Z ostatniej chwili
Jak założyć sklep internetowy Jak przyciągnąć uwagę do mojego sklepu Jak cashback i marketing afiliacyjny mogą pomóc w pozyskaniu klientów
Jak założyć sklep internetowy Jak przyciągnąć uwagę do mojego sklepu Jak cashback i marketing afiliacyjny mogą pomóc w pozyskaniu klientów

Jak założyć sklep internetowy? Jak przyciągnąć uwagę do mojego sklepu? Jak cashback i marketing afiliacyjny mogą pomóc w pozyskaniu klientów?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

8 kroków – jak założyć sklep internetowy?

Chciałbyś rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy? Specjalnie dla Ciebie przygotowałam prostą i krótką instrukcję, od czego zacząć, na co zwracać szczególną uwagę oraz które rozwiązania wybrać.

1. Sprzedaż – wybierz usługę lub produkt, który będziesz sprzedawał

Pierwszym krokiem, jaki musisz podjąć w początkowej fazie zakładania e-sklepu to ustalenie, co chcesz sprzedawać, komu chcesz to sprzedać i dlaczego te osoby powinny dokonać zakupów właśnie w Twoim sklepie internetowym. Może to wydawać się oczywiste, ale gruntowne przemyślenie tego kroku, zdefiniowanie bazy klientów i kwestii, dlaczego właśnie od Ciebie potencjalni klienci kupią produkt znacznie ułatwi pracę w przyszłości. Pamiętaj, że założenie sklepu internetowego to dopiero początek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przyciągnąć uwagę do mojego sklepu e-commerce?

Zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę klientów do Twojej marki, przyciągnąć ruch do Twojej witryny lub zachęcić ich do robienia zakupów w twoim sklepie? Są to trzy bardzo różne pytania.

Solidnym fundamentem  jest zaprojektowanie witryny, która budzi zaufanie i jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy powinni być w stanie znaleźć to, czego szukają, za pomocą maksymalnie 2 kliknięć.

Oczywiście Twoja witryna musi być dobrze wykonana pod kątem technicznym, mieć SEO na stronie i poza nią.

Jeśli chodzi o zwrócenie uwagi na swoją witrynę, są to kluczowe punkty…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak cashback i marketing afiliacyjny mogą pomóc w pozyskaniu klientów do Twojego e-commerce?

Usługi cashback to część marketingu afiliacyjnego, który pozwala na pozyskiwanie leadów i konwersję sprzedaży usług bądź produktów. Marketing partnerski i cashback są mocne zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Tam aż 81% reklamodawców wykorzystuje affiliate marketing. Znaczenie sieci afiliacyjnych i cashback rośnie jednak również i w Polsce. Czy jednak e-commercom opłaca się dzielić częścią marży z afliantami i korzystać z usług cashback?

Marketing afiliacyjny to aż 20% przychodów amerykańskich firm

Według raportu pt. “Networks Help Drive Affiliate Marketing Into The Mainstream” sporządzonego przez firmę Forrester aż 81% reklamodawców i 84% wydawców w Stanach Zjednoczonych korzysta z marketingu afiliacyjnego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Branża kosmetyczna ma wartość prawie 19 mld zł. Aż 40% drogerii internetowych nie ma bloga, a 35% nieefektywnie analizuje dane

Branża kosmetyczna w Polsce warta jest prawie 19 mld złotych. W ostatnim czasie szczególnie na znaczeniu zyskuje w niej e-commerce. Mimo to nadal nie każda drogeria internetowa ma swój własny blog. To spory potencjał do zagospodarowania dla content marketingu. Sytuacja wygląda kiepsko także w przypadku kampanii Google Ads, analizy danych czy spełniania wymogów co do wskaźników takich jak CLS, czy LCP. Jak wygląda e-commerce beauty w liczbach?

Polska branża kosmetyczna jednym z liderów w Europie

Polski rynek kosmetyczny jest jednym z największych i przynoszących najpokaźniejsze zyski w całej Europie. W Unii Europejskiej polska branża kosmetyczna zajmuje 5. miejsce. Wyprzedzają nas tylko Hiszpania, Włochy, Francja i Niemcy…

Więcej dowiesz się u źródła >

ZAKUPY ONLINE CORAZ ŁATWIEJSZE. SKLEPY INTERNETOWE INWESTUJĄ W ODROCZONE PŁATNOŚCI

Niepostrzeżenie zbliża się moment, kiedy to internet będzie dla Polaków pierwszym wyborem przy robieniu zakupów. W przypadku niektórych kategorii produktów i grup konsumentów tak już zresztą jest. Szybkie poszerzanie się oferty oraz wciąż pojawiające się innowacje w płatnościach, dostawach i sposobach zamawiania, ściągają do sieci nowych klientów.

“Kup dziś, zapłać za miesiąc” – do niedawna taka opcja była dostępna głównie dla kupujących w tradycyjnych sklepach należących do dużych sieci. Uruchomienie jej w sklepach internetowych przez długi czas wykraczało poza sferę możliwości pojedynczych sprzedawców. Jak wynika z raportu “Nowy świat e-commerce”, najpopularniejszą obecnie inwestycją w sklep wśród sprzedawców korzystających z oprogramowania Shoper, są właśnie nowe formy płatności. W styczniu rozwiązanie PayPo umożliwiające dokonywanie w sieci płatności odroczonych w ciągu maksymalnie 30 dni od daty zakupu lub rozłożenie ich na raty, zostało dodane do zestawu narzędzi tej platformy…

Więcej dowiesz się u źródła >

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW ONLINE. KOMFORT ODCZUWA NIEWIELKA GRUPA UŻYTKOWNIKÓW

Pandemia koronawirusa i związane z nią kolejne obostrzenia, m.in. zamykanie galerii handlowych, sprawiają, że konsumenci częściej niż zwykle kupują online. Co z bezpieczeństwem takich transakcji? Z badania firmy ESET wynika, że tylko mniej niż jedna trzecia użytkowników na całym świecie czuje się bardzo bezpiecznie podczas zakupów w Internecie.

Ze sklepów online korzystamy częściej niż przed pandemią

Z badania przeprowadzonego przez ESET wynika, że pandemia COVID-19 w znacznym stopniu przyczyniła się do sposobu, w jaki realizujemy potrzeby zakupowe. Aż 61% ankietowanych konsumentów przyznaje, że korzystają ze sklepów internetowych dużo częściej niż przed pandemią, a w przedziale wiekowym 25-34 odpowiada tak aż 70% badanych. Jednocześnie tylko 29% uczestników badania stwierdziło, że czują się w pełni bezpiecznie podczas kupowania w Internecie. Natomiast aż 40% konsumentów deklaruje, że w momencie przywrócenia sytuacji do normalności i zniesienia wszelkich obostrzeń, w dalszym ciągu będą korzystać z zakupów online, w równym stopniu co obecnie. O opinie i doświadczenia dotyczące zakupów online i wirtualnej bankowości zapytano 10 000 konsumentów z różnych części świata…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak rozpocząć działania w dropshippingu?

Wielu ludzi zastanawia się, jak można zacząć zarabiać przez Internet. Jednym ze sposobów jest różnego rodzaju sprzedaż. Obecnie w sieci ludzie kupują wszystko, tak więc pomysłów, jeśli chodzi o to, co sprzedawać, można mieć całkiem sporo.

Oczywiście najwygodniej jest, kiedy samemu się coś produkuje. Niezależnie od tego, czy jest się rzemieślnikiem i zamierza zacząć handel na niedużą skalę, czy też dużym producentem, który chce pominąć pośredników. W obu przypadkach nie trzeba się martwić o źródło towaru. Jednak dla wszystkich innych, którzy chcą coś sprzedawać, jednocześnie nie inwestując dużych kwot w sam towar i magazyn, zostaje tak zwany dropshipping. O tym właśnie jest dzisiejszy artykuł…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci? Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Opisy produktów do sklepów internetowych, w jaki sposób mogą zwiększyć …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA