Z ostatniej chwili
Jak stworzyć swój własny sklep online od zera Pozycjonowanie sklepu internetowego, co warto wiedzieć O czym pisać na blogu e-commerce
Jak stworzyć swój własny sklep online od zera Pozycjonowanie sklepu internetowego, co warto wiedzieć O czym pisać na blogu e-commerce

Jak stworzyć swój własny sklep online od zera? Pozycjonowanie sklepu internetowego, co warto wiedzieć? O czym pisać na blogu e-commerce?

Jak stworzyć swój własny sklep online od zera: poradnik krok po kroku

Zakupy online to wciąż rozwijająca się branża, która wypiera tradycyjne metody handlu. Nic w tym dziwnego, że każdy przedsiębiorca pragnie założyć swój własny sklep online. Nie mniej jednak na drodze początkującego (a nawet doświadczonego) biznesmena mogą pojawić się trudności. Na ogół nie wiemy, od czego zacząć i mamy problemy z organizacją pracy. Najwyższy czas przyjrzeć się podstawowym krokom, które należy podjąć, jeśli chcesz, aby twój biznes ruszył z kopyta.

Określ rodzaj swoich produktów

Wszystko zależy od rodzaju asortymentu. Zaczynamy od wyboru odpowiedniego dostawcy i klientów docelowych, następnie musimy zająć się wykreowaniem marki, wybierając odpowiednie logo, strategię promocyjną, design strony internetowej oraz projekt opakowania produktu. Dlatego teraz musisz zachować szczególną uwagę, analizując za i przeciw określonych branży.Istnieje umowny podział wszystkich dóbr na dwie kategorie:

  • popularne;
  • mało znane…
Więcej dowiesz się u źródła >>

Pozycjonowanie przed rozpoczęciem sprzedaży w sklepie internetowym

Prowadzenie sklepu internetowego to dla wielu firm jeden z kluczowych elementów biznesu, ale też nie lada wyzwanie. Sprzedaż online stała się w ostatnim czasie niezwykle popularna, dlatego coraz trudniej jest znaleźć się na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania. Jeśli jednak zaczniemy pozycjonowanie przed rozpoczęciem sprzedaży, mamy spore szanse na dobre wyniki. Jak wygląda taki proces i kiedy najlepiej zacząć? Dowiesz się tego w dzisiejszym artykule. Zapraszam!

Sprzedaż w sklepie internetowym wiążę się koniecznością podejmowania wielu decyzji, które w przyszłości będą mieć kluczowe znaczenie jeśli chodzi o ruch na stronie i zyski. Pod uwagę należy wziąć nie tylko wygląd strony i rodzaj produktów lub usług, jakie będziemy sprzedawać, ale również to, w jaki sposób będziemy docierać do potencjalnych klientów. Sprzedaż online rządzi się określonymi zasadami działania, które należy poznać, zanim w ogóle zdecydujemy się na taką działalność…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak pozycjonować sklepy internetowe na silniku PrestaShop? Poradnik SEO dla e-commerce (case study)

Jak pozycjonować stronę internetową? W Internecie znajduje się setki, a nawet tysiące artykułów, kursów oraz darmowych poradników na temat pozycjonowania i SEO. Problem pojawia się jednak w chwili, gdy potrzebujemy wskazówek na to, jak przeprowadzić pozycjonowanie sklepu internetowego.  Pozycjonowanie sklepów zbudowanych na systemie PrestaShop wymaga nie tylko znajomości samej platformy i zasad jej działania, ale i umiejętnego wykorzystania stworzonych przez twórców platformy dodatków dla SEO.

Na podstawie współpracy z jednym z naszych klientów e-commerce przygotowaliśmy krótki poradnik zgłębiający temat pozycjonowania sklepów na platformie PrestaShop. Co udało nam się osiągnąć i jak na to pracowaliśmy?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Pozycjonowanie sklepów internetowych – 13 wskazówek, dzięki którym wzmocnisz swoją stronę w Internecie

Sklepy internetowe w porównaniu ze zwykłymi stronami internetowymi, ze względu na swoją formę rodzą dużo więcej wyzwań pod kątem optymalizacji i ich późniejszego pozycjonowania. Szczególnie właśnie optymalizacja ma ogromne znaczenie, bo jej niewłaściwe wdrożenie będzie w konsekwencji blokować efekty innych działań SEO i link buildingu. Dlaczego sklepy internetowe są tak wymagające?

To wysoka liczba podstron, z których część generuje słabej jakości treści lub duplicate content. Dodatkowo, oprogramowanie sklepów musi udźwignąć dużą liczbę produktów i użytkowników, a także zadbać o użyteczność, co powoduje dodatkowe wyzwania dla robota Google. Podobne problemy dotykają też duże portale informacyjne, portale ogłoszeniowe, czy katalogi firm i produktów. Poniżej postaram się pokazać, na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę przy optymalizacji SEO takich stron…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Pozycjonowanie sklepu internetowego – 10 kroków podstawowej optymalizacji

Według raportu portalu Interaktywnie.com zakupy w sieci robi 15 milionów Polaków, a niemal co drugi z nas decyduje się na zakupy z urządzenia mobilnego przynajmniej raz w tygodniu. Wraz z popytem na zakupy online rośnie liczba e-sklepów, ale nie każdy z nich osiąga sukces. Dlaczego? Z pewnością jednym z czynników jest widoczność sklepu w internecie. Dziś, aby przebić się spośród setek czy tysięcy konkurencyjnych serwisów, nie wystarczy mieć ładnej strony, lecz konieczne jest poprawienie widoczności naszego sklepu w wyszukiwarce. W tym artykule omówimy zagadnienia związane z optymalizacją platformy e-commerce, dzięki czemu możliwe będzie wypozycjonowanie sklepu na czołowe pozycje.

Wybór platformy e-commerce

Pierwszym krokiem na drodze do osiągnięcia wysokich pozycji jest wybór platformy, na której postawimy sklep. To bardzo ważne zagadnienie, które niestety większość specjalistów od pozycjonowania pomija. Różne platformy internetowe oferują odmienne możliwości optymalizacji sklepu pod kątem pozycjonowania. Wybór zamkniętego oprogramowania może wiązać się z brakiem możliwości wprowadzenia niezbędnych modyfikacji, takich jak optymalizacja kodu witryny, przekierowania, instalacja rozszerzeń w postaci wtyczek itp…

Więcej dowiesz się u źródła >>

REKLAMA SKLEPU W INTERNECIE – DLACZEGO WARTO?

Prowadzisz sklep i ofertą chcesz dotrzeć do jak najszerszego grona klientów? W dobie ogromnej konkurencji nie jest to łatwe, ale możliwe do osiągnięcia. Wcale jednak nie musisz walczyć o klienta poprzez systematyczne obniżanie ceny. Z pomocą przychodzi reklama sklepu w Internecie. Sprawdź, dlaczego warto się tym zainteresować.

Jak pokazują dane Głównego Urzędu Statystycznego, już 84% polskich domów ma dostęp do szybkiego Internetu. Polacy coraz chętniej korzystają z sieci, dokonując nie tylko zakupów, ale również poszukując informacji np. o sklepach prowadzących sprzedaż online i stacjonarnych. Warto to wykorzystać, chcąc poinformować potencjalnych klientów o swoim istnieniu. Reklama sklepu w Internecie ma wiele zalet…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O czym pisać na blogu e-commerce? 12 przydatnych pomysłów

Prowadzenie bloga firmowego jest wskazane nie tylko w przypadku usługowych firm, ale przyniesie także wiele korzyści sklepom internetowym. Taka platforma przyczynia się do lepszego SEO, pozwala w długofalowej perspektywie zdobywać wiernych klientów poprzez content marketing, jak i pomaga w budowaniu wizerunku firmy.

O czym zatem pisać na takim blogu e-commerce, aby przyciągać klientów i nie skończyć tylko na kilku zwykłych i ogólnikowych wpisach? W tym artykule znajdziesz 12 przydatnych pomysłów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Polscy sprzedawcy nie do końca wykorzystują możliwości Amazona

Choć udział Amazona w polskim e-commerce nie przekracza dziś 5 proc., amerykański gigant zdobywa w nim udziały krok po kroku, przejmując powoli rynek, na czym w największym stopniu może stracić rodzime Allegro. Polacy na Amazonie mają dziś do wyboru ponad 200 mln artykułów z opisami tłumaczonymi na język polski i korzystają z niego w coraz większym stopniu. Polskie firmy sprzedające za pośrednictwem Amazona mogą pochwalić się dziś dużymi przychodami z tego tytułu, ale wciąż nie do końca wykorzystują możliwości, jakie platforma im oferuje.

Choć Amazon.pl jest dzisiaj przekierowany na Amazon.de, to cały serwis jest dostępny w języku polskim. Firma zatrudnia w Polsce programistów, ma centra logistyczne i coraz więcej ludzi w marketingu i sprzedaży. To znaczy, że de facto Amazon jest już w Polsce dostępny, choć czekamy jeszcze na agresywniejszą walkę o swój udział w rynku, na billboardy i kampanię w internecie. To jest kwestia czasu, my to nazywamy cichym przejęciem rynku, bo z roku na rok Amazon coraz bardziej rozwija się w Polsce i ma tu coraz więcej kupujących – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Sascha Stockem, prezes zarządu i założyciel firmy Nethansa…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Optymalizacja karty produktu w sklepie internetowym

Polski rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Obecnie 62% internautów dokonuje zakupów online. Dla porównania, w 2017 roku, liczba ta stanowiła 54%. Właśnie ze względu na te dane, należy szczególną uwagę przykładać do projektowania i optymalizacji e-sklepów. Projektując sklep internetowy, należy mieć na uwadze przejrzystość i intuicyjność zarówno procesu zakupowego, jak i całej witryny. Trzeba dostarczyć rozwiązania, które są wygodne i wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Dlaczego optymalizacja kart produktowych jest ważna?

Karty produktów to najważniejsze elementy każdego sklepu internetowego. Na te podstrony powinno zwracać się największą uwagę, jako że tam dokonywane są transakcje. Warto również zauważyć, że zazwyczaj najwięcej ruchu e-sklepy pozyskują drogą organiczną. Użytkownicy, szukając określonego produktu, bardzo często kierują się tym, co pokazują wyniki Google. w ten sposób mogą łatwo porównać oferty między sklepami i wybrać tę najlepszą. Dlatego tak ważne jest, by podstrony produktowe były odpowiednio zbudowane i zoptymalizowane. W 10 krokach opiszemy, o co należy zadbać, by gromadzić większą ilość wejść i sfinalizowanych transakcji…

Więcej dowiesz się u źródła >>

E-senior – nowy profil klienta na rynku e-commerce

Osoby po 60. roku życia istnieją w naszych głowach jako stereotypowi staruszkowie, którzy zakupów najchętniej dokonują stacjonarnie, w ulubionych sklepach, a najbardziej zaawansowany technologicznie sprzęt jaki posiadają to telewizor. Ale czy taki profil klienta jest nadal aktualny? Przeczytaj nasz artykuł i zweryfikuj swoje informacje.

Nowy profil klienta – senior w sieci

Na początek sprecyzujmy, kogo określamy mianem senior lub osoba starsza. W badaniach taka nomenklatura dotyka już osób po 55. roku, a więc często osób aktywnych zawodowo i społecznie. A różnica między potrzebami konsumenckimi 60-latka, a 70-latka jest ogromna…

Więcej dowiesz się u źródła >>

SEO RANKING NAJLEPSZYCH PLATFORM E-COMMERCE POD KĄTEM POZYCJONOWANIA

Pozycjonowanie sklepów nierozłącznie wiąże się z wdrażaniem optymalizacji na platformie sklepowej. Jedne platformy są doskonale przygotowane do wdrażania zmian optymalizacji technicznej i on-site SEO, inne wymagają ingerencji w kodzie lub szukania innych, często drogich, rozwiązań.

Nasi pozycjonerzy przez lata wypracowali swoje prywatne rankingi platform sklepowych, na których prace optymalizacyjne przebiegają bez zakłóceń i listę platform, których woleliby unikać. Postanowiliśmy więc stworzyć obiektywny ranking platform sklepowych, które są przystosowane do pozycjonowania. Tym samym chcemy pomóc Ci wybrać optymalną dla Ciebie platformę…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA