Z ostatniej chwili

Google My Business dołącza wideo. Kampania AdWords, najważniejsze ustawienia. Instrukcja, jak założyć Google Moja Firma. Jak pisać teksty SEO?

Google My Business dołącza wideo do zdjęć w wizytówkach przedsiębiorców!

W Google Moja Firma wideo od tej pory będzie równorzędnym do zdjęć sposobem ubogacenia swojej wizytówki w Internecie. Allyson Wright z zespołu Google My Business powiadomiła, że zakończona sukcesem faza testów oznacza uruchomienie filmików przy wizytówkach firm.

“Oficjalnie uruchamiamy filmy w sekcji Zdjęć w Google Moja Firma. Przedsiębiorcy mogą oglądać filmy dodane przez klientów oraz przesyłać promocyjne materiały wideo dotyczące ich biznesu” – powiedziała…

Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl

Kampania AdWords – 80 kluczowych ustawień

Poniżej przedstawiamy listę 80-ciu najważniejszych ustawień kampanii Google AdWords. Lista została podzielona na kilka kategorii związanych zarówno z ogólnymi ustawieniami kont Google AdWords/Analytics/Merchant Center jak i z poszczególnymi typami kampanii. Na pewno ułatwi to poszukanie odpowiednich informacji w przypadku korzystania tylko z jednego rodzaju narzędzi reklamowych Google. Możesz wykorzystać tę listę, by sprawdzić działania swojej agencji lub po prostu dokonać audytu własnej kampanii Google AdWords. Kampania AdWords – a konkretnie jej ustawienia – to czasochłonna procedura, ale bardzo istotna z punktu widzenia optymalizacji wydatków. 

Niniejsza lista ma na celu pokazanie na co należy zwracać uwagę podczas budowania i ustawienia kampanii AdWords. Pozwala też na szybki i skuteczny audyt działających reklam. Każdy punkt został wyjaśniony w kilku słowach, co na pewno umożliwi jego lepsze zrozumienie – zwłaszcza tym, którzy stawiają dopiero swoje pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

1. W pierwszym kroku załóż konto Google (możesz na nim posiadać wszystkie biznesowe usługi: Gmail, Google Analytics, Google Search Console).

2.  Następnie przejdź na stronę https://www.google.com/intl/pl/business/ i kliknij zielony przycisk Zacznij teraz…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

JAK PISAĆ TEKSTY SEO?

Teksty SEO obecne na stronie wciąż pozostają jednym z najważniejszych czynników rankingowych. Nawet pomimo tego, że reguły, którymi rządzi się SEO zmieniają się bardzo często za sprawą kolejnych aktualizacji algorytmów Google. W swoich działaniach gigant z Moutain View stawia właścicielom stron coraz wyższe wymagania jeżeli chodzi o kwestie techniczne. Jednak niezależnie od tego jak optymalizacja kodu czy prędkości ładowania stron wpływa na pozycje w wynikach wyszukiwania to jednym z kluczowych czynników dla SEO wciąż jest treść.

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH TO PODSTAWA

Ustalenie jakie frazy kluczowe są najważniejsze dla nas powinno być pierwszym krokiem w opracowywaniu strategii tworzenia contentu. Istnieje wiele narzędzi, które pozwalają analizować to jakie słowa kluczowa będą odpowiednie dla danej strony. Można jednak wpaść przy tym w pułapkę przesycenia treści frazami. Upychanie słów kluczowych, czyli tzw. „keyword stuffing”…

Więcej dowiesz się na: https://www.pozycjonusz.pl

5 trendów w marketingu internetowym

Twoje działania reklamowe mogą kosztować mniej, większość pracy zrobi się sama, a użytkownicy będą chętniej klikać i oglądać to, co publikujesz. Prawda czy fałsz – czyli jakie trendy będą rządzić marketingiem internetowym?

Małymi krokami zbliżamy się do podsumowania pierwszego kwartału roku 2018 – to dobra okazja do tego, by przyjrzeć się zapowiedziom i zweryfikować to, co zajęło miejsce na liście e-marketingowych standardów – a co nadal wygląda dobrze tylko w teorii.

Automatyzacja w marketingu internetowym

Ludzie na całym świecie zastanawiają się czy roboty odbiorą pracę człowiekowi. Rozwój technologiczny wniósł do marketingu internetowego ogromne możliwości automatyzacji. Na razie jednak zamiast zamartwiać się myślami o utracie pracy – coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z nowoczesnych narzędzi…

Więcej dowiesz się na: http://websem.pl

Częste błędy w kampaniach social media

Obecnie swoje konta na Facebooku, Instagramie czy Twitterze mają firmy dosłownie z każdej branży. Koncerny motoryzacyjne, dyskonty handlowe, producenci batonów, fryzjerzy dla psów – niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i sektora, w którym działa, zawsze istnieje pole do zagospodarowania w mediach społecznościowych. Kampania w social media nie może być jednak dziełem przypadku, lecz przemyślaną strategią zorientowaną na konkretne cele. Jeśli chcesz poznać najczęstsze błędy popełniane w ramach kampanii w mediach społecznościowych, zapoznaj się z treścią artykułu.

Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez administratorów kont w mediach społecznościowych jest niedostosowanie treści do charakteru platformy. Facebook, Twitter czy Instagram stanowią oddzielne byty nie tylko z nazwy. Choć oczywiście łączy je wiele funkcji (możliwość udostępniania zdjęć, komentowania, obserwowania czy wysyłania wiadomości), to jednak zakłada się je w innym celu, z nastawieniem na odmienne aktywności. Czy w tej sytuacji treść postów może być identyczna na każdym z kont? Teoretycznie to możliwe, firmy czasem tak robią, ale to błąd. Podkreślmy: powielanie treści zwyczajnie nie ma sensu i obnaża niezrozumienie mechanizmów rządzących konkretnymi platformami…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

DYNAMICZNY MATERIAŁ REKLAMOWY – JAK TO DZIAŁA?

Stworzenie idealnego, najbardziej skutecznego połączenia kreacji z tekstami reklamowymi na Facebooku jest bardzo czasochłonnym procesem dla reklamodawców. Dzięki funkcji, udostępnionej przez Facebook, jaką jest dynamiczny materiał reklamowy (DMR), można w szybki sposób uzyskać reklamę, która będzie generowała wyniki lepsze, niż każda inna kombinacja poszczególnych elementów reklamy.

DMR – CO TO JEST?

Dynamiczny materiał reklamowy (ang. DCO – dynamic creative optimization) to narzędzie, które kreuje reklamy poprzez automatyczne łączenie jej podstawowych elementów składowych (obrazy, filmy, tytuły, opisy itp.). Dzięki tej funkcji stworzona reklama ma zapewnić najlepsze wyniki dla każdego wyświetlenia. Rozwiązanie to usprawnia efektywność optymalizacji, ponieważ system na bieżąco analizuje i dopasowuje swoje zasoby do trendów użytkowników. Dzięki temu można uniknąć sytuacji, w której propagowane są 1-3 połączenia, które po starcie kampanii najbardziej angażują odbiorców i na nich opierają kampanię…

Więcej dowiesz się na: http://blog.salestube.pl

Aktualizacja algorytmu Google w marcu

Od 9 marca można było zaobserwować dość duże zmiany w pozycjach. Spora część osób sygnalizowała spore wzrosty pozycji. Niektórzy nawet zastanawiali się, czy taki nagły skok pozycji, czasem o kilkadziesiąt oczek, to nie wynik błędu narzędzia, za pomocą którego monitorują pozycję domen na wskazane frazy. Niestety nie wszyscy zanotowali wzrosty, pojawiły się również spadki. Chociaż obserwacje wypowiedzi SEOwców na forach czy grupach sugerują, że jednak przeważający był kolor zielony. Co się stało?

Z początku Google nie potwierdzało wdrożenia aktualizacji żadnego z algorytmów.

Pierwsze podejrzenia padły na Maccabees Update, zwany również Fredem. O aktualizacji tej pisaliśmy tutaj: https://www.seostation.pl/wiedza/google-potwierdza-aktualizacje-algorytmu-w-grudniu…

Więcej dowiesz się na: https://www.seostation.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA