Nie chcę, ale muszę? Facebook w branży deweloperskiej. Cele i strategie realizacji
Facebook dla dewelopera jest jak nocna warta dla żołnierza — niekoniecznie szczyt marzeń przed wstąpieniem do wojska. Zamiast walki z wrogiem — żołnierz walczy z opadającymi powiekami. Zamiast liczenia pieniędzy deweloper liczy negatywne reakcje po nietrafionym poście.
Co zatem robią i co mogą robić deweloperzy, aby pieniędzy było więcej, a negatywnego sentymentu mniej ? We współpracy z pracownią analizy marketingu w mediach Sotrender przebadaliśmy 150 fanpagy deweloperów, które zgromadziły łącznie 442 tysiące fanów. Czyli o 560 tysięcy mniej niż ma sam jeden Mały Głód. Ale przecież nie o fanów tutaj chodzi, prawda?…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
6 kroków do skutecznej kampanii AdWords
Na temat potrzeby prowadzenia jakościowych kont zostało powiedziane już wiele. Dlaczego więc na rynku nadal jest tak dużo do zrobienia w tym temacie? Dlaczego wciąż spotyka się konta, na których nie wykorzystuje się wszystkich możliwości, jakie udostępnia Google? Jakie kroki mogą ustrzec przez błędami? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Poniżej znajduje się lista rzeczy, o których warto pamiętać, a na które Google zwraca uwagę przy ocenie naszych kont. Zachęcam do zapoznania się z poniższym opracowaniem, które zostało przygotowane na podstawie raportu Hygiene Index by Google.
1. Budżet dzienny i metody wyświetlania reklam
Do wyboru masz dwie metody wyświetlania reklam”. Taki zapis znajdziemy na stronie pomocy AdWords. Jednak to, jak ich użyjesz będzie miało wpływ na to, jak zostaniesz oceniony. Najgorszym możliwym przykładem jest używanie przyspieszonego wyświetlania reklam i posiadanie ograniczenia wyświetleń reklamy ze względu na budżet…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Najważniejsze wskaźniki e-mail marketingu
E-mail marketing, czyli innymi słowy mailing lub po prostu newsletter nadal jest jedną z najpopularniejszych metod, po które sięgają działy marketingu w różnych firmach, by komunikować się ze swoimi klientami. Nowoczesne narzędzia pozwalają na badanie skuteczności wysyłanych wiadomości oraz na odpowiedź na najważniejsze pytanie: co zrobić, by newsletter przynosił więcej zysku? Oto najważniejsze wskaźniki, które powinien znać każdy kto zajmuje się wysyłką mailingu.
Obecnie największą zaletą e-mail marketingu jest jego policzalność. Możemy w łatwy sposób zmierzyć jego skuteczność na kilku polach. Pierwsza ocena efektywności przeprowadzonej kampanii reklamowej jest możliwa nawet 24 godziny po rozesłaniu maili…
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl
Po co korzystać z landing page w marketingu w social media
Dowiedz się, do czego służą landing page i jak je skutecznie wykorzystać w działaniach w social media.
Wiele potencjalnie ciekawych kampanii marketingowych nie zdaje egzaminu ze względu na drobne techniczne niedociągnięcia. Jednym z częstych problemów jest brak skutecznej strony docelowej zamykającej dany proces. Możesz mieć dobrze dobraną grupę docelową i poprawnie ustawioną reklamę. Możesz też skupiać się na tzw. działaniach organicznych (czyli takich, do których nie wykorzystuje się budżetu na kliknięcia płatne) i tworzyć posty, które skutecznie angażują społeczność zgromadzoną wokół twojej marki. Świetna robota! Jednak to bardzo często nie wystarczy…
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl
Google AdWords z reklamą w sklepach lokalnych
Gigant ma w planie wprowadzić graficzne reklamy dla sklepów stacjonarnych. Google zachęca do zakupów stacjonarnych, nie w internecie.
Zamiast budowy ruchu internetowego, celem lokalnych reklam graficznych jest zwiększenie ruchu pieszego. Aby uruchomić lokalne reklamy displayowe, musisz najpierw utworzyć lokalny feed reklamowy (podobnie jak w ma to miejsce w kampanii produktowej) oraz dołączyć do programu pilotażowego Google…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl