Z ostatniej chwili

Landing Page. Jak napisać dobry tekst na stronie?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Sprawdź proste wskazówki na temat tego, jak napisać dobry tekst na landing page. Dzięki nim dowiesz się, jak organizować treść i w jaki sposób ją tworzyć.

Landing page jest specyficznym typem strony internetowej. Właściwie jest jej odrębnym wycinkiem, skupiającym się wokół jednego celu, który użytkownik ma wykonać na takiej stronie. Najczęściej jest to zapisanie się do listy mailingowej, wysłanie formularza kontaktowego czy też dokonanie zakupu produktu lub usługi. Jest zatem silnie ukierunkowany na realizację założonego celu.

Aby landing page był skuteczny, potrzebnych jest kilka czynników, które zmaksymalizują szansę konwersji użytkownika w klienta. Oprócz samej warstwy estetycznej potrzebny jest przede wszystkim dobry tekst na landing page, który sprzeda daną usługę.

Jak stworzyć idealny tekst na taką stronę? W pierwszej kolejności trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nie jest to zwykła strona, na której wystarczy opis produktu i kilka „suchych” faktów. Skuteczny tekst na landing page pokazuje korzyści z realizacji celu strony, wymienia problem i sposób, aby go skutecznie rozwiązać.

Dobry tekst na landing page składa się z następującej struktury:

  • Wprowadzający nagłówek: element ten zostanie z założenia przeczytany przez większość odwiedzających. Musi więc od razu definiować problem, który obrazuje sposób jego rozwiązania lub przedstawić korzyść dla użytkownika, która zachęci go do dalszego przeglądania treści.
  • Właściwa treść strony: na stronie docelowej nie ma typowego bloku treści, jak ma to miejsce najczęściej na tradycyjnych witrynach. Tutaj właściwa treść to w większości nagłówki oraz podnagłówki wraz z krótkimi akapitami treści, składającymi się z kilku zdań. Ma to na celu łatwiejsze przyswojenie zawartych informacji oraz przedstawienie informacji (zalet, korzyści, rozwiązań) w przyjemniejszej dla oka formie, bardziej atrakcyjnej i przyciągającej.
  • Przyciski CTA: celem strony jest nakłonienie odbiorców do podjęcia określonej akcji. Zwieńczeniem całej treści są przyciski, które nakierują ostatecznie i wykonają założoną akcję. Nie muszą być zamieszczone tylko na samym końcu treści. Lepiej nawet, gdy są one przeplatane przez całą stronę, gdyż tak naprawdę nigdy do końca nie wiadomo, gdzie użytkownik będzie chciał zrealizować założony cel.

Mamy zatem wprowadzający wstęp. Czas więc zapoznać się z właściwymi wskazówkami traktującymi o tym, jak napisać dobry tekst na landing page…

Fragment artykułu, więcej przeczytasz na: http://mobiletry.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA