Pozycja w Google, indeksacja a ruch na stronie, cz.1
Pozycja w Google to gorący temat wśród przedsiębiorców, którzy promują się w Internecie w wynikach naturalnych. I choć pojęcia, czy zjawiska z tego obszaru wydają się być oczywiste, wzięte pod lupę nabierają nowego, głębszego znaczenia.
Mamy 2018 rok. Promowanie się w Internecie na dobre zadomowiło się wśród Polaków i w większości branż jest najlepszą formą dotarcia do klienta. Możemy spodziewać się, że przy obecnych trendach, jakie wyznacza rynek, to właśnie online marketing będzie siłą pociągową pozyskiwania klientów dla małych, średnich a nawet dużych firm. Stwarza to sytuację, w której coraz więcej przedsiębiorstw zwraca się z prośbą o wsparcie do agencji marketingowych. Mimo, że świadomość konieczności promowania swojej firmy jest wysoka, to klienci często zapytują o podstawowe pojęcia z zakresu marketingu internetowego…
Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl
Czego potrzeba, by stać się dobrym online marketerem?
Marketing internetowy to w dużej mierze praca wyłącznie z internetem. Spotkania z klientami, tworzenie pomysłów, burze mózgów czy inne działania związane z tworzeniem, czy koncepcjami, zajmują mniejszą część całego czasu poświęconego na kampanie promocyjne.
Online marketer jest osobą, która świetnie radzi sobie z internetem i potrafi wykorzystać jego zasoby i możliwości do konkretnych celów.
Internet jako miejsce pracy
Spędzając każdego roboczego dnia (i nie tylko) czas w sieci, nie sposób nie zauważyć, jak zróżnicowane są strony internetowe, jak i zróżnicowanej treści dla zróżnicowanego odbiorcy dostarczają. W wolnym czasie internet jest zwykle „konsumowany”, natomiast w czasie pracy to my go „tworzymy”…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Co zmieniło się w content marketingu przez ostatnie dwa lata? Recenzja książki Barbary Stawarz-García
Co zmieniło się w ostatnim czasie w content marketingu? Jak kreować strategię oraz tworzyć treści do internetu? Prezentujemy recenzję II wydania książki Barbary Stawarz-García pt. „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”.
Gdy ponad dwa lata temu ukazała się książka pod bardzo prostym tytułem „Content marketing po polsku” dla wielu mogło to być objawienie. Dziś, trzy lata później recenzujemy jej nowe, zaktualizowane wydanie – „Content marketing i social media”. Co się zmieniło i czy warto uzupełnić swoją bibliotekę o tę pozycję?…
Więcej dowiesz się na: https://socialpress.pl
CRM w firmie – zobacz, jakie może przynieść Ci korzyści
Choć początkowo system CRM służył tylko do porządkowania relacji z klientami, obecnie posiada szereg innych funkcji, które pozwalają firmie osiągnąć wymierne korzyści. Dlaczego mimo to tak wiele przedsiębiorstw nie zdecydowało się jeszcze na wdrożenie w swojej strukturze systemu CRM?
Być może wynika to z niewiedzy na temat korzyści, jakie można osiągnąć przy jego pomocy.
Stop z chaosem – uporządkuj swoje relacje z klientami
Papierowe kalendarze to już przeżytek. Owszem, dobrze wyglądają na ścianach i w torebce, ale w przypadku standardów dzisiejszego biznesu, są po prostu niewystarczające. Kilka spotkań w tygodniu, setki ustaleń, deadline’y – nie wystarczy, że je zapiszesz. W pewnym momencie obowiązki tak cię pochłoną, że bez automatycznego przypomnienia, nie zrealizujesz ani połowy z nich…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki
W każdym języku istnieją słowa, które samodzielnie nie mają większego znaczenia (np. w, i, oraz, się), ale dzięki nim inne wyrazy użyte w zdaniu nabierają sensu. Wyszukiwarki najczęściej pomijają stop words, analizując treść opublikowaną na stronie. Jak więc podejść do kwestii optymalizacji tekstu pod SEO i doboru słów kluczowych, wiedząc o słowach ignorowanych przez Google?
Co to jest stop words?
Mianem stop words określa się wyrazy i wyrażenia, które uzupełniają tekst oraz nadają mu znaczenia, ale samodzielnie nie przekazują głębszej myśli, sensu lub konkretnych informacji. Zaliczamy do nich m.in. zaimki (ją, jego), spójniki (lub, i, lecz), przyimki (w, na, obok), a także…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Zasada Pareta w służbie optymalizacji kampanii AdWords, cz. 2
W pierwszej części artykułu mogłeś dowiedzieć się czym jest zasada Pareta i w jaki sposób może oddziaływać na podejmowanie działań strategicznych w procesie prowadzenia i optymalizacji kampanii AdWords. W poprzedniej części wyjaśniona została zasada 80/20, którą można się posiłkować podczas analizy danych i podejmowania na ich podstawie decyzji, które będą miały wpływ na sukces bądź porażkę biznesu w sieci (AdWords).
W tej części przedstawię dodatkową pozycję, którym warto jest się przyjrzeć podczas inwestowania środków pieniężnych w aukcjach Google AdWords. Oczywiście możliwości zastosowania tej zasady, jest znacznie więcej niż – trzeba po prostu wiedzieć co analizować i w jakim kontekście…
Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl
Nowa wersja Google Search Console. Główne zmiany
Długo zapowiadana nowa wersja Search Console od 8 stycznia jest już dostępna dla wszystkich webmasterów posiadających zweryfikowaną usługę. Do tej pory tylko nieliczni mogli ją testować, ale wybrana grupa szczęśliwców już w lipcu ubiegłego roku mogła się cieszyć nowym wyglądem GSC oraz jej możliwościami. Zobacz, jakie główne zmiany niesie za sobą wersja Beta.
Jak zatem przełączyć na nową wersję? Aby to zrobić, musisz sprawdzić, czy dostałeś powiadomienie o nowej wersji Search Console…
Więcej dowiesz się na: https://www.sempai.pl