Z ostatniej chwili
Czy moja strona ma filtr Google Co oznacza błąd 404 i jego naprawa. Przyspieszanie strony na urządzeniach mobilnych. Frazy kluczowe
Czy moja strona ma filtr Google Co oznacza błąd 404 i jego naprawa. Przyspieszanie strony na urządzeniach mobilnych. Frazy kluczowe

Czy moja strona ma filtr Google? Co oznacza błąd 404 i jego naprawa. Przyspieszanie strony na urządzeniach mobilnych. Frazy kluczowe

Jak sprawdzić czy moja strona ma filtr Google?

Wszyscy chcemy aby nasze strony były wysoko w wynikach wyszukiwania i czasami nawet się nam to udaje, ale po jakimś czasie odnotowujemy mniej lub bardziej znaczący spadek pozycji. Są różne powody, dla których tak może się zdarzyć. Jednym z nich może być kara nałożona na naszą stronę przez Google.

Google może nałożyć na stronę dwie podstawowe kary: ban lub filtr google.

Jeżeli zauważymy słabszy ruch na stronie z wyników wyszukiwania, możemy chcieć sprawdzić czy moja strona ma filtr Google lub nie dostała bana.

Warto w tym momencie zdać sobie sprawę z rozróżnienia czym jest ban, a czym jest filtr w Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co oznacza błąd 404 i jak się go pozbyć samodzielnie

“Błąd 404”, “Error 404”, “Page not found” czy “Strony nie odnaleziono” to komunikaty, które wywołują irytację u użytkowników i lekki atak paniki u SEO-wców. Informują, że strona nie jest dostępna – zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. Wyjaśniamy, co oznacza błąd 404 i podpowiadamy, jak się go samodzielnie pozbyć.

Co oznacza błąd 404 error not found?

404 to błędny kod odpowiedzi. Odnosi się do podstrony, która nie została odnaleziona podczas ostatniej wizyty robota indeksującego. Informuje nas o tym, że użytkownik wchodzący na daną podstronę, odwołuje się do lokalizacji lub pliku, które nie istnieją. Błąd “Page not found” często mylony jest z błędem “Server not found”. W przypadku błędu 404 użytkownik może komunikować się z serwerem, ale nie może otrzymać odpowiedzi na wprowadzone zapytanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przyspieszyć stronę na urządzeniach mobilnych?

Jak sprawdzić, czy witryna wczytuje się dostatecznie szybko? Jaki jest odpowiedni czas ładowania? A także jak przyspieszyć stronę na urządzeniach mobilnych? Na te oraz inne pytania odpowiemy w dzisiejszym wpisie. Serdecznie zapraszamy!

Z każdym kolejnym rokiem liczba osób, która korzysta z urządzeń mobilnych, wzrasta. Coraz częściej zaczyna ona przewyższać nawet liczbę osób korzystających z laptopów czy komputerów stacjonarnych. Właśnie dlatego należy zadbać o odpowiednią optymalizację witryny pod urządzenia mobilne, m.in. o to, aby strona szybko ładowała się na smartfonach czy tabletach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Frazy kluczowe są… kluczowe! Dowiedz się, jak zastawić skuteczną sieć na internautów

Wielka skuteczność pozycjonowania jako metody promocji bierze się jego efektywności, a więc możliwości bardzo precyzyjnego docierania do właściwych odbiorców i to w dodatku dokładnie w tym momencie, gdy to oni sami wykazują zainteresowanie danym zagadnieniem. By cel ten udało się zrealizować, spełnić trzeba jednak dwa warunki. Jednym jest wnikliwe poznanie przyzwyczajeń internautów i stosowanych przez nich fraz, drugim poradzenie sobie z coraz liczniejszą konkurencją. Bez wybrania odpowiednich słów toczyć tej walki skutecznie nie sposób.

Właściwy dobór słów kluczowych to warunek powodzenia

Zakres prac, jakich wymaga pozycjonowanie stron www znacznie się w ostatnich latach zwiększył. Bardzo dużo wysiłku pochłania często przygotowanie witryny tak, aby nie miała żadnych słabych stron powodujących obniżenie oceny ze strony algorytmów Google. Dbamy więc o szybkość ładowania, responsywność, właściwą strukturę czy poprawny kod. Dużo kosztów pochłania też budowa bazy linków, jeśli mają być one odpowiednio wartościowe…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak profesjonalnie i skutecznie zoptymalizować listę Fraz Kluczowych – cz. 2

Optymalizacja listy fraz kluczowych to długi i skomplikowany proces. Musi poprzedzać go wnikliwa analiza zastanej sytuacji, a ta znowu wymaga wcześniejszego zebrania dostatecznej ilości danych, na podstawie których przeprowadzona zostanie dalsza ocena i plan działania. Jest to tak zwana faza 0 opisana dokładniej we wcześniejszym tekście.

Kolejne etapy, które należy przeprowadzić to…

Więcej dowiesz się u źródła >


Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić

Kiedy w czasie szkoleń z Google Analytics pada pytanie o najczęściej używane raporty, jednej odpowiedzi mogę być pewna: raport źródeł odwiedzin. Nie znam nikogo, dla kogo kluczową informacją nie byłoby to, skąd pochodzi ruch na jego stronie, zwłaszcza jeśli regularnie inwestuje w reklamę. Wydawałoby się więc, że raport o źródłach odwiedzin powinien być prosty i jasny. Tymczasem niemal wszystko, co w nim widzimy, nie jest tym, czym się wydaje.

Źródła w Google Analytics

Rzeczywiście raport wygląda niewinnie. Po lewej stronie źródło i medium, po prawej podstawowe metryki efektywności. Gdzie jest więc miejsce na komplikacje? Zacznijmy od przypomnienia, jak co do zasady rozumiemy poszczególne typy źródeł…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pozyskać nowych klientów przez internet? Content Marketing – Strategia

Skuteczna reklama to nie tylko taka, która wyróżnia się spośród tysięcy innych docierających do nas nieustannie przekazów. Musi ona zaangażować odbiorcę, wzbudzić jego zainteresowanie i skłonić do bliższego przyjrzenia się danemu podmiotowi, a także wzbudzić zaufanie wobec niego. Dobrze przygotowana treść jest znakomitym narzędziem pozwalającym na osiągnięcie tych celów. Z różnym zaciekawieniem analizujemy wszak materiały reklamowe. Tym jednak, które pozwalają nam się czegokolwiek dowiedzieć, poświęcamy znacznie więcej uwagi. Twórzmy więc właśnie takie!

Dotarcie do potencjalnego klienta, do czego najlepszym sposobem jest oczywiście dobra pozycja w Google, można wykorzystać na wiele sposobów. Poza tym, jak pozyskać klienta, warto poświęcić uwagę także budowie w nim świadomości naszej marki, co jest jednym z najcenniejszych rezultatów kontaktu z naszymi materiałami, jaki możemy uzyskać. Znacznie zwiększa to skuteczność i zasięg promocji. Ciekawa, angażująca i użyteczna treść, jest jednym z najlepszych na to sposobów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak odświeżać treści na stronie i zyskać większy ruch?

O tym, że Google promuje wysokiej jakości treści chyba nie trzeba nikomu przypominać. A im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większy ruch na naszej stronie. Nie dodając nowych treści tracimy nowych użytkowników. Jednak co zrobić, gdy pomysłów na nowe teksty brak? W takiej sytuacji warto odświeżyć te treści, które już zostały opublikowane. Przyniesie to nie tylko dodatkowy ruch na stronie, ale także wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jak się za to zabrać?

Po pierwsze – analizuj

Oczywiście można wybierać treści do rozbudowy na chybił trafił, jednak warto zastosować konkretną strategię, szczególnie, jeśli na stronie znajduje się bardzo dużo contentu. Jak więc można znaleźć te artykuły, które się zdezaktualizowały?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak szybko i skutecznie usprawnić SEO strony internetowej – Podstawy optymalizacji SEO

Chcesz, żeby Twoja strona działała zgodnie z zasadami SEO, ale nie masz profesjonalnej wiedzy na ten temat? Koniecznie przeczytaj poniższy poradnik. Specjaliści z agencji IN podpowiadają, jak sprawić, by optymalizacja SEO działała na Twoją korzyść. Zapraszamy do lektury!

Optymalizacja strony nie taka straszna. Dzięki tym wskazówkom poznasz jej tajniki!

Przedstawiamy kilka przydatnych porad, które ułatwią Ci usprawnienie strony pod kątem SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach jest tak skuteczne i jak trzeba je realizować?

Wyszukiwarka Google od lat jest codziennym pomocnikiem większości z nas i trudno byłoby wymienić dziedziny, w których okazuje się pomocna. Marketingowy potencjał tego narzędzia jest zatem więcej niż oczywisty. Pozycjonowanie jest więc usługą obecną na rynku od lat, o której słyszał niemal każdy. Jakie są jego efekty i czemu je zawdzięczamy? Czy ma znaczenie komu powierzysz opiekę nad swoją stroną? Zajmijmy się tym!

Marketing w wyszukiwarkach jest efektywny, jak żaden inny

Gdyby przed laty ktokolwiek powiedział nam, że znalazł sposób na to, by dotrzeć z reklamą dokładnie do tych odbiorców, którzy są zainteresowani danym asortymentem czy usługami i to, jakby tego było mało, natychmiast w chwili, gdy zainteresowanie to wykazują, powiedzielibyśmy, że to fantazja. Tymczasem, właśnie to się dzieje, gdy dysponujemy strona zajmującą dobre pozycje wynikach organicznych Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pisać teksty pod SEO?

Czym byłoby pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google bez użycia dobrze napisanych tekstów pod SEO? Prawdopodobnie wystąpiłby problem z wypozycjonowaniem naszej witryny na jak największą ilość słów kluczowych nie mówiąc już o pozyskiwaniu nowych użytkowników czy generowaniem sprzedaży. Pisanie tekstów na strony internetowe pod SEO staje się więc wyzwaniem dla copyrighterów oraz obowiązkiem przeznaczenia większej ilości czasu na dodatkowe analizy. Warto pamiętać ,że teksty SEO powinny być pisane nie tylko pod roboty wyszukiwarek ale przede wszystkim dla człowieka!

Co to są teksty SEO?

Tworzenie treści a tworzenie treści pod SEO posiada zasadniczą różnicę – pisząc teksty pod pozycjonowanie musimy uwzględnić słowa kluczowe ,które wcześniej powinny zostać odpowiednio przygotowane oraz rozplanowane w artykule. Oczywiście również jak w przypadku standardowych tekstów należy przestrzegać zasad ortografii czy interpunkcji aby artykuł był dla człowieka…

Więcej dowiesz się u źródła >

Polecane dodatki do Google Analytics

Narzędzie Google Analytics pozwala zgłębić wiedzę na temat zachowań użytkowników, którzy poruszają się na danej stronie internetowej. Taka analiza wymaga jednak posiadania pewnego doświadczenia i świeżego umysłu. Ułatwieniem są jednak różne dodatki do Google Analytics, a także liczne narzędzia.

Wizualizacja danych

Niezwykle ważną kwestią jest analiza informacji, danych i statystyk. Jednak takie zadania mogą być dość żmudne i przytłaczające. Stąd też ciekawą propozycją są narzędzia, które pozwalają wizualizować i uprościć zebrane dane…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK WYKORZYSTAĆ MODEL SEE-THINK-DO-CARE W KAMPANIACH GOOGLE ADS?

Framework See-Think-Do-Care został wymyślony przez Avinasha Kaushika niejako w opozycji do stosowanego od dekad modelu AIDA, który to koncentrował się przede wszystkim na produkcie. Propozycja Kaushika skupia się na użytkowniku, na potencjalnym kliencie i na jego intencjach, co bardzo mocno koresponduje z kampaniami Google Ads.

Kluczowym podejściem modelu See-Think-Do-Care jest podział użytkowników na grupy, biorąc pod uwagę ich intencje zakupowe. Dzięki temu możliwe jest stworzenie lejka zakupowego i zaplanowanie takiej komunikacji oraz kanału marketingowego, które będą odpowiednie dla odbiorcy z danego segmentu. Avinash Kaushik wyróżnia cztery grupy odbiorców…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA