Czy długość artykułu ma wpływ na jego popularność w sieci?
Wielu twórców internetowych zadaje sobie pytanie, czy długość artykułu ma wpływ na SEO? I czy w ogóle brać pod uwagę liczbę znaków podczas pisania treści? Na te i pokrewne pytania postaramy się dziś odpowiedzieć.
Czy długi artykuł to dobry artykuł?
Odpowiedź – jak zazwyczaj w kontekście SEO – brzmi: to zależy. Na to, jakiej długości powinien być tekst, mają wpływ dwa podstawowe czynniki – temat oraz oczekiwania czytelnika/użytkownika…
Więcej dowiesz się u źródła >Dobieranie słów kluczowych pod SEO – 15 typowych błędów, które być może popełniasz
Optymalizacja strony pod SEO to zadanie, do którego należy podejść analitycznie. Już na etapie planowania ważne jest zrobienie porządnego researchu słów kluczowych.
Dobieranie fraz pod kątem SEO to praktyka z długololetnią tradycją, jednak wiedza na ten temat powinna być co jakiś czas aktualizowana. Wiele z najczęstszych błędów na tym etapie kampanii wynika z przestarzałych informacji i kurczowego trzymania się taktyki, która od dłuższego czasu nie przynosi już spodziewanych efektów. Przedstawiamy zestawienie 15 błędów popełnianych podczas dobierania słów kluczowych, o których pisze Anna Crowe z Search Engine Journal…
Więcej dowiesz się u źródła >Nasycenie słowami kluczowymi (keyword density) – co to jest?
Czasy, gdy dobrze napisany i ciekawy tekst, opublikowany na stronie internetowej, samoczynnie „roznosił się” po sieci, odeszły w niepamięć. Obecnie konkurencja w obszarze contentu jest tak ogromna, że trzeba czegoś więcej, by przebić się do świadomości odbiorców.
Specjalnie opracowane algorytmy Google czuwają nad tym, aby promować przede wszystkim te treści, które są możliwie najbardziej tematyczne, odpowiadają na najczęstsze zapytania użytkowników oraz – co najważniejsze – posiadają odpowiednio dobrane słowa kluczowe. To właśnie keyword density ma bardzo istotny wpływ na pozycjonowanie witryny…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zwiększyć współczynnik konwersji na stronie o małym ruchu?
Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych parametrów, jeśli chodzi o rozwój biznesu internetowego.
Do jego optymalizacji potrzebny jest dostęp do odpowiedniej ilości danych, przez co praca przy stronach o małym ruchu może być problematyczna. Jak w takim razie działać w przypadku witryn, które nie są tak chętnie odwiedzane przez użytkowników? Przedstawiamy sprawdzone sposoby!…
Więcej dowiesz się u źródła >
Wyskakujące okno, czyli kiedy pop-up jest skuteczny
Wielu internautów zapytanych o to, co najbardziej irytuje ich na stronach www, bez wątpienia wskaże na wyskakujące okienka.
Pokazuje to, jak trudnym zadaniem jest stworzenie skutecznego marketingowo okna pop-up. Nie jest to jednak niemożliwe! Z tego artykułu dowiesz się, czym są pop-upy, jakie funkcje mogą pełnić i dlaczego użytkownicy tak często blokują wyskakujące reklamy. Poznasz również wskazówki, które pomogą Ci tworzyć okna, które nie tylko nie denerwują użytkowników, ale zachęcają do skorzystania z Twoich usług i podnoszą konwersję. Sprawdź nasze porady!…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy SEO zabije dobre teksty?
Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo?
Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji: klient ma ciekawy produkt, trzeba go spozycjonować i nakierować szukających na sklep. Żeby się udało (a budżet nie jest wielki), postanawiasz strategicznie umieścić w sieci materiały, które będą budować pozycję produktu w wyszukiwarkach. Załatwiasz miejsca na link building, zamawiasz treści w „agencji copywriterskiej SEO”, po czym otrzymujesz teksty. Nie da się ich czytać. Nie da się ich oglądać. Zagęszczenie fraz jest nie do zniesienia. Okazuje się, że pytanie w tytule tego artykułu to wersja optymistyczna. Wersja realistyczna brzmi: czy SEO zabiło już dobre teksty?…
Więcej dowiesz się u źródła >Internauci chcą być częścią Metaverse. Jak wykorzystać tę wiedzę w marketingu?
Marketing to taka branża, w której należy podążać nie tylko za trendami, ale przede wszystkim za oczekiwaniami odbiorców. Czy Metaverse jest zatem dobrym narzędziem?
Już w 2021 roku Newzoo w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie jednym z wiodących kierunków w najbliższych latach. Najnowsze dane zebrane przez J.P.Morgan wskazują na rosnące możliwości dla rozwoju metaversum i inwestycji w tym świecie…
Więcej dowiesz się u źródła >