Z ostatniej chwili

Facebook: tworzymy katalog produktów, skuteczna sprzedaż. Snap Publisher, czyli reklama na Snapchat. Biznes opanowuje Internet

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Katalog Produktów na Facebooku – jak go zrobić [GOTOWE WZORY!]

System reklamowy Facebooka pozwala tworzyć tak zwane reklamy dynamiczne. To reklamy, których treść zmienia się w zależności od tego, co użytkownik oglądał na Twojej stronie. By je uruchomić, potrzebujesz Product Feed (Katalogu Produktów). Dziś pokaże Ci krok po kroku, jak go zrobić.

Katalog produktów to jedna z trudniejszych w przygotowaniu rzeczy na Facebooku, jednak ten rodzaj reklamy jest bardzo opłacalny (szczególnie dla e-sklepów). Dlatego warto przemęczyć się z jego konfiguracją.

Czym są dynamiczne reklamy produktów?

W branży znane szerzej jako DPA (Dynamic Product Ads), dynamiczne reklamy produktów to “inteligentne reklamy”. Promują produkty osobom, które weszły w interakcję z Twoją stroną internetową lub aplikacją.

System automatycznie tworzy nowe kampanie, które na przykład przypomną o porzuconym koszyku czy podpowiedzą inne, interesujące produkty w oparciu o historię przeglądanych artykułów. Całość możesz oczywiście dopasować również do zainteresowań potencjalnego klienta – tak jak każdą inną reklamę na Facebooku.

Co zrobić, by uruchomić taką kampanię? Musisz skonfigurować katalog produktów i zadbać o to, aby ten stale był aktualny (tj. zgodny ze stanem fizycznym produktów np. w Twoim sklepie). Przejdźmy więc przez ten proces.

Czym jest katalog produktów na Facebooku?

Katalog produktów to nic innego jak spis tego, co znajduje się w Twoim sklepie. Algorytmy korzystają z niego i dopasowują reklamy do konkretnych odbiorców. Największym wyzwaniem jest odpowiednie wyzwanie katalogu. Szczególnie, że można to zrobić na dwa sposoby: ręcznie i automatycznie…

Czytaj więcej na: http://arturjablonski.com

Trzy kroki do skutecznej sprzedaży na Facebooku

Jeszcze kilka lat temu można było usłyszeć opinie, że Facebook nie sprzedaje. Jednak najwidoczniej z upływem ta informacja dotarła również do ludzi odpowiedzialnych za rozwój portalu, dzięki czemu zaczęli wprowadzać szereg zmian i nowych narzędzi dla osób, które sprzedają przez internet.  

Nowe możliwości reklamowe Facebooka na pewno dużo ułatwiają, ale to nie wystarczy. Ważne jest przygotowanie odpowiedniego planu na kampanię, której celem są konwersje, aby przeprowadzić użytkownika po ścieżce zakupowej w sposób, który zwiększy prawdopodobieństwo zakupu naszego produktu.

Krok 1: Budowanie świadomości produktu oraz zainteresowania.

Pierwszym etapem powinno być zbudowanie świadomości produktu w grupie docelowej. Kampania reklamowa musi więc docierać do nowych użytkowników, którzy nie słyszeli o naszym produkcie, dlatego warto kierować reklamy do użytkowników po zainteresowaniach i danych demograficznych.

Kolejnym sposobem na dotarcie do nowych użytkowników jest utworzenie grupy odbiorców podobnych do tych, którzy dokonali już zakupu w naszym sklepie. Algorytmy Facebooka pozwalają na ustalenie, którzy odbiorcy przypominają naszych klientów na podstawie zainteresowań i zachowań na portalu. Oczywiście korzystając z Lookalike Audience mamy możliwość dalszego zawężania grupy docelowej i wyszczególniania osób na podstawie konkretnych zainteresowań oraz demografii. Pozwala nam to na precyzyjne dotarcie do naszych potencjalnych klientów…

Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com

Snapchat ułatwia tworzenie reklam i prezentuje Snap Publisher

Reklama na Snapchacie staje się jeszcze łatwiejsza. Twórcy aplikacji zaprezentowali Snap Publisher – narzędzie umożliwiające tworzenie treści reklamowych dostosowanych do specyfiki medium w przeglądarce.

Snapchat, szczególnie popularny wśród osób młodych, ze względu na swoją interaktywność jest interesującym miejscem dla reklamodawców. Marki kierujące swoje produkty i usługi do młodych pokoleń biorą pod uwagę to medium. Jednak proces tworzenia reklam do aplikacji jest nieco skomplikowany…

https://youtu.be/eVvEjzTKT3U

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Biznes przenosi się do internetu

Tradycyjny handel i e-commerce wkrótce zostaną w pełni zintegrowane. Połączenie świata online ze światem offline to naturalna ewolucja – przekonuje Giuseppe Tamola, country manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię. Zalando również integruje na swojej platformie różne modele biznesowe, w tym sklepy o tradycyjnym modelu sprzedaży. Ten model zakłada, że klient będzie mógł kupić produkt na platformie, a na przykład odebrać w sklepie stacjonarnym marki, z którą współpracuje Zalando.

– Jeżeli spojrzymy na 10 największych firm na świecie pod względem kapitalizacji, to sześć z nich to w istocie platformy. To firmy, których średni wiek to 26 lat, a ich kapitalizacja oscyluje wokół 400 miliardów dolarów. Reprezentują one do pewnego stopnia nowoczesną infrastrukturę i nowoczesny sposób prowadzenia biznesu. Europa, w tym również Polska, daje szansę na to, by dołączyć do tej gry i zmieniać się w firmę przyszłości, czyli w firmę otwartą, zdolną do integrowania różnych modeli biznesowych – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Giuseppe Tamola, country manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię…

Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA