Z ostatniej chwili
Czy temat zgody cookie znowu powraca Pozycjonowanie strony, od czego zacząć Czym się różni SEO od SEM Plik robots.txt, jak go używać
Czy temat zgody cookie znowu powraca Pozycjonowanie strony, od czego zacząć Czym się różni SEO od SEM Plik robots.txt, jak go używać

Czy temat zgody cookie znowu powraca? Pozycjonowanie strony, od czego zacząć? Czym się różni SEO od SEM? Plik robots.txt, jak go używać?

Czy temat zgody cookie znowu powraca?

[Witold Wrodarczyk] 1 października 2019 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej ogłosił wyrok w sprawie sposobu uzyskiwania zgody na instalowanie plików cookie. Co z niego wynika?

[Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk] Wyrok ten stwierdza, że zgoda na instalowanie i wykorzystywanie plików cookie jest nieważna, jeśli została udzielona za pomocą domyślnie zaznaczonego pola wyboru. Zgodę można wyrazić poprzez przyciśnięcie przez użytkownika przycisku lub zaznaczenie pola wyboru przy przeglądaniu strony internetowej lub korzystaniu z aplikacji. Nie może to być zgoda milcząca lub bierna…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie strony — od czego zacząć?

Pozycjonowanie strony to absolutna podstawa w walce o nowych, ale i pozostawienie przy sobie obecnych klientów. Nie ulega wątpliwości, że kompleksowe pozycjonowanie niesie w sobie mnóstwo korzyści, które przede wszystkim przekładają się na zyski firmy, a więc główny cel każdego przedsiębiorstwa.

Jednak SEO i samo pozycjonowanie stron, bo nie są to działania jednoznaczne, a doskonale się uzupełniające, są po prostu trudne. Większość osób nie wie, od czego zacząć walkę o wysoką pozycję strony WWW w wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym się różni SEO od SEM? Wady i zalety obu rozwiązań

Zarówno SEM jak i SEO należą do pojęć związanych z marketingiem internetowym. Są to dwa główne elementy, które składają się na marketing w wyszukiwarkach internetowych. Z tego wpisu dowiesz się, czym jest SEO, czym jest SEM oraz jakie są wady i zalety każdego z rozwiązań. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej informacji w temacie marketingu internetowego, SEO czy SEM to świetnie trafiłeś! Zapraszamy do lektury naszego najnowszego wpisu!

SEO co to jest – definicja?

Słowo SEO jest skrótem angielskiej nazwy Search Engine Optimization. Jest to proces optymalizacji stron internetowych w celu uzyskania bezpłatnego ruchu z wyników wyszukiwania. Proces optymalizacji strony internetowej obejmuje m.in. takie działania jak…

Więcej dowiesz się u źródła >

Plik robots.txt – czym jest, jak go używać? Przydatne przykłady

Jeśli jesteś osobą, która zajmuje się pozycjonowaniem lub masz swój biznes i chcesz zwiększyć jego widoczność w internecie, na pewno spotkałeś się z tajemniczą nazwą: Robots.txt. Nie wiesz co to jest ani nie wiesz jak może pomóc w pozycjonowaniu? Przeczytaj ten artykuł! A w nim:

– dowiesz się, czym jest plik robots.txt

– poznasz sposób, w jaki może pomóc przy pozycjonowaniu

– sprawdzisz przydatne przykłady konfiguracji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Płatna wizytówka w Google – jak nie dać się oszukać

Nie ma wątpliwości co do tego, że wizytówka Google Moja Firma jest doskonałym narzędziem pozwalającym promować swój biznes lokalnie. Nie brak jest jednak oszustów i firm, które żerując na niewiedzy klientów próbują naciągnąć ich na koszta, związane z tą darmową funkcją Google.

Jeśli prowadzisz biznes lokalny to założenie wizytówki Google Moja Firma z pewnością pomoże Ci dotrzeć do większej ilości klientów. Tego rodzaju forma promocji jest doskonałym sposobem na uzupełnienie działań SEO, zwłaszcza że jest całkowicie darmowa…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak odfiltrować SPAM w Google Analytics?

Narzędzie Google Analytics jest wykorzystywane do analizy danych związanych z witryną internetową, natomiast znajdujące się w nim dane nierzadko zawierają ruch typu spam, wyłącznie zaśmiecając nam rzeczywisty obraz. Bardzo ważne jest jednak, aby posiadać „czyste dane”, które faktycznie będą odzwierciedlały dane powiązane z realny ruchem w serwisie.

Żebyśmy mieli jasność, ruch spamowy nie jest rzeczywistym ruchem na stronie, a fałszywym żądaniem ruchu wysyłanym przez pewnego rodzaju bota. No ale, fałszywe czy nie, pojawią się one i tak niestety w naszym raporcie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Outbound marketing ‒ czym jest? jakie są metody działania?

Outbound marketing polega na budowaniu relacji z szerokim gronem klientów poprzez zastosowanie różnych form promocji i reklamy, na przykład telemarketingu. Co jeszcze warto wiedzieć na ten temat i czy taka strategia przynosi oczekiwane rezultaty? Zachęcamy do lektury!

Outbound marketing ‒ co to?

Outbound marketing, nazywany również marketingiem wychodzącym lub push marketingiem, to klasyczna strategia marketingowa polegająca na poszukiwaniu klientów i budowaniu świadomości marki za pomocą różnych form reklamy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie korzyści daje responsywna strona www?

Jeśli chcemy szybko coś sprawdzić, w pierwszej kolejności sięgamy po telefon. Liczba osób szukających informacji na telefonach i tabletach z miesiąca na miesiąc rośnie. Nic w tym dziwnego, coraz rzadziej mamy przecież czas, by przeglądać internet na komputerze stacjonarnym. Powody, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową już znamy. Jeśli jednak zastanawiasz się, dlaczego strona Twojej firmy powinna być responsywna, koniecznie przeczytaj artykuł.

Co to jest strona responsywna?

Na wstępie przybliżmy, czym właściwie jest strona responsywna. Responsive Web Design, w skrócie RWD, to witryna, która pozwala na dostosowywanie się rozdzielczości wyświetlanej strony internetowej do urządzeń mobilnych. Mowa tu zarówno o ogólnym wyglądzie strony, jak i układzie konkretnych elementów takich jak nagłówki, menu czy stopki, które dopasowują się do szerokości i wysokości ekranu. Niezmienny pozostaje tylko adres URL…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak wykorzystać public relations w SEO?

Jeszcze do niedawna SEO i public relations wydawały się zagadnieniami tak odległymi, jak Merkury i Neptun niemających nic ze sobą wspólnego. Coraz większa aktywność biznesu w sieci sprawiła, że te całkowicie różne od siebie zagadnienia marketingowe muszą (a wręcz powinny!) ze sobą współpracować. Co więcej, praktyka pokazuje, że SEO i PR mogą idealnie ze sobą współpracować, a efekty wspólnych działań są więcej niż korzystne. Nic więc dziwnego, że branża marketingowa wykształciła nowy obszar działania, jakim jest SEO PR, a działać i specjalizować się z nim chce coraz więcej osób. Czym jest więc SEO RO? Jakie narzędzie wykorzystuje? I jak public relations wykorzystuje SEO, a SEO public relations?

PR + SEO = SEO PR

Najprościej mówiąc SEO PR to połączenie działań search engine optimization i public relations, które jest wzbogacone o SERM, czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarce, poprzez promowanie pozytywnych materiałów dotyczących wybranego brandu i reagowanie na te negatywne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pobrać dane z Google Search Console

Nie od dziś wiadomo ,że każda kampania internetowa wymaga bieżącej analityki danych z różnych narzędzi aby móc osiągać coraz lepsze wyniki. Pozycjonowanie stron internetowych skupia w sobie wiele działać dzięki ,którym nasza witryna internetowa będzie rankwać na sporą ilość słów kluczowych. Dzięki temu uzyskujemy jeszcze więcej użytkowników odwiedzających naszą stronę co przekłada się na konwersję. Oczywiście tutaj bez zbierania danych się nie obejdzie. Bardzo często jednym z głównym narzędzi jakie wykorzystują pozycjonerzy będzie Google Search Console.

Co to jest Google Search Console?

Google Search Console to narzędzie należące i stworzone przez Google. Narzędzie jest darmowe. Pośród osób zajmujących się pozycjonowanie czy ogólnie marketingiem internetowym cieszy się one dużą popularnością. Dzięki narzędziu Google Search Console ,które wcześniej podłączamy do naszej domeny możemy otrzymywać różne dane. Narzędzie dostarcza nam różnych informacji w temacie kondycji naszej domeny…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA