Co to jest SEO? Podstawy pozycjonowania i optymalizacji stron
SEO to jedno z podstawowych działań marketingu internetowego. Jeśli prowadzisz jakiekolwiek działanie w internecie, które mają dotrzeć do finalnego odbiorcy (klienta) powinieneś wiedzieć co to jest SEO i jak wpływa na Twoją widoczność w internecie. W tym artykule wyjaśniamy jak działa SEO i na czym polega optymalizacja stron www.
Co to jest SEO (Search Engine Optimization)?
SEO to skrót zaczerpnięty z angielskiego określenia Search Engine Optimization, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych. SEO to rodzaj działań, które podejmuje się, aby sprawić, że strona będzie lepiej widoczna w Google lub innych wyszukiwarkach internetowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie na długi ogon (long tail) – Co to jest i czy warto stosować?
Nie da się ukryć ,że pozycjonowanie mocno związane jest z wyszukiwarkami i nie koniecznie musi być to tylko Google. Dla jednym pozycjonowanie to widok danej witryny internetowej na pierwszej stronie pod wskazane słowo kluczowe a dla drugich to całe procesy, które mają na celu sprowadzenie jak największej ilości ruchu na naszą stronę internetową.
Co to jest pozycjonowanie na długi ogon (long tail)?
Pozycjonowanie na długi ogon (long tail) to proces, który ma na celu wypozycjonowanie domeny na słowa kluczowe, które mogą składać się z 3-4 a nawet więcej wyrazów bądź odmian głównego słowa kluczowe. Już po samym nazewnictwie tej metody (pozycjonowanie long tail) można śmiało stwierdzić ,że nie chodzi tutaj o ogólne słowa kluczowe składające się z 1-2 wyrazów…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK ZARABIAĆ NA BLOGU?
Wielokrotnie zastanawiałem się nad tym jak można zarabiać na blogu. W zależności od tematyki można wyselekcjonować kilka skutecznych metod monetyzowania bloga. Poniżej przygotowałem zestawienie tych, które według mnie warto sprawdzić. Zwracam uwagę na kluczowe aspekty takie jak: wielkość potencjalnego dochodu, słabe strony i łatwość zastosowania.
Jak zarabiać na blogu: Reklamy Display
Reklamy Display to pasywny przychód. Gdzie wygenerowany wyższy ruch powoduje wyższe przychody. Niestety przy małym ruchu przychody są również niewielkie by nie rzec mikroskopijne. Najważniejsze jest jednak to, że nie wymagają one zachodu przy instalacji. Wystarczy wkleić odpowiedni kod i gotowe reklamy są dostępne…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak budowanie wizerunku na autentycznym przekazie, może pomóc Twojej firmie?
Budowanie autentyczności w przekazie pozwala na ukazanie kim tak naprawdę jesteś, a także czym się zajmujesz. Takie spostrzeżenie pozwoli Ci na poczucie swojej wyjątkowości wobec innych firm na rynku. Jeśli jesteś świadomy tego kim jesteś i jaki masz cel to wszystko idzie w dobrym kierunku i zaczyna nabierać sensu, bo w ten właśnie sposób przyciągasz do siebie nowych klientów. Jak widzisz, wszystko to dzieje się za sprawą autentyczności. Co ona jeszcze wnosi do Twojej firmy i dlaczego warto budować swoją markę opartą właśnie na niej? Zajrzyj do artykułu i przekonaj się sam.
Dlaczego warto budować swoją markę opartą na autentyczności?
Żeby Twój przekaz był prawdziwy i oczywisty, to powinien opierać się na autentyczności. To właśnie ona może sprawić, że całość komunikatu jest jasna i zrozumiała dla każdego użytkownika. A oprócz tego, co jeszcze może dawać autentyczność? Spójrz poniżej…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK PROMOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ? POZNAJ SKUTECZNE METODY!
Postępująca cyfryzacja sprawia, że niemal każda firma inwestuje we własną stronę internetową. Posiadanie witryny online to jednak nie koniec działań, tylko ich początek. Samo istnienie strony www na współczesnym, bardzo konkurencyjnym rynku nie wystarczy. By odnieść sukces potrzebny jest efektywny i skuteczny marketing, który dodatkowo wpłynie na pozycjonowanie strony.
PROMOWANIE STRONY INTERNETOWEJ – DŁUGOTERMINOWE I WIELOASPEKTOWE WYZWANIE
Internet szturmem dołączył do innych środków masowego przekazu i stał się znakomitym narzędziem do reklamowania swoich usług. By jednak wypromować daną witrynę w internecie i osiągać stałe, długoterminowe cele, nie wystarczy promowanie z zastosowaniem jednego narzędzia czy kanału marketingowego. Konieczne staje się łączenie działań w ramach różnorodnych kanałów reklamowych oferowanych przez marketing online. Internet gwarantuje wiele możliwości – z których warto skorzystać?…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK WYINDEKSOWAĆ .PDF Z GOOGLE?
Wisząca w indeksie Google polityka prywatności, polityka ciasteczek czy regulamin Twojej strony internetowej nie tylko obciążają domenę, bo algorytm kwalifikuje je jako duplikaty lub w najlepszym razie jako tzw. thin content, ale i narażają na korespondencję ze strony co mniej uczciwych kancelarii prawnych. Jak wobec tego usunąć z indeksu pliki .pdf w obrębie domeny?
Zanim zabierzesz się za usuwanie z indeksu Google pdf’ów, wpisz do wyszukiwarki wyrażenie:
pdf site:nazwadomeny.pl
Więcej dowiesz się u źródła >
Jak poprawić swoją widoczność w Google
Google Ads to doskonałe narzędzie do promowania biznesu w sieci. By kampanie mogły przynosić zamierzony skutek i prowadzić do reklamowego sukcesu, warto stosować lifehacki i dodatkowe rozwiązania, które poprawiają ich efektywność. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę.
Google Ads – kampanie, narzędzia i ich zastosowanie
Google Ads (dawne Google AdWords) to specyficzny system reklamowy online, pozwalający docierać do potencjalnych i aktualnych klientów, a dzięki temu – rozwijać firmę w sieci. Narzędzie działa na zasadach aukcji i pozwala wyświetlać linki sponsorowane w wynikach wyszukiwarki Google, a także w witrynach partnerskich, które są uczestnikami programu Google AdSense. Pozycje, jakie zajmują dane linki sponsorowane w efekcie promowania za pomocą Google Ads przyznawane są na podstawie…
Więcej dowiesz się u źródła >POZYCJONOWANIE STRON W 2020 – TRENDY I PODSUMOWANIA
Nasze zeszłoroczne zestawienie trendów SEO wzbudziło duże zainteresowanie czytelników. Minął rok, a my ponownie pytamy praktyków pozycjonowania polskich agencji marketingowych o prognozy SEO na rok 2020. Nasi goście podzielili się z nami swoją opinią na temat narzędzi, wydarzeń oraz aktualizacji, które miały szczególny wpływ na wyniki wyszukiwania oraz pozycjonowanie sklepów i stron internetowych.
Jak będzie wyglądało pozycjonowanie stron internetowych w roku 2020? Które wytyczne SEO okazały się największym wyzwaniem?…
Więcej dowiesz się u źródła >ROLA APLIKACJI MOBILNYCH W BIZNESIE. CZY SĄ ONE NIEZBĘDNE?
Jeszcze 10 lat temu na całym świecie było ok. 52 mln aplikacji. Dzisiaj jest ich już ponad 335 mln, a wciągu najbliższych pięciu lat dobijemy do prawie miliarda. Te wskaźniki najdobitniej pokazują, że rozwój technologii doprowadził do rozkwitu cyfrowego życia. Tylko w 3 kwartale 2019 roku konsumenci wydali ponad 21 mld dolarów na swoje ulubione aplikacje mobilne, co daje wzrost na poziomie 23 proc. rok do roku. Według prognoz, do końca przyszłego roku 85 proc. relacji między klientami, a firmami będzie całkowicie cyfrowymi.
Poranny budzik w smartfonie informuje nas o rozpoczęciu nowego dnia. Smartwatch monitoruje naszą aktywność podczas biegu, by następnie przekazać informacje o dystansie do naszego telefonu. Tuz przed pracą, kawę kupujemy dzięki płatnościom mobilnym. Cały ten czas w działaniu są aplikacje, odpowiedzialne za nasze doświadczenia i firmowy zarobek. Tylko w 3 kwartale 2019 roku konsumenci wydali ponad 21 mld dolarów na swoje ulubione aplikacje mobilne, co stanowi wyniki o 23 proc. większy niż jeszcze rok temu. To dobitnie pokazuje jak istotne jest, by biznes odnalazł swoją drogę w tym nowym cyfrowym i aplikacyjnym świecie, gdzie smartfon naprawdę stanie się nieodłączonym towarzyszem naszej codzienności…
Więcej dowiesz się u źródła >E-MAIL MARKETING BYNAJMNIEJ NIE UMIERA, ALE JEGO BUDŻETY STALE SIĘ KURCZĄ
Z trzeciej edycji raportu Global Email Benchmark Report wynika, że dla 95% respondentów wywodzących się Generacji Z i pokolenia Millennialsów ich osobisty adres e-mail jest niezbędny w codziennym funkcjonowaniu. To z kolei zadaje kłam nośnej tezie o tym, że e-mail marketing umiera.
E-maile pomagają im kontrolować swoje internetowe zakupy, zamówienia, powiadomienia o wyprzedażach i zniżkach, a także przypominają o rachunkach, które trzeba zapłacić. Stały się częścią porannych rytuałów i procedur, a niektórzy twierdzą nawet, że są uzależnieni od sprawdzania poczty…
Więcej dowiesz się u źródła >