzy planujący sezonowe kampanie reklamowe PPC, jak i „zwyczajni” użytkownicy internetu, którzy chcą poszerzyć horyzonty w określonych dziedzinach. Dzisiejszy artykuł poświęcimy właśnie temu narzędziu. Podpowiemy, co to jest Google Trends i jak z niego poprawnie korzystać. Miłej lektury!

Google Trends – co to jest?

Google Trends to bardzo popularne i użyteczne narzędzie giganta z Mountain View dedykowane nie tylko przedsiębiorcom czy też marketerom, ale także osobom, które chcą odszukać konkretne zagadnienia na bazie trendów lub po prostu zaspokoić swoją ciekawość…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Jak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnets

Marketerzy coraz chętniej inwestują w content marketing, do którego zaliczamy odpowiednią strategię SEO oraz wszelkiego rodzaju treści angażujące odbiorcę w kontakt z marką. Treści przez duże „T”, takie jak zajmujące filmy, inspirujące posty, e-booki czy infografiki są tak samo ważne, jak reklama płatna.

Z pewnością nieraz zastanawiałeś się, czy content marketing może wesprzeć proces sprzedażowy w twojej firmie. Tymczasem według danych Demand Metric marketing treści potrafi generować trzy razy więcej leadów niż marketing wychodzący, który często wymaga dużo większych nakładów finansowych. Tworzenie treści pochłania średnio o połowę mniej budżetu, generując mierzalne wyniki, a przy tym wartościowy ruch na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym jest pozorny błąd 404 i jak można go naprawić?

Obok często występujących błędów, tj. błąd serwera czy przekierowań, w raporcie Google Search Console można również znaleźć informację, że przesłany adres URL wydaje się zgłaszać pozorny błąd 404. Sam komunikat wydaje się mało precyzyjny i mówi niewiele, jednak problem ten nie jest aż tak skomplikowany. Czym jest pozorny błąd 404 i jak go naprawić?

Czym jest pozorny błąd 404

Komunikat “Przesłany adres URL wydaje się zgłaszać pozorny błąd 404” pojawia się wówczas, gdy dochodzi do rozbieżności między tym, co dostaje użytkownik, a tym, co widzi robot Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Koncepcje marketingu, które warto znać

Marketing wciąż ulega zmianom, na co wpływa m.in. rozwój rynku. W obrębie tej dziedziny pojawia się wiele koncepcji, które mają na celu wyróżnienie firmy na tle konkurencji, osiąganie dużych zysków i zapewnienie jej sukcesu. Koncentrują się one na różnych aspektach i każdy biznes może zastosować taką strategię, która jest najlepiej dopasowana do jego potrzeb. Oto popularne koncepcje marketingu, które warto znać.

Czym są koncepcje marketingu?

Koncepcja to ogólny plan działania lub sposobu rozwiązania problemu. W kontekście marketingu jest to więc przyjęta przez firmę strategia, która pozwala jej na osiągnięcie celu. Najczęściej to większe zyski, wzrost popularności czy bycie liderem w branży. Uwzględniając takie wyjaśnienie pojęcia, można wyróżnić m.in. koncepcję produkcji, sprzedaży, produktu. Każda z nich opiera się na innym sposobie działania, zaplanowanym na podstawie określonych przekonań…

Więcej dowiesz się u źródła >

20 najlepszych wtyczek do przeglądarek dla SEO-wca i content marketera

Omawiałem audyt SEO. I gdy byłem już blisko ważnej pointy dotyczącej błędów w kodzie, klient – wpatrzony od jakiegoś czasu w jeden punkt komunikatora – zapytał: „Jacek, a po co ci są te wszystkie pluginy w przeglądarce?”.

Doceniłem ten głód wiedzy, poświęcając godzinę na demonstrację możliwości różnych płatnych i bezpłatnych wtyczek Chrome, których używam od dawna. I wiecie co? Miałem dużą satysfakcję, bo gdy wróciliśmy do błędów na stronie, mój rozmówca sam wiele rzeczy sprawdzał już za pomocą wtyczek internetowych – pozytywnie zaskoczony, że tak dużo można się o stronie dowiedzieć w mig i bez dodatkowych kosztów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google tworzy LP z zestawieniem głównych aktualizacji algorytmu

Firma Google utworzyła nową stronę docelową w dokumentacji Google, gdzie można znaleźć najnowsze aktualizacje algorytmów wyszukiwarki. Są to tylko aktualizacje, które Google uważa za „istotne dla właścicieli witryn”, a większość z nich zawiera odesłanie do szczegółowych informacji na blogu Google.

Nowa strona jest dostępna pod adresem https://developers.google.com/search/updates/ranking i zawiera krótką listą, w porządku chronologicznym, aktualizacji, które miały miejsce i które Google potwierdziło od stycznia 2020 r. Nie jest to kompletna lista, zestawienie nie zawiera mniejszych, niepotwierdzonych aktualizacji algorytmu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zmienił się marketing automation i co warto wdrożyć do swojej organizacji?

Marketing automation jeszcze kilka lat temu kojarzony byłby głównie z samoczynną wysyłką maili czy prostym gromadzeniem danych. Dziś jednak automatyzacja marketingu obejmuje znacznie więcej kwestii. Jak zatem obecnie wygląda marketing automation?

Co możemy zautomatyzować w marketingu?

Początkowo marketing automation mocno opierał się o gromadzenie podstawowych danych, dynamiczne formularze kontaktowe i wysyłkę wiadomości. To już jednak przeszłość. Tzn. to nadal jest część marketing automation, ale jedynie jego wycinek, a nie całość. W 2021 r. globalny rynek marketing automation wart był ok. 2,74 mld dolarów (według danych serwisu prnewswire.com)…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Jak szybko starzeje się strona internetowa Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Jak szybko starzeje się strona internetowa? Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Jak szybko starzeje się strona internetowa? To, że strony …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA