Z ostatniej chwili
Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści
Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik

WordPress to największy system zarządzania treścią w Internecie. Obsługuje ponad 43% wszystkich witryn w sieci, a to oznacza, że przynajmniej 1 na 3 strony używa właśnie tego narzędzia (źródło: Kinsta). Na przestrzeni ostatnich lat trend ten ulega ciągłemu wzrostowi. Jego wszechstronne zastosowanie i prostota w obsłudze sprawiają, że jest najchętniej wybieranym darmowym oprogramowaniem do tworzenia stron internetowych.

Jak sprawić, aby Twoja strona WordPress nie umknęła potencjalnym odbiorcom przy tak dużej konkurencji? Proces WordPress SEO jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na to, aby dotrzeć do większej grupy klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie stron a Social Media – czy mają wpływ na SEO?

Czy social media mają wpływ na pozycjonowanie? Pozycjonowanie i optymalizacja strony to ważne kroki w kierunku zwiększenia widoczności w Google, a także zdobycia klientów. Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na ranking witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania. Działania, które obowiązkowo powinieneś podjąć, to optymalizacja techniczna strony czy dobór słów kluczowych. Czy to także okazja do zajęcia się social mediami?

Popularne serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy Pinterest są bardzo dobrym miejscem, by zwiększać świadomość marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki rozpoznawalności zbudowanej poprzez social media, użytkownicy coraz chętniej klikają w odnośniki, które zawierają treści powiązane z firmą, co świadczy o relacji social media a SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zwiększyć widoczność strony lub sklepu internetowego?

Samo stworzenie sklepu internetowego nie gwarantuje sukcesu. Za biznesową inicjatywą i powołaniem danego e-commerce do życia stoją kolejne kroki. Jakie są sposoby na to, by zwiększyć widoczność strony i dać jej szansę na rozwój? O tym dzisiaj opowiemy.

Na co musisz zwrócić uwagę, by Twój sklep był widoczny w sieci? Jakie kroki warto podjąć, by budżet reklamowy wykorzystać w rozsądny i przemyślany sposób? Skorzystaj z naszych wskazówek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Duplikacja treści – czym jest i jak sobie z nią radzić?

Zduplikowana treść składa się z co najmniej dwóch wystąpień tej samej treści w internecie. Może być zarówno celowym działaniem, jak i “wypadkiem” przy pracy podczas tworzenia zawartości witryny. Walka z duplikacją treści jest priorytetem Google już od ponad dekady, czyli od 2011 roku, kiedy to wprowadzony został algorytm Panda. Algorytm ten ma za zadanie dbałość o unikalność treści w internecie i zapobieganie przesycania treści frazami kluczowymi.

Zduplikowany content może przybierać różne formy, ale przede wszystkim dzieli się na duplikację wewnętrzną i zewnętrzną…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy nagłówki pod SEO mogą być skuteczne i błyskotliwe? Jak przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i robota jednocześnie?

W sieci zależy nam na dwóch aspektach: chcemy być widoczni i jednocześnie zwracać na siebie uwagę. Jeśli prowadzisz portal, bloga czy sklep internetowy, doskonale zdajesz sprawę, że uwaga algorytmów Google i potencjalnego klienta/czytelnika są równie istotne.

W pierwszym przypadku walczysz o jak najwyższą pozycję w wyszukiwaniach, a w drugim – o zainteresowanie. Czy istnieje sposób, który pogodzi oba aspekty? Tak! Nagłówki są tego doskonałym przykładem. Zapoznaj się z naszym artykułem poniżej, a dowiesz się, że bez problemu pogodzisz tworzenie tytułów i śródtytułów pod SEO i czytelnika…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Update głównego algorytmu Google – maj 2022

To już pewna tradycja, że w maju lub czerwcu piszemy o update głównego algorytmu. Google wypuszcza duży update tzw. core algorithm kilka razy w roku. Zobacz co to może oznaczać dla Twojej strony, czy jest się czego obawiać?

25 maja 2022 roku Google ogłosił wdrożenie nowej aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Taki update ogłaszany jest kilka razy w roku (jak wiemy, mniejsze aktualizacje mają miejsce niemal codziennie) i jego pełne wdrożenie może potrwać nawet 2 tygodnie. Ostatni update miał miejsce w Listopadzie 2021…

Więcej dowiesz się u źródła >

WordPress Starter ułatwi tworzenie stron internetowych

WordPress Starter to nowa inicjatywa, dzięki której więcej osób ma zacząć tworzyć samodzielnie strony internetowe.

WordPress od wersji 5.9 jest jeszcze bardziej nastawiony na tworzenie stron internetowych w duchu no-code. Dodajmy, że obecnie najnowsza wersja to 6.0, która wprowadziła jeszcze więcej opcji ułatwiających tworzenie stron…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Jak szybko starzeje się strona internetowa Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Jak szybko starzeje się strona internetowa? Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Jak szybko starzeje się strona internetowa? To, że strony …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA