Z ostatniej chwili
Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Kampania Google Ads w sezonie świątecznym – checklista

Z roku na rok polscy reklamodawcy coraz śmielej wkraczają w sezon świąteczno-zakupowy. Nie bez powodu, ponieważ począwszy od Black Friday, poprzez Mikołajki, a skończywszy na Świętach Bożego Narodzenia obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami przez Internet. Dla reklamodawców to idealny czas na znalezienie swoich potencjalnych klientów, zainteresowanie ich swoim produktem oraz zaangażowanie, które zaowocuje upragnioną konwersją. Przedstawiamy checklistę, która ułatwi pracę każdemu specjaliście SEM w tym (wbrew prognozom pogody) gorącym okresie:

1. BUDŻETY I STAWKI

  • Wykorzystaj zeszłoroczne dane do zaplanowania budżetów na listopad i grudzień. Spójrz na dzienne wydatki kampanii i zdecyduj, czy plan na tegoroczny budżet jest wystarczający. Pamiętaj, żeby nie dopuścić do sytuacji, kiedy w przeddzień akcji promocyjnej Twoja kampania będzie naznaczona komunikatem…
Więcej dowiesz się u źródła >

Pięć sposobów na zwiększenie sprzedaży przed świętami

Za moment rozpocznie się najbardziej intensywny okres zakupowy w roku. Na Facebooku sezon przedświąteczny trwa już w najlepsze. Jak w pełni wykorzystać potencjał tego okresu i wzmożoną aktywność konsumentów? Oto pięć efektywnych sposobów na promocję produktów oraz zwiększenie sprzedaży w sklepie.

Nowe szablony i nakładki tematyczne dla przyciągnięcia uwagi

W okresie przedświątecznym ludzie są zasypani informacjami i reklamami przeróżnych marek, dlatego tak ważne jest, aby nasze reklamy wyróżniały się na ich tle. Filmy to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów na urządzeniach mobilnych. Właśnie dlatego stworzyliśmy nowe szablony tematyczne do tworzenia filmów, które ułatwiają przekształcanie posiadanych obrazów i tekstów w reklamy wideo na urządzenia mobilne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przedświąteczna gorączka – marketingowe porady dla właścicieli stron

Wraz ze zbliżaniem się świąt Bożego Narodzenia użytkownicy internetu dokonują sporych zakupów różnego rodzaju artykułów. Każdego roku już od końca listopada można zauważyć znaczny wzrost zainteresowania ze strony klientów. Stąd też właściciele sklepów online mają ręce pełne roboty. Taka przedświąteczna gorączka wymaga nie tylko zaopatrzenia sklepu w szeroki asortyment, ale także jest to czas, na który należy się odpowiednio przygotować w kontekście marketingowym. Właściwa kampania reklamowa to podstawa, ale żeby ją stworzyć należy skupić się na pewnych aspektach, które omówione zostały poniżej.

Optymalizacja strony

Bardzo ważne jest by świąteczny marketing obejmował działania związane z optymalizacją strony. W tak gorącym przedświątecznym okresie strona musi działać szybko i bezproblemowo. Dodatkowo ze względu na fakt, że wielu klientów korzysta z zakupów poprzez smartfon czy tablet należy zadbać o sprawne działanie strony w wersji mobilnej…

Więcej dowiesz się u źródła >


Strategia FB to nie może być przypadek

Często organizacje pozarządowe tworzą profile w mediach społecznościowych, bo chcą budować swój wizerunek. Kiedy jednak obserwuję ich działania, mam wrażenie, że to raczej zbiór przypadkowych akcji wymyślanych pięć minut przed publikacją, a nie zaplanowana strategia.

Dlaczego? Pierwsze pytanie brzmi: dlaczego chcesz mieć konta na portalach społecznościowych? Żeby to określić, musisz przeanalizować, jaka jest twoja sytuacja wyjściowa. To jak z podróżą: musisz wiedzieć, gdzie się znajdujesz, żeby dojechać do celu, który również trzeba sobie wyznaczyć. Zobacz, co robi twoja konkurencja – nie ma nic złego w inspirowaniu się dobrymi praktykami i cudzymi mapami podróży. Pomogą ci uniknąć chodzenia w kółko, szlaków nie do przejścia dla początkujących podróżników i innych bagien mediów społecznościowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zaawansowane kierowanie demograficzne w AdWords

Google wdrożył nową bardziej szczegółową wersję dotyczącą danych demograficznych (chwilowo tylko na wybranych kontach i w wersji beta w nowym panelu AdWords). Szczegółowe dane demograficzne są rozszerzeniem aktualnych grup demograficznych, oferując reklamodawcom więcej punktów danych, które mogą być wykorzystane do kierowania.

Co obejmują nowe szczegółowe dane demograficzne?

W nowych danych demograficznych mamy dostęp do danych takich jak: stan cywilny, wykształcenie, bardziej rozbudowany status rodzicielski (podział na niemowlęta, małe dzieci, dzieci w wieku przedszkolnym, dzieci chodzące do szkoły podstawowej, nastolatkowie), oraz określić status właściciela domu (podział na właściciela domu oraz najemcę)…

Więcej dowiesz się u źródła >

ROAS i ROI w kampaniach Google Ads

Prowadzisz kampanie Google i zastanawiasz się czy są opłacalne? Agencja przesyła raporty miesięczne, z których nic nie rozumiesz, a może brakuje w nich kluczowych dla Ciebie danych? Zapraszam do dzisiejszego poradnika w którym przedstawię najważniejsze wskaźniki efektywności dla absolutnie każdego sklepu internetowego. Są nimi ROAS oraz ROI czyli odpowiednio Twój zwrot z nakładów na reklamę oraz całkowity zwrot z inwestycji.

Co to jest ROAS?

ROAS to skrót od angielskiego Return on Advertising Spend i oznacza procentowy zwrot z nakładów na reklamę. W Google Analytics dane ROAS możemy sprawdzić z poziomu kampanii Google Ads lub poprzez niestandardowe raportowanie…

Więcej dowiesz się u źródła >


5 powodów, aby zainteresować się Messengerem.

90% otwarć wiadomości czy 50-procentowy wskaźnik kliknięć w wiadomości to najpopularniejsze motywatory do tego, aby zainteresować się Messengerem. Czy jedyne? Nie, zdecydowanie nie, dlatego mam dla Ciebie 7 elementów, które dopełniają obraz Messengera jako jednego z najsilniejszych kanałów komunikacji. Wciąż eksplorowanego – w Polsce nie istnieje serwis dedykowany temu obszarowi, a specjalistów można policzyć na palcach jednej dłoni.

Customer Chat

Zachowanie ciągłości komunikacji to wyzwanie, z którym spotyka się każda osoba zajmująca się social mediami. Customer Chat w rzeczywistości jest pluginem, który możesz kojarzyć z rozwiązań typu live chat. Jest on w pełni darmowy i umożliwia Ci przede wszystkim dwie rzeczy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Słowa kluczowe, jak wybrać te odpowiednie Współczynnik odrzuceń, co na niego wpływa Co to jest pozycjonowanie szerokie

Słowa kluczowe, jak wybrać te odpowiednie? Współczynnik odrzuceń, co na niego wpływa? Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Słowa kluczowe – jak wybrać te odpowiednie i jaką rolę …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA