8 kroków – jak założyć sklep internetowy?
Chciałbyś rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy? Specjalnie dla Ciebie przygotowałam prostą i krótką instrukcję, od czego zacząć, na co zwracać szczególną uwagę oraz które rozwiązania wybrać.
1. Sprzedaż – wybierz usługę lub produkt, który będziesz sprzedawał
Pierwszym krokiem, jaki musisz podjąć w początkowej fazie zakładania e-sklepu to ustalenie, co chcesz sprzedawać, komu chcesz to sprzedać i dlaczego te osoby powinny dokonać zakupów właśnie w Twoim sklepie internetowym. Może to wydawać się oczywiste, ale gruntowne przemyślenie tego kroku, zdefiniowanie bazy klientów i kwestii, dlaczego właśnie od Ciebie potencjalni klienci kupią produkt znacznie ułatwi pracę w przyszłości. Pamiętaj, że założenie sklepu internetowego to dopiero początek…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak przyciągnąć uwagę do mojego sklepu e-commerce?
Zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę klientów do Twojej marki, przyciągnąć ruch do Twojej witryny lub zachęcić ich do robienia zakupów w twoim sklepie? Są to trzy bardzo różne pytania.
Solidnym fundamentem jest zaprojektowanie witryny, która budzi zaufanie i jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy powinni być w stanie znaleźć to, czego szukają, za pomocą maksymalnie 2 kliknięć.
Oczywiście Twoja witryna musi być dobrze wykonana pod kątem technicznym, mieć SEO na stronie i poza nią.
Jeśli chodzi o zwrócenie uwagi na swoją witrynę, są to kluczowe punkty…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak cashback i marketing afiliacyjny mogą pomóc w pozyskaniu klientów do Twojego e-commerce?
Usługi cashback to część marketingu afiliacyjnego, który pozwala na pozyskiwanie leadów i konwersję sprzedaży usług bądź produktów. Marketing partnerski i cashback są mocne zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Tam aż 81% reklamodawców wykorzystuje affiliate marketing. Znaczenie sieci afiliacyjnych i cashback rośnie jednak również i w Polsce. Czy jednak e-commercom opłaca się dzielić częścią marży z afliantami i korzystać z usług cashback?
Marketing afiliacyjny to aż 20% przychodów amerykańskich firm
Według raportu pt. “Networks Help Drive Affiliate Marketing Into The Mainstream” sporządzonego przez firmę Forrester aż 81% reklamodawców i 84% wydawców w Stanach Zjednoczonych korzysta z marketingu afiliacyjnego…
Więcej dowiesz się u źródła >Branża kosmetyczna ma wartość prawie 19 mld zł. Aż 40% drogerii internetowych nie ma bloga, a 35% nieefektywnie analizuje dane
Branża kosmetyczna w Polsce warta jest prawie 19 mld złotych. W ostatnim czasie szczególnie na znaczeniu zyskuje w niej e-commerce. Mimo to nadal nie każda drogeria internetowa ma swój własny blog. To spory potencjał do zagospodarowania dla content marketingu. Sytuacja wygląda kiepsko także w przypadku kampanii Google Ads, analizy danych czy spełniania wymogów co do wskaźników takich jak CLS, czy LCP. Jak wygląda e-commerce beauty w liczbach?
Polska branża kosmetyczna jednym z liderów w Europie
Polski rynek kosmetyczny jest jednym z największych i przynoszących najpokaźniejsze zyski w całej Europie. W Unii Europejskiej polska branża kosmetyczna zajmuje 5. miejsce. Wyprzedzają nas tylko Hiszpania, Włochy, Francja i Niemcy…
Więcej dowiesz się u źródła >ZAKUPY ONLINE CORAZ ŁATWIEJSZE. SKLEPY INTERNETOWE INWESTUJĄ W ODROCZONE PŁATNOŚCI
Niepostrzeżenie zbliża się moment, kiedy to internet będzie dla Polaków pierwszym wyborem przy robieniu zakupów. W przypadku niektórych kategorii produktów i grup konsumentów tak już zresztą jest. Szybkie poszerzanie się oferty oraz wciąż pojawiające się innowacje w płatnościach, dostawach i sposobach zamawiania, ściągają do sieci nowych klientów.
“Kup dziś, zapłać za miesiąc” – do niedawna taka opcja była dostępna głównie dla kupujących w tradycyjnych sklepach należących do dużych sieci. Uruchomienie jej w sklepach internetowych przez długi czas wykraczało poza sferę możliwości pojedynczych sprzedawców. Jak wynika z raportu “Nowy świat e-commerce”, najpopularniejszą obecnie inwestycją w sklep wśród sprzedawców korzystających z oprogramowania Shoper, są właśnie nowe formy płatności. W styczniu rozwiązanie PayPo umożliwiające dokonywanie w sieci płatności odroczonych w ciągu maksymalnie 30 dni od daty zakupu lub rozłożenie ich na raty, zostało dodane do zestawu narzędzi tej platformy…
Więcej dowiesz się u źródła >BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW ONLINE. KOMFORT ODCZUWA NIEWIELKA GRUPA UŻYTKOWNIKÓW
Pandemia koronawirusa i związane z nią kolejne obostrzenia, m.in. zamykanie galerii handlowych, sprawiają, że konsumenci częściej niż zwykle kupują online. Co z bezpieczeństwem takich transakcji? Z badania firmy ESET wynika, że tylko mniej niż jedna trzecia użytkowników na całym świecie czuje się bardzo bezpiecznie podczas zakupów w Internecie.
Ze sklepów online korzystamy częściej niż przed pandemią
Z badania przeprowadzonego przez ESET wynika, że pandemia COVID-19 w znacznym stopniu przyczyniła się do sposobu, w jaki realizujemy potrzeby zakupowe. Aż 61% ankietowanych konsumentów przyznaje, że korzystają ze sklepów internetowych dużo częściej niż przed pandemią, a w przedziale wiekowym 25-34 odpowiada tak aż 70% badanych. Jednocześnie tylko 29% uczestników badania stwierdziło, że czują się w pełni bezpiecznie podczas kupowania w Internecie. Natomiast aż 40% konsumentów deklaruje, że w momencie przywrócenia sytuacji do normalności i zniesienia wszelkich obostrzeń, w dalszym ciągu będą korzystać z zakupów online, w równym stopniu co obecnie. O opinie i doświadczenia dotyczące zakupów online i wirtualnej bankowości zapytano 10 000 konsumentów z różnych części świata…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak rozpocząć działania w dropshippingu?
Wielu ludzi zastanawia się, jak można zacząć zarabiać przez Internet. Jednym ze sposobów jest różnego rodzaju sprzedaż. Obecnie w sieci ludzie kupują wszystko, tak więc pomysłów, jeśli chodzi o to, co sprzedawać, można mieć całkiem sporo.
Oczywiście najwygodniej jest, kiedy samemu się coś produkuje. Niezależnie od tego, czy jest się rzemieślnikiem i zamierza zacząć handel na niedużą skalę, czy też dużym producentem, który chce pominąć pośredników. W obu przypadkach nie trzeba się martwić o źródło towaru. Jednak dla wszystkich innych, którzy chcą coś sprzedawać, jednocześnie nie inwestując dużych kwot w sam towar i magazyn, zostaje tak zwany dropshipping. O tym właśnie jest dzisiejszy artykuł…
Więcej dowiesz się u źródła >