Jak wybrać nazwę i adres strony internetowej?
Zaczynasz swoją przygodę z biznesem w sieci? Zapewne zastanawiasz się, od czego zacząć. Oprócz kwestii technicznych, związanych z budową strony i zapewnieniem jej miejsca w sieci (hosting), dużym wyzwaniem jest wymyślenie odpowiedniej nazwy, czy też adresu internetowego. Jak wybrać odpowiednią domenę internetową? Dziś radzimy, w jaki sposób podjąć się tego wyzwania.
Dlaczego wybór nazwy domeny jest istotny?
Dlaczego to tak ważne, żeby wymyślić odpowiednią nazwę dla swojej strony? Pomijając już kwestie brandowe (od ogólnego pozycjonowania marki po sam projekt logotypu), jest to o tyle istotne, że nazwa to nasza wizytówka, a zarazem sposób pozyskania użytkowników strony i w efekcie końcowym – sprzedaż…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w Google Grafika – czy warto?
Wyszukiwarka Google rozwija się bardzo dynamicznie dzięki czemu każdy użytkownik czy też właściciel strony internetowej może korzystać z co raz większej liczby rozszerzeń. Takie narzędzia wpływają między innymi korzystnie na pozycjonowanie stron. Jednak zazwyczaj uwaga skupiana jest jedynie na tekście, a co ze zdjęciami? Poniżej omówiono znaczenie grafiki W Googlach, a także samo pozycjonowanie.
Ranking zdjęć
Google Grafika to znane chyba każdemu użytkownikowi sieci narzędzie dające dostęp do różnego rodzaju grafik. Są one odpowiedzią na zapytania użytkowników, a pojawiają się w oparciu o działanie specjalnego algorytmu, który określa ich zgodność z zapytaniem. Google starają się wyświetlać najbardziej zbliżone i odpowiadające danemu zapytaniu obrazy jednak algorytm nie jest nieomylny…
Więcej dowiesz się u źródła >Aktualizacja treści – przywróć stare posty do życia i popraw swoje SEO
Na blogach firmowych, hobbystycznych, rozrywkowych czy kulturalnych pisanych jest miliony postów. Niestety większość z nich wpada do internetowego wysypiska, co jest kolosalną stratą. Jeśli więc Twoje posty blogowe nie przynoszą ruchu, opłacalność prowadzenia bloga dramatycznie spada. Nic straconego, nawet najstarsze wpisy warto uaktualniać, a tym samym poprawiać SEO na swojej stronie oraz zwiększać ruch użytkowników.
Strona firmowa zazwyczaj nie posiada wielu treści, a to one liczą się najbardziej dla wyszukiwarki Google. Prowadzenie bloga daje Ci możliwość poszerzenia informacji o swoich usługach, budowania swojej marki, czy w końcu zajęcie stanowiska ekspertaw poradach udzielanych na blogu, a ważnych z punktu widzenia Twojego potencjalnego klienta…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak udostępnić konto Google Ads innej osobie? Instrukcja krok po kroku
Podczas korzystania z konta Google Ads może zajść taka potrzeba, że będziesz chciał udostępnić konto innej osobie na przykład współpracownikowi, specjaliście Google Ads lub agencji marketingowej. Jak to zrobić?
Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku jak udostępnić konto Google Ads innej osobie…
Więcej dowiesz się u źródła >Reklama na Facebooku czy na Instagramie. Która z nich jest lepsza?
Ostatnio tego typu pytanie zobaczyłam na jednej z grup facebookowych. Uczestniczka liczyła na to, że zgromadzeni eksperci i praktycy odpowiedzą na jej pytanie. Zastanówmy się więc i my co jest lepsze – reklama na Facebooku czy na Instagramie?
Odpowiedź jak zawsze, kiedy udzielam jej ja, brzmi: to zależy.
Nie ma uniwersalnej odpowiedzi, która mówi, że jedna reklama jest lepsza od drugiej. Ilość czynników, które wpływają na to, która z nich będzie lepsza jest całkiem spora, ale postaram się omówić kilka najważniejszych rzeczy, na które warto zwrócić uwagę…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowy układ wyników mobilnych w Google
Od kilku dni można zaobserwować nowy układ wyników mobilnych w Google. Zmianą został objęty adres URL, który wyświetlany jest teraz w zupełnie nowy sposób, niż dotychczasowy.
Być może to tylko testy, a może stałą zmiana czas pokaże. Tymczasem adres URL w nowym układzie jest wyróżniony. Do tej pory znajdował się pod tytułem i był zapisany zielonym kolorem…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie strony a hasła – dlaczego ich przekazanie jest tak istotne?
Po podpisaniu umowy na pozycjonowanie, specjalista SEO prosi klienta o dostępy do strony internetowej. W zależności od technologii, w jakiej została wykonana, będzie oczekiwać dostępów do CMS-a lub FTP. Powinny być to dostępy umożliwiające wykonanie zaplanowanych prac, a więc dopuszczające możliwość modyfikacji strony. Jeśli dostępy do CMS lub FTP ulegną zmianie, to należy je udostępnić specjaliście SEO. Pozycjonowanie jest procesem; pozycjoner często wraca do już raz zoptymalizowanej witryny, przestawia coś w meta tagach, wprowadza zmiany sugerowane przez Google Search Console, by podnieść pozycje – do tego są potrzebne aktualne dane dostępowe. Do przekazania pozycjonerowi aktualnych dostępów zobowiązuje także podpisana umowa na pozycjonowanie.
Dlaczego jest to takie ważne dla skuteczności procesu pozycjonowania? Czy pozycjonowanie bez kodów jest możliwe?…
Więcej dowiesz się u źródła >