Czy WordPress jest dobrym rozwiązaniem dla każdego biznesu?
Tak jak mechanik nie specjalizuje się w każdej marce samochodów, tak i WP nie spełni potrzeb każdego biznesu. Jest to rozwiązanie tanie i ogólnodostępne. To na pewno największy plus. Nie można jednak w ciemno proponować go każdemu, bo jest to działanie na szkodę klienta.
Niestety wiele firm w branży IT kieruje się swoją wygodą i szybkim zyskiem. Zamiast pełnić rolę niezależnego eksperta, szukają najtańszych rozwiązań. W efekcie duże biznesowe platformy powstają na WordPress’ie, który nie jest w stanie “unieść” ciężaru tysięcy produktów lub rozbudowanych funkcjonalności.
W takim razie dla kogo jest WordPress, a dla kogo dedykowany autorski CMS?
WordPress w liczbach
WordPress jest najpopularniejszym na świecie systemem zarządzania treścią (CMS). Gdy w 2003 roku Matt Mullenweg oraz Mike Little zakładali platformę dla celów blogowych, nie spodziewali się, że osiągnie tak wielki globalny sukces. W 2016 roku wg W3Techs[i] , firmy analizującej rynek IT, 27,6% stron na świecie było postawionych na WP (ponad 68 milionów!). Wlicza się w nie m.in. CNN, TechCrunch, The New Yorker, MTV News. WordPress jest liderem w branży i nic nie zapowiada, by miało się to zmienić w najbliższych latach…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Jak „wycisnąć” ze swojej strony internetowej więcej?
Nadszedł ten dzień. Twoja strona internetowa osiągnęła pierwsze pozycje na wszystkie interesujące Cię frazy. Przez kolejne tygodnie wzrasta ruch na stronie, rośnie liczba transakcji (lub zapytań ofertowych) i przychód… aż do pewnego punktu, w którym wykres przedstawiający wszystkie te współczynniki zamiast krzywej prowadzącej w górę, staje się płaską linią poziomą. W tej sytuacji nie możesz spocząć na laurach i musisz działać. Sprawdź moje pomysły na wyciśnięcie wszystkich soków ze swojej witryny.
Content is (nadal) king – rozbuduj swojego bloga
Treści na stronie, popularnie określane contentem, królują od wielu lat. Z punktu widzenia wyszukiwarki to właśnie treści odpowiadające na konkretne zapytania użytkowników są najważniejszą wartością Twojej strony. Im lepsze treści, tym większe prawdopodobieństwo, że strona będzie rankowała wyżej w wynikach wyszukiwania (jest to dość mocne uproszczenie ponieważ content – choć bardzo ważny – jest tylko jednym z wielu czynników rankingowych).
Być może na którymś z etapów istnienia Twojej strony rozważałeś stworzenie bloga firmowego, sekcji poradnikowej czy FAQ. Może nawet coś takiego istnieje w strukturze strony, ale od 2010 roku nie było aktualizowane? Teraz jest właściwy moment, aby wykazać w tym zakresie więcej aktywności…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
Optymalizacja strony pod Google w Polsce… WordPress i nie tylko
O tym jak ważna jest pozycja strony internetowej w Google nikogo nie trzeba przekonywać. Widoczność na wartościowe słowa kluczowe zapewnia ruch organiczny, który przekłada się na spory zysk. W artykule opisuję jak wygląda proces optymalizacji strony pod wyszukiwarki. Na co zwracać szczególną uwagę i jakich błędów unikać. Poznasz kilka trików, które pomogą wypozycjonować Twoją stronę WordPress na wyższe pozycje w krótkim czasie. Dowiesz się jak sprawić, aby optymalizacja strony pod Google była zrobiona poprawnie.
W ostatnich latach mogliśmy zaobserwować duże zmiany w algorytmie Google. Widzimy ewidentny ukłon w kierunku czynników behawioralnych oraz optymalizacji witryny. Profesjonalna optymalizacja strony jest realizowana zarówno pod użytkownika jak i pod Google. Wdrażając opisane niżej elementy na własną stronę internetową powinieneś mieć na uwadze doświadczenia użytkownika…
Czytaj więcej na: http://wpwizard.pl