Z ostatniej chwili
Czym jest marketing sensoryczny Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych
Czym jest marketing sensoryczny Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych

Czym jest marketing sensoryczny? Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe? Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Czym jest marketing sensoryczny?

Wyobraź sobie, że w drodze do pracy mijasz piekarnię. Wcześniej zjadłeś śniadanie, więc nie odczuwasz głodu, jednak pod wpływem zapachu świeżego pieczywa wchodzisz do środka. W tle leci Twoja ulubiona piosenka, unosi się woń pieczonych bułek, a wzrok dodatkowo przykuwają kolorowe ciasta. Bez większego namysłu decydujesz się na zakup kawałka sernika przyozdobionego kwiatami.

Jak wytłumaczysz ten spontaniczny wybór? Jakie czynniki wpłynęły na zakup? Być może ciasto wyróżniło się na tle pozostałych wielobarwnymi dodatkami, a wejście do piekarni podyktowane było innym bodźcem, jakim był przyjemny zapach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe?

Skuteczny slogan reklamowy to świetny sposób na rozszerzanie świadomości marki i pozyskiwanie nowych klientów. Właściciele firm dokładają więc wszelkich starań, aby ich hasła były maksymalnie rozpoznawalne i znajome szerokiemu gronu odbiorców. Niestety, stworzenie oryginalnego sloganu nie jest takie łatwe. Na co więc zwrócić uwagę, aby był on angażujący i skutecznie zachęcał do zapoznania się z ofertą danej marki?

Czym jest slogan reklamowy?

Slogan reklamowy to nic innego, jak chwytliwe hasło lub zdanie, które przedstawia wartość danej marki oraz podkreśla jej wizerunek. Najpopularniejsze slogany to Just do it firmy Nike czy Das Auto firmy Volkswagen. Dzięki takim hasłom przedsiębiorstwo jest kojarzone z konkretnymi wartościami, a jego przekaz bezpośrednio oddziałuje na decyzje zakupowe konsumentów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych?

Wysoki ruch na stronie internetowej jest bardzo ważny, ponieważ może mieć bezpośrednie przełożenie na konwersję. Kluczem do sukcesu jest jednak to, aby ruch pojawiał się na odpowiednich stronach internetowych. Co zrobić, jeśli uważasz, że Twoi odbiorcy trafiają w nieadekwatne miejsca w Twojej witrynie? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Czym są strony docelowe i dlaczego warto dbać o wysoki ruch na nich?

Strony docelowe, znane również jako landing page, to określone strony w witrynie, które umożliwiają zbieranie danych kontaktowych odbiorców w zamian za dostarczenie im wybranego zasobu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google aktualizuje swoje wytyczne dotyczące linków

Google zaktualizowało dokument, który przedstawia wszystkie dobre praktyki związane z tym, jak należy tworzyć linki na swojej stornie internetowej.

Na czas tworzenia tego niusa, polska wersja dokumentacji związanej z linkami nie została jeszcze odświeżona, ale dzięki temu, możecie łatwo dostrzec to, co właściwie zostało dodane…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak optymalizować adresy URL w pozycjonowaniu?

Elementem procesu optymalizacji SEO jest również optymalizacja adresów URL. Warto zadbać o nią jeszcze przed publikacją strony. Zobacz, jak zaplanować strukturę adresu URL, aby zwiększyć szansę na dobre pozycje Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania i dowiedz się na, co jeszcze ma wpływ optymalizacja URL.

Czym jest adres URL?

URL to skrót od angielskiego Uniform Recource Locator i służy do określenia lokalizacji dokumentów internetowych, czyli zasobów, które są dostępne w Internecie. Wpisując adres URL w wybraną przeglądarkę, zostaniesz przeniesiony na konkretną stronę internetową…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

https://www.cryptomining.com.pl/stablecoins-wszystko-co-musisz-wiedziec-o-nich-aby-wyprzedzic-gre/

Jak zwiększyć ruch na stronie dzięki mediom społecznościowym?

Wyszukiwarka Google nie jest jedynym kanałem, z którego możesz pozyskiwać ruch na swoją stronę. Warto wykorzystać fakt, że ponad 75% światowej populacji w wieku 13+ na co dzień używa serwisów takich jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube czy LinkedIn (HootSuite). W tym artykule wyjaśniamy, jak wykorzystać media społecznościowe, aby poprawić statystyki odwiedzin na swojej stronie internetowej. Sprawdź koniecznie!

Czy da się pozyskać ruch na stronie za pomocą social mediów?

Aż 87% marketerów twierdzi, że zwiększenie ruchu na stronie jest jedną z największych korzyści social media marketingu. Co ciekawe, ta korzyść wymieniana jest nawet częściej niż pozyskiwanie leadów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest pop up w marketingu?

Dla wielu będzie to niemałe zaskoczenie, jednak narzędzie, jakim jest pop up, to skuteczne rozwiązanie marketingowe. Pojawia się potrzeba, aby zdementować plotki na temat odstraszającego charakteru wyskakujących okienek i skoncentrować się na wynikających z tego korzyściach.

Wśród przedsiębiorców pojawiają się zwolennicy pop upów, którzy korzystają z ich potencjału w celach stricte zarobkowych. Za ich pośrednictwem są w stanie przedstawić pełną ofertę e-sklepu i zwiększyć przychody ze sprzedaży. Po narzędzie sięgają również, aby zasilić bazę kontaktów…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Jak szybko starzeje się strona internetowa Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Jak szybko starzeje się strona internetowa? Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Jak szybko starzeje się strona internetowa? To, że strony …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA