Chcesz sprzedawać skuteczniej? Rób to w jednym miejscu!
Nie ma jednej magicznej recepty na zwiększenie sprzedaży w Internecie. Istnieje za to wiele metod, których wdrożenie w e-sklepie jest w stanie przynieść konkretne korzyści. Jedną z nich, będącą tematem poniższego artykułu, stanowi… zorganizowanie sprzedaży w jednym miejscu.
A co z omnichannel?
Jeśli na pierwszy rzut oka wygląda to tak, jakbym chciał zniechęcić Cię do sprzedaży wielokanałowej, to od razu uspokajam – do niczego takiego nie dojdzie. Omnichannel jest i będzie jednym z wydajniejszych sposobów na zwiększenie obrotów w sklepach internetowych i nie posiadam żadnych racjonalnych argumentów, aby to negować.
O co więc chodzi?
Najprościej rzecz biorąc – o uproszczenie sposobu sprzedaży poprzez integrację poszczególnych kanałów z systemem pozwalającym na zarządzanie spływającymi do nich zamówieniami z jednego miejsca…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci
Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.
Potencjał jest jednak znacznie większy, zwłaszcza biorąc pod uwagę stosunkowo niski udział Polaków korzystających z handlu transgranicznego online. Za kilka lat mamy szansę przegonić Włochy, o ile tempo rozwoju rynku się utrzyma.
Polacy w internecie wydają coraz więcej. W 2016 roku było to w granicach 35 mld złotych, według naszych szacunków w 2017 roku będzie to ponad 40 mld zł. Choć to nadal 15 razy mniej niż w Wielkiej Brytanii, która ma około 60 mln mieszkańców. To daje olbrzymi potencjał dla firm w Polsce do olbrzymiego wzrostu w najbliższych latach. Gonimy Europę coraz szybciej…
Czytaj więcej na: http://di.com.pl
Allegro wprowadza wyższe wymogi dla najlepszych sprzedawców
Po spełnieniu wysokich wymagań co do jakości obsługi, „Super Sprzedawcy” będą mogli zachęcać klientów do kolejnych zakupów w serwisie Monetami, które można następnie wymieniać na kupony rabatowe. Nowy program ruszy 10 sierpnia 2017, zastępując poprzedni, wprowadzony w 2011 roku “Standard Allegro”. Firma tłumaczy, że dotychczasowy program przynosił korzyści jedynie sprzedającym, którzy uzyskiwali zniżki na płatne wyróżnianie ofert w serwisie.
Nowy program ma je przynieść obu stronom. Od 10 sierpnia kupując oferty od “Super Sprzedawców” – zarówno w wersji mobilnej, jak i stacjonarnej Allegro – będzie można zbierać bonusowe Monety: od 1 do 20 w zależności od wartości kupionego przedmiotu…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
4 przykłady, jak technologia zmienia e-commerce
Minęły już czasy, w których klienci obawiali się, czy zakupy internetowe okażą się warte ryzyka. Nieczytelne zdjęcie produktu, niejasna polityka zwrotu, duży czas oczekiwania na przesyłkę plus jej wysokie koszty. Na szczęście od tego czasu sporo się zmieniło.
Technologia umożliwia dzisiaj klientom śledzenie przesyłek i zdywersyfikowanie sposobu kontaktu ze sklepem internetowym. Te wszystkie zmiany składają się na jeden obraz: nowe technologie zmieniają spojrzenie na relację B2C i tworzą wiele możliwości dla obu stron. Klienci mają dzisiaj dostęp do szerokiego wachlarza narzędzi, które pozwalają na zakup towaru w najkorzystniejszej cenie, znajdowanie alternatywnych okazji albo wykorzystanie kuponów rabatowych. Sprzedawcy też dostrzegają korzyści – technologie umożliwiają im zbudowanie silniejszych relacji z klientami oraz umocnienie swojej marki jeszcze szybciej…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl