Czym jest pozycjonowanie szerokie i tzw. „long tail” w SEO? Sprawdź, dlaczego warto już teraz rozszerzyć swoje frazy o te z długiego ogona
W branży SEO wszyscy znamy powiedzenie „nie ma Ciebie w sieci, to nie istniejesz”. W przypadku biznesu, jest ono w stu procentach prawdziwe. Wszystkie przedsiębiorstwa muszą, a przynajmniej powinny funkcjonować online. Posiadać chociaż swoją własną stronę internetową , na której znajdą się ważne dla klientów informacje, w tym oferowane produkty lub usługi. Żyjemy w zglobalizowanym świecie. Dzisiaj mieszkając w Polsce, bez wychodzenia z domu możemy się skontaktować z firmą z drugiego końca świata i właśnie poprzez sieć nawiązać współpracę. Niedocenianie potencjału tych możliwości przez właścicieli firm, jest ogromnym błędem.
Czy słyszeliście kiedykolwiek o pozycjonowaniu long tail, czyli innymi słowy o pozycjonowaniu na długi ogon? Jeśli nie, koniecznie zapoznajcie się z tym zagadnieniem. Jego znajomość pozwoli Wam lepiej reklamować swój biznes…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie long tail – jak wykorzystać frazy długiego ogona w SEO?
Pozycjonowanie strony www to jeden z kluczowych elementów marketingu internetowego. Jest narzędzie powszechnie stosowane przez większość firm działających w sieci, dlatego w wielu branżach widać dużą konkurencję pomiędzy poszczególnymi witrynami. Każdy chce wyprzedzić konkurentów i znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie long tail jest strategią, która pomoże Ci przebić konkurencję i dotrzeć do klientów niskim kosztem!
W tym wpisie wyjaśniamy co to jest pozycjonowanie long tail i jak znaleźć frazy długiego ogona z małą konkurencją …
Więcej dowiesz się u źródła >Dlaczego warto zainwestować w linkowanie wewnętrzne?
Obecnie ustalanie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania jest procesem wielowymiarowym. Posiadanie doskonałej wewnętrznej strategii linkowania ma zasadnicze znaczenie w procesie zdobywania widoczności w Google, ale także dla wygody użytkownika.
Bez względu na to, jak złożone i zaawansowane prace SEO prowadzisz dla swojej witryny, linkowanie wewnętrzne powinno stać w czołówce tej listy.
Przekonajmy się, dlaczego…
Więcej dowiesz się u źródła >Czym jest linkbuilding i jakie korzyści może przynieść w procesie pozycjonowania stron internetowych? [VIDEO]
Pozyskiwanie linków jest jednym z najbardziej istotnych elementów reklamy w internecie, ponieważ przekłada się na pozycje w wynikach wyszukiwania. To z kolei buduje świadomość marki wśród potencjalnych i obecnych klientów. Czasami jeden link wysokiej jakości, może dać nam więcej niż setka słabej jakości, tanich linków często pochodzących ze stron mocno zaspamowanych bądź stron bez ruchu.
Pozyskiwanie linków to nic innego, jak działania związane ze zdobywaniem klikalnych odnośników na innych stronach internetowych. Proces ten jest niezbędny do osiągnięcia wysokich i stabilnych pozycji strony w wyszukiwarce Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Trendy w Google, a koronawirus
Epidemia zmienia nasze zachowania i wpływa mocno na to czego (i w jaki sposób) szukamy w Google. Poniżej przedstawiamy trendy, które obrazują te zmiany i pokazują skalę problemu, z którymi przyszło nam się zmierzyć.
Biznesy lokalne
Te biznesy ucierpiały najmocniej. Brak ludzi na ulicach i możliwości odwiedzenia danego biznesu mocno ogranicza zapytania…
Więcej dowiesz się u źródła >10 przykazań kryzysowego SEO, czyli dlaczego nie warto rezygnować z pozycjonowania
Nie ma znaczenia, jak dużą masz firmę. Nie ma znaczenia, jaką branżę reprezentujesz. Nie ma znaczenia, ilu ludzi zatrudniasz. Kryzys dotknął wszystkich. Jeśli stoisz przed wyborem – obcinać wydatki na promocję w sieci czy nie, odpowiadamy. Nie rezygnuj z pozycjonowania. Zainwestuj w nie więcej. Dlaczego? Poniżej znajdziesz dziesięć powodów.
Najgorsze, co możesz teraz zrobić, to siedzieć z założonymi rękami i czekać, aż wszystko wróci do normy. Konkurencja nie śpi, a jeśli Ty nie chcesz śnić koszmaru – zacznij działać…
Więcej dowiesz się u źródła >Landing page – zadbaj o zaplecze sprzedażowe swojej strony z dobrą stroną docelową!
Trafiamy na nie wszyscy, nie każdy jednak zdaje sobie z tego sprawę. Landing page nazywany też stroną lądowania albo stroną docelową jest pierwszą stroną w ramach serwisu, na którą dociera klient po kliknięciu w zewnętrzną reklamę lub baner.
Główną misją, przed jaką staje strona docelowa, jest pokazanie potencjalnemu nabywcy logotypu naszej marki oraz proponowanych przez nią produktów czy usług. Dlatego też na landing page’ach dominują dobrze dobrane grafiki i trafione hasła reklamowe. Jak powinno przebiegać tworzenie takiej strony i dlaczego warto korzystać z możliwości, jakie daje nam landing page…
Więcej dowiesz się u źródła >Twórz na swojej stronie evergreen content, a będzie się ona stale cieszyła zainteresowaniem użytkowników!
Choć współcześnie w optymalizacji stron ogromnie wzrosła rola aspektów technicznych, nadal nie wolno lekceważyć znaczenia, jakie ma dobrze przygotowana treść. To jeden z najważniejszych sposobów na generowanie ruchu na stronie i to bardzo cennego, bo takiego, za który odpowiadają goście o bardzo sprecyzowanych zainteresowaniach i oczekiwaniach.
Wielkim błędem jest pisanie wyłącznie po to, by zawrzeć w tekstach słowa kluczowe – dzięki nim możemy osiągnąć wiele więcej. Przyciągniemy zaangażowanych użytkowników, obniżymy bounce rate, zbudujemy zaufanie do własnego podmiotu, jako zespołu specjalistów dzielącego się swoją bogatą wiedzą. A zatem, do dzieła!…
Więcej dowiesz się u źródła >Poznajmy bliżej najważniejsze formy reklamy w internecie i dowiedzmy się, jak je stosować!
Dziś, gdy trudno sobie wyobrazić nasze codzienne funkcjonowanie bez dostępu do sieci, zagadnienie skutecznej reklamy internetowej jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa. Coraz częściej to główny, a nierzadko i jedyny kanał kontaktu z potencjalnymi klientami.
Jest to jednak sfera niezwykle rozległa, a w dodatku wymaga bycia na bieżąco z aktualną wiedzą. Z całą pewnością nie zdołamy tu wyczerpać tematu, pomożemy jednak zorientować się w nim wszystkim tym, którzy chcą mieć pewność, że postawili na takie formy reklamy internetowej, które mogą zagwarantować im odpowiedni do nakładów zysk…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak przeprowadzić audyt treści?
W obecnych czasach, chcąc mieć cieszącą się dużym ruchem stronę internetową, priorytetowo należy zadbać o wysokiej jakości content. Treści zamieszczane na witrynie muszą być aktualne, rzetelne, nieść wartość użytkownikom i być jednocześnie dobrze przygotowane dla wyszukiwarek internetowych. Jak sprawdzić, czy teksty zawarte na portalu, sklepie internetowym, blogu i innych stronach są dobrze skonstruowane? Przeprowadzając audyt treści!
Czym jest audyt treści?
Audyt treści to jeden z podstawowych elementów content marketingu. Dzięki niemu zweryfikować można, czy zamieszczane na naszej stronie teksty są wartościowe dla użytkowników i… nas samych. Internauci wchodząc na daną stronę oczekują, że znajdą na niej wyczerpujące informacje na temat interesujących ich zagadnień. Warto już tutaj wspomnieć o tym, że serwowane treści muszą być prawdziwe i oparte o wiarygodne materiały, tak by użytkownicy uznali naszą witrynę za rzetelne źródło informacji…
Więcej dowiesz się u źródła >SKUTECZNY EMAIL MARKETING
Czy denerwowałeś się kiedyś na liczbę wiadomości w swojej skrzynce e-mail? Złościłeś się na SPAM, bezsensowne newslettery i treści, które sobą prezentowały? Pewnie tak. Mimo to wciąż wielu specjalistów od marketingu poleca mailing jako skuteczną formę reklamy i pokazuje dane, według których newslettery zwiększają sprzedaż. Jak oni to robią? Czy też chcesz stosować skuteczny email marketing? W takim razie zapraszamy do przeczytania artykułu – pokażemy, na czym to polega i jak stworzyć newsletter, który powali Twoich klientów na kolana, a Tobie zapewni… zysk!
Mailing a SPAM
Źle przygotowany e-mail może trafić do folderu SPAM. W celu rozróżnienia wartościowych maili od spamu filtry antyspamowe stosują specjalny algorytm. Biorą pod uwagę między innymi…
Więcej dowiesz się u źródła >