Z ostatniej chwili
Certyfikaty SSL, czy warto mieć w e-sklepie Jak przygotować promocję w e-commerce Czy warto prowadzić w e-sklepie firmowego bloga

Certyfikaty SSL, czy warto mieć w e-sklepie? Jak przygotować promocję w e-commerce? Czy warto prowadzić w e-sklepie firmowego bloga?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Lepsze pozycjonowanie oraz 4 inne powody zakupu przez e-sklepy certyfikatów SSL

Eksperci zwracają uwagę na fakt, że poza dbaniem o wizerunek i utrzymaniem zaufania kupujących, certyfikat SSL otwiera przed e-sklepem szereg możliwości, kluczowych dla jego działania. Wyliczają także, co traci e-sprzedawca, który jeszcze nie zaopatrzył się w odpowiedni certyfikat.

Najlepsza ochrona, która pozwala poczuć się bezpiecznie w miejscu publicznym, to taka, która nie utrudnia normalnego funkcjonowania i nie rzuca się w oczy. Jednak przez cały czas jest widoczna i dyskretnie obecna. Podobnie jest w sieci – symbol kłódki na pasku adresu przeglądarki nie przykuwa uwagi, ale w razie potrzeby łatwo go znaleźć , aby upewnić się, że otwarta strona jest bezpieczna…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Sklepy masowo kupują certyfikaty SSL

Aż o 1/3 wzrosła w ubiegłym roku liczba sklepów na platformie Shoper z certyfikatem SSL. Nic dziwnego – korzystanie z tego narzędzia staje się niezbędne do prowadzenia biznesu w sieci. Eksperci wyliczają, co traci e-sklep, który jeszcze go nie ma.

To ważne, jeśli za moment rozważa się przesłanie za pośrednictwem strony swojego nazwiska, adresu czy numeru karty kredytowej. Kłódka i “https” na początku adresu strony oznaczają, że sklep korzysta z certyfikatu SSL (Secure Socket Layer) – narzędzia, które szyfruje dane i chroni je przed trafieniem w niepowołane ręce…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak przygotować interesującą promocję w sklepie internetowym?

Prowadzenie sklepu internetowego to między innymi sztuka skutecznego przyciągania do siebie nowych klientów. Pamiętajmy, że właściwie w każdej branży musimy radzić sobie ze znaczną konkurencją. Trzeba zatem szukać sposobów na to, aby to właśnie nasza oferta była dla klientów najbardziej atrakcyjna i najskuteczniej przyciągała ich uwagę.

Jednym z najpopularniejszych sposobów na zwracanie uwagi klientów są oczywiście zniżki. Każdy z nas uwielbia sklepowe promocje. Nie oszukujmy się – zwykle przekonują nas one nawet do robienia znacznie większych zakupów, niż tego potrzebujemy. Wprowadzenie promocji we własnym sklepie jest jednak niemałym wyzwaniem. Trzeba przede wszystkim wybrać na to odpowiedni moment. Bardzo istotne jest również obniżenie ceny do właściwego poziomu, tak, aby samemu nie stracić na czymś takim. Warto dobrze rozważyć tę kwestię i przygotować odpowiedni plan promocji w swoim sklepie. Przy odpowiednim wykorzystaniu tego narzędzia możemy liczyć na naprawdę wielkie zyski. Ważna jest oczywiście również odpowiednia reklama naszych promocji. Wszystko to sprawia, że może to być spore przedsięwzięcie – niemniej jednak zawsze opłacalne…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Czy sklep internetowy potrzebuje firmowego bloga?

Skuteczne reklamowanie sklepu internetowego z racji panującej wszędzie ogromnej konkurencji nigdy nie jest prostym zadaniem. Właściciele takich działalności stale szukają najróżniejszych sposobów na przyciągnięcie do siebie nowych klientów i zwrócenie ich uwagi na swoją ofertę. Warto oczywiście stosować te standardowe metody, takie jak wykupywanie płatnych reklam czy organizowanie różnych zniżek i konkursów dla klientów. Jeśli jednak działamy w branży która stwarza ku temu odpowiednie warunki, możemy pokusić się o prowadzenie bloga. Jest to świetny sposób na zdobycie zaufania wśród klientów i przyciągnięcie do siebie nowych ludzi.

O ile skuteczność bloga w dużym stopniu zależy od grupy docelowej klientów oraz charakterystyki danej branży, o tyle w każdym przypadku daje to mniejsze lub większe korzyści. Zdecydowanie warto pomyśleć nad tym rozwiązaniem. Blog to rzecz, która potrzebuje czasu aby zacząć przynosić konkretne efekty. Im wcześniej zacznie się zatem jego prowadzenie, tym lepiej. Jakie są najważniejsze korzyści prowadzenia bloga firmowego?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Zbrodnie e-commerce – czyli jak skutecznie zniechęcić do siebie klienta

Tym razem postanowiłem opisać najczęściej popełniane błędy w witrynach typu e-commerce. Na co dzień zajmuje się optymalizacją witryn pod wyszukiwarkę Google i ściąganiem na nie ruchu. Niestety, ale nawet najlepiej przeprowadzona kampania SEO nie jest lekiem na wszystkie bolączki biznesu. Często zwiększenie ruchu na stronie nie przekłada się adekwatnie na sprzedaż asortymentu, a współczynniki konwersji zaczynają spadać. Jak to jest, że mimo zwiększonego ruchu na stronie sprzedaż stoi w miejscu? Przyczyn jest kilka – zapraszam do lektury.

Błędy na stronach produktów

Niestety, ale coraz częściej spotykam sklepy, które mają błędne opisy produktów albo w ogóle ich nie mają. Dodatkowym problemem jest również aktualny stan magazynowy produktu. W niektórych sklepach okazuje się, że na stanie tak naprawdę jest tylko 1 sztuka i w przypadku, kiedy klient chce zamówić więcej sztuk, to nie da się zrealizować koszyka…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak wypromować nowy sklep internetowy?

Założenie własnego sklepu internetowego, przy odpowiednim pomyśle na biznes, może być doskonałym sposobem na życie dla każdego z nas. Samo stworzenie takiej działalności nie jest niczym trudnym. W sieci znajdziemy darmowe narzędzia pozwalające na szybkie wykreowanie w pełni funkcjonalnego sklepu. Oczywiście, trzeba poświęcić nieco czasu na rzeczy takie, jak opisy produktów – wszystko musi stać na jak najwyższym poziomie. Kiedy już otrzymamy kompletny i gotowy do działania sklep, będziemy musieli jeszcze pomyśleć o jednej z kluczowych kwestii – o odpowiedniej reklamie.

Przyciągnięcie do siebie klientów to chyba największe zadanie każdego, kto zaczyna swoją działalność ze sprzedażą internetową. Każda branża jest aktualnie wypełniona po brzegi konkurencją. Klient, szukający w sieci określonych towarów czy usług ma do wyboru dziesiątki różnych ofert. Jak zatem sprawić, aby zainteresował się akurat nami?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Co trzeci Polak za zakupy w internecie płaci wyłącznie lub głównie gotówką przy odbiorze

Polacy pokochali zakupy w sieci, ale rachunki za nie często wolą regulować w realu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Twisto, co trzeci Polak robiąc zakupy w internecie płaci wyłącznie lub głównie gotówką. Ponad połowa osób, które w ten sposób regulują należności przyznaje, że płatność po otrzymaniu dostawy daje im większe poczucie bezpieczeństwa. Dla sprzedawców płatność za pobraniem oznacza problemy.

Z badań przeprowadzonych przez IBRIS na zlecenie Twisto, fintechu oferującego formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” wynika, że zakupy w sieci choć raz zrobiło aż 72 proc. Polaków. 16,6 proc. z tej grupy deklaruje, że należności wobec sklepów internetowych reguluje wyłącznie za pobraniem…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA