Z ostatniej chwili
Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google Jak zainstalować tag konwersji Google Ads Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing...
Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google Jak zainstalować tag konwersji Google Ads Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing...

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Jak zainstalować tag konwersji Google Ads? Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing…

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google?

Odpowiedź na to pytanie jest istotna dla każdego, kto pozycjonuje się w wyszukiwarkach. Oszacowanie potencjalnego ruchu dla danej frazy pozwala na estymację generowanych leadów, a co za tym idzie, obliczenia potencjalnych zysków.

Własne analizy oraz dane udostępnione przez Ahrefs wskazują na następujący podział.

Strona zajmująca pierwszą pozycję w Google generuje ponad 30% wejść dla tego zapytania.

Poza pierwszą pozycją wysokie wartości mają słowa w TOP3. Pozycja druga generuje 15%, a trzecia 10% całego ruchu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zainstalować tag konwersji Google Ads?

Konwersje Google Ads to czynnik napędzający reklamy – każdy marketer powinien zdawać sobie z tego sprawę i przynajmniej wiedzieć, jak wygląda proces ich instalacji. W trakcie konfiguracji można jednak napotkać kilka problemów, które skutecznie odstraszają tych próbujących zainstalować tag konwersji na własną rękę. Jakie to problemy i jak je szybko pokonać? O tym jest ten tekst!

Jeśli na stronie jest Google Tag Manager, można bardzo sprawnie zorganizować etapy tworzenia tagu konwersji. Jeżeli jednak takowego nie ma – należy albo go zainstalować, albo stworzyć konwersję na sztywno na stronie. Tego drugiego sposobu nie zaleca się w przypadku agencji marketingowych – trzeba będzie za każdym razem prosić developerów klienta o wprowadzanie zmian, bądź weryfikację, czy skrypt działa, czy poprawnie przekazuje wartość zamówienia etc. Nawet w przypadku firmy nastawionej na e-commerce takie ustawienie na sztywno jest problematyczne i dużo łatwiej zorganizować to z pomocą Google Tag Managera…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing i duże efekty

W e-marketingu, czyli działaniach reklamowych podejmowanych w internecie, ogromną rolę pełni pozycjonowanie. Działania z zakresu SEO&SEM i pełnej optymalizacji witryn internetowych odpowiadają już za prawie połowę wszelkich działań marketingowych. To nie tylko świadczy o popularności tej metody, ale również o jej efektywności. Sięgają po nią bowiem zarówno wielkie korporacje i krajowe firmy, jak i małe lokalne przedsiębiorstwa pragnące jedynie wypromować się w najbliższej okolicy.

Dlaczego warto wybrać SEO?

Pozycjonowanie stron www to przedsięwzięcie dające widoczne i bardzo wymierne efekty. Są nimi przede wszystkim: zwiększenie liczby odwiedzin na stronie, zwiększenie bazy klientów, dotarcie do nowych odbiorców oraz zwiększenie zysków sprzedażowych. Osiąga się je dzięki działaniom optymalizującym, czyli poprawie widoczności strony przez roboty wyszukiwarek, ale i budowanie sieci linków prowadzących do witryny. W niektórych przypadkach pierwsze skutki pozycjonowania widoczne są już w naturalny sposób nawet po kilku dniach, ponieważ strona zaczyna być po prostu widoczna w sieci…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linki z portali ogłoszeniowych – jak je zdobywać, aby nie zaszkodzić stronie?

Dywersyfikacja profilu linkowego powinna być ważna podczas każdej kampanii SEO i działań linkbuildingowych. Jeżeli zapomnimy o zdobywaniu różnych linków, Google szybko zauważy, że profil linkowy pozycjonowanej strony jest po prostu sztuczny i budowany według przyjętego schematu. Przesada w zdobywaniu określonego rodzaju linków zakończy się w najlepszym wypadku obniżeniem pozycji w Google, a w najgorszym – karą nałożoną przez Google i po prostu banem, całkowicie wykluczając promowany portal z wyników wyszukiwania.

Dlaczego wspominamy o dywersyfikacji linków w kontekście portali ogłoszeniowych? Są one doskonałym sposobem na zdobycie wartościowych linków ze stron o zupełnie innej budowie, innym contencie i oczywiście odmiennym charakterze działania. Na tym polega zdywersyfikowanie profilu linkowego podczas kampanii SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

DLACZEGO MUSIMY AKTUALIZOWAĆ WERSJĘ PHP NA SERWERZE?

Każda strona internetowa wykorzystuje wiele języków programowania. Większość z nich opartych jest o język programowania PHP. Podobnie najpopularniejsze CMSy tj. WordPress, Joomla, Prestashop wykorzystują w większości swojego kodu język PHP.

Do przetworzenia napisanego kodu aplikacji,z której korzystamy na naszym serwerze wykorzystywany jest interpreter PHP zainstalowany na hostingu. Ten mechanizm jak i CMSy jest cyklicznie aktualizowany – powstają nowe wersje, bezpieczniejsze, otwierające się na nowe potrzeby rynku (mobilność, szybkość) zaś wyłączane są lub modyfikowane elementy, które mogą stanowić zagrożenie dla naszego oprogramowania strony, czy sklepu.

Wersje PHP

Praktycznie co roku pojawiają się nowsze wersje PHP. Jedną z najbardziej popularnych była wersja 5.5 i 5.6, które to aktualnie nie posiadają już nowych ,,łatek” bezpieczeństwa stąd konieczne jest przejście na nowsze wersje…

Więcej dowiesz się u źródła >

E-MARKETING – 10 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO INWESTOWAĆ

E-marketing to popularne działania w sieci mające na celu promocję marki, sprzedaż produktów bądź usług oraz budowanie relacji z klientem. Bez wątpienia jest to jedna z najszybciej rozwijających się specjalności w branży marketingowej, której absolutnie nie należy lekceważyć. Siła, z jaką działa reklama w Google jest nieoceniona, dlatego warto poznać powody, dla których inwestycja w marketing internetowy się opłaca.

E-marketing jest dla każdego

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz mały sklep stacjonarny w mieście, jesteś aktywną osobą promującą swoje pasje lub masz do zaoferowania jakiegoś rodzaju usługi – Internet daje duże możliwości zarobkowe dla każdego. Co więcej, zawsze jest odpowiedni moment na to, by rozwinąć skrzydła i wdrożyć kampanie internetowe w promocję swojej marki w Internecie. Bez względu na to, kim jesteś i gdzie się znajdujesz, Twoja mała działalność może stać się rozpoznawalnym brandem na całym świecie, właśnie dzięki sieci. Pierwszy krok, który wdroży Cię w e-marketing, to tworzenie stron www…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dobre teksty w sieci muszą być też optymalizowane, SEO copywriting!

Działania SEO to nie tylko pozyskiwanie linków i zaawansowane, techniczne prace, ale także tworzenie merytorycznych i przyjaznych tekstów, które będą pozytywnie odbierane zarówno przez użytkowników, jak i… roboty Google’a. Dlatego sprawdź najważniejsze zasady SEO copywritingu i dowiedz się, jak tworzyć teksty sprzyjające pozycjonowaniu strony.

Na czym polega optymalizacja treści?

Optymalizacja treści to jeden z najważniejszych aspektów w zakresie pozycjonowania. To m.in.:

  • uzupełnienie treści o frazy kluczowe, adekwatne dla danej podstrony;
  • stosowanie nagłówków h1-h2;
  • zapobieganie duplicate content (duplikacji treści);
  • zapobieganie thin content (unikanie podstron z niewielką ilością treści);
  • dbałość o czytelną strukturę tekstu (podział na akapity, podkreślenia, pogrubienia, listowanie)…
Więcej dowiesz się u źródła >

Przekierowanie 301 – wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

Po zmianie miejsce zamieszkania udajesz się na pocztę, by podać swój nowy adres. Dzięki temu korespondencja adresowana na dotychczasowy adres nie wraca do nadawców z dopiskiem “adresat nieznany”, tylko ląduje we właściwej, nowej skrzynce pocztowej. Tak samo działa przekierowanie 301.

Czym są przekierowania 301?

To informacja dla wyszukiwarek, przekazywana w formie kodu statusu HTTP, o trwałym przeniesieniu zawartości danej strony lub podstrony internetowej pod inny adres URL. Jest to także wyraz troski o internautów, którzy dzięki przekierowaniu przechodzą na podstronę odpowiadającą na zadane przez nich pytanie, a nie podstronę z odpychającym hasłem “błąd 404”…

Więcej dowiesz się u źródła >

GOOGLE MOJA FIRMA – OPIS, ROLA W SEO I CZY WARTO MIEĆ

Wyszukiwanie informacji o usługach świadczonych lokalnie zmieniło się nieco na przestrzeni ostatnich lat. Zmiany dotyczą nie tylko wyszukiwarki Google, ale również sposobu, w jaki z niej korzystamy. Wszechobecne smartfony umożliwiają nam znalezienie informacji odnośnie danego miejsca w każdych okolicznościach – w samochodzie, pracy lub szkole. O pozycjonowaniu lokalnym pisaliśmy niedawno, dzisiaj natomiast wyjaśnimy, czym jest Google Moja Firma i dlaczego warto posiadać wizytówkę w sieci. Zapraszamy do lektury!

CZYM JEST WIZYTÓWKA GOOGLE MOJA FIRMA?

Wizytówka Google Moja Firma – lub po prostu Google Maps – jest bezpłatnym narzędziem skierowanym do właścicieli firm, którzy pragną osiągnąć wysokie wyniki w wyszukiwaniu lokalnym. Obsługa narzędzia jest łatwa i wygodna, bez problemu zatem poradzi sobie z nim każdy przedsiębiorca. Opiera się na wypełnieniu formularza podstawowymi informacjami dotyczącymi firmy – w odpowiednią rubrykę wpisać należy adres, godziny otwarcia, telefon, stronę internetową czy charakter działalności. Wszystkie te informacje umożliwią wyświetlenie się firmy w Mapach Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Analytics 4 – wszystko co trzeba wiedzieć

No to mamy nową wersję (generację) Google Analytics w pełni dostępną. Zanim jednak zaczniemy radośnie migrować do GA4 warto zapoznać się z różnicami i nowym podejściem do zbierania danych w GA. Zbierzmy zatem wszystko co obecnie wiadomo o nowej wersji GA4 i na jakie ważne elementy należy zwracać uwagę podczas przechodzenia na nową wersję lub zakładania nowego konta. Ale od początku.

Nowa wersja Google Analytics na nowe/stare czasy

Patrząc na warunki w jakich przyszło nam (analitykom / marketerom) pracować i analizować zachowania klientów, Universal Analytics (wersja dotuchczasowa) nie był w stanie odpowiedzieć precyzyjnie na wszystkie nurtujące nas pytania. Jakie to były pytania? Zróbmy powtórkę…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA