Z ostatniej chwili
Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie
Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie

Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie?

Duplikacja treści – największy wróg SEO

Powielanie treści jest jednym z często spotykanych przykładów błędów znajdowanych w czasie analizy strony internetowej w ramach procesu pozycjonowania. Jest to dość złożony problem, którego przyczyny nie są czasami łatwe do ustalenia.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • co to są powielenia treści i jakie powielenia wyróżniamy,
  • czy powielenie treści jest szkodliwe,
  • jakie są przykłady powieleń treści, a co nią nie jest,
  • jak ręcznie sprawdzić, czy dana treść jest powielona.

Czasy się zmieniają, treść na stronie też. Użytkownicy, którzy według danych z analityki internetowej tylko skanują tekst i oglądają obrazki, wcale nie są tacy mało wymagający. Wręcz przeciwnie – wymagają od treści artykułu zdecydowanie więcej. Jeżeli dany tekst im nie odpowiada, automatycznie spędzają na stronie mniej czasu i przyczyniają się do wzrostu współczynnika odrzuceń…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne – co jest najważniejsze?

Prowadząc swój biznes w przestrzeni internetowej, musimy być świadomi ciągłego pojawiania się nowych trendów wytyczających kierunek, jakim podążać będzie marketing sieciowy. Jedną z najpoważniejszych zmian zachodzących obecnie na rynku jest trwająca od kilku lat wysoka liczba wyszukiwań w Google poprzez urządzenia mobilne, które już dawno zdominowały pod tym względem tradycyjne komputery stacjonarne i laptopy. Dla przedsiębiorców działających online oznacza to wezwanie do działania, by zwrócić uwagę na to, jak ich witryny funkcjonują w wyszukiwarce mobilnej. Strona internetowa źle zoptymalizowana pod telefony komórkowe przyczynia się do zmniejszenia ruchu i zaniża konwersję, a w efekcie powoduje utratę przychodów.

Rewolucja na Twojej stronie mobilnej – co powinieneś zrobić?

Przed rozpoczęciem optymalizacji musimy ustawić śledzenie konwersji na sprzęty mobilne i wybrać odpowiednie cele, które pozwolą monitorować przebieg zmian i odnotowywać przyszłe sukcesy. Pamiętajmy, że modyfikacja witryny pod funkcje mobilne jest czasochłonna i należy ją przeprowadzać stopniowo…

Więcej dowiesz się u źródła >

Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie?

Meta tagi to znaczniki, które dostarczają informacji o stronach internetowych oraz wpływają na to, jak witryna zostanie pokazana przez wyszukiwarkę. Co więcej, dobrze zoptymalizowane znaczniki meta mogą również poprawić widoczność witryny. Są jednym z czynników, mającym wpływ na to, na którym miejscu w Google znajdzie się strona. Dowiedz się, czym dokładnie są znaczniki meta, jakie są ich rodzaje i jakie mają znaczenie.

Meta tagi – czym są?

Meta tagi są to znaczniki, które znajdują się w sekcji nagłówka dokumentu HTML. Ich celem jest wskazywanie zakodowanych informacji, a także określanie metadanych. Warto dodać, że nie pojawiają się one na samej stronie internetowej, jednak są widoczne dla przeglądarki, jak i robotów sieciowych, które odczytują informacje znajdujące się w meta tagach. Za najpopularniejsze meta tagi uznaje się: meta title, meta description oraz meta keywords. Oprócz nich jest jeszcze kilka istotnych znaczników, o których przeczytasz poniżej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Po co firmie media społecznościowe?  – 3 argumenty

Prowadzisz biznes i masz wątpliwości co do prowadzenia social mediów? Przeczytaj nasz wpis, z którego dowiesz się, po co firmie media społecznościowe i dlaczego warto je prowadzić?!

Chyba już większość osób kojarzy Facebooka i Instagrama. Okazuje się, że coraz więcej firm wykorzystuje te platformy do prowadzenia działań reklamowych i nie tylko. W poniższym artykule zebraliśmy kilka faktów na temat tych miejsc. Możemy Cię zapewnić, że obecność na tych platformach przyniesie zysk Twojej firmie, ponieważ oprócz działań wizerunkowych możesz również za ich pomocą prowadzić sprzedaż. Miłego czytania!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Emotikony – wpływ komunikację marketingową

Emotikony na stałe wpisały się w komunikację internetową. Ogromny wybór niewielkich grafik doskonale przyczynia się do globalizacji komunikacji, bowiem przekaz wielu wiadomości znacznie łatwiej jest zrozumieć. Potencjał drzemiący w buźkach oraz symbolach odkrył również marketing, dzięki czemu komunikacja z klientem weszła na wyższy poziom. Jak poprawnie używać emoji? Zapraszamy do lektury!

Znaczenie emoji

Marketing w dużej mierze opiera się na psychologii, gdyż bezpośrednio wpływa ona na podjęcie decyzji odnośnie zakupu towaru lub usługi. Badania cyberprzestrzeni dużą uwagę poświęcają na oddziaływanie internetu na człowieka, w tym na podejmowane przez niego działania. Nasz mózg składa się z poszczególnych obszarów, które odpowiadają danym zachowaniom. Pewna jego część uaktywnia się, widząc twarz, również w formie emotikon. Co ciekawe, nie ma znaczenia, czy są one przedstawione graficznie, czy tekstowo. Człowiek, widząc emoji zachowuje się podobnie, jakby komunikował się z inną osobą. Dlatego też w momencie ujrzenia pozytywnej emotikonki wyzwala się w nim sympatia, a jego nastrój znacznie się poprawia. Potencjalny klient, widząc komunikat wykorzystujący poszczególne emotikonki, znacznie częściej komentuje oraz lajkuje wpis lub podejmuje decyzję o zakupie produktu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stworzyć motyw potomny w WordPressie?

Motyw potomny jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jeśli chcesz modyfikować motyw w WordPressie. W tym artykule pokażę Ci, dlaczego jest to rekomendowana metoda, a także przeprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia motywu potomnego w WordPressie.

Załóżmy taką sytuację – tworzysz swoją stronę na WordPressie, masz jej cały koncept, a nawet wybrany odpowiedni motyw. Niestety jak to zwykle bywa, motyw ma kilka elementów, które wymagają zmiany, aby w 100% spełnić Twoją wizję. W takiej sytuacji najlepiej będzie wprowadzić zmiany w plikach motywu. Pierwszym odruchem zapewne będzie chęć edycji plików używanego motywu. Takie rozwiązanie ma jednak sporo wad, których można w łatwy sposób uniknąć, tworząc motyw potomny. Jeśli pierwszy raz słyszysz o motywie potomnym, zapraszam na trochę teorii…

Więcej dowiesz się u źródła >

WordPress zapowiada: nie skorzystamy z FLoC

Nowy mechanizm pozyskiwania danych przez Google nie budzi entuzjazmu. Dzisiaj twórcy WordPressa zapowiadają, że będą go automatycznie wyłączać na stronach opartych na tym CMS-ie.

FLoC to system, który ma zastąpić ciasteczka firm trzecich i pomóc Google w zdobywaniu informacji o zachowaniach internautów, jednak bez zbytniego ingerowania w prywatność (jego działanie tłumaczymy dokładnie tutaj). Twórcy przeglądarek Vivaldi oraz Brave zadeklarowali, że będą go blokować, a twórcy wyszukiwarki DuckDuckGo proponują wtyczkę, która pozwoli go omijać…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA