Z ostatniej chwili
Jaki jest koszt uruchomienia sklepu internetowego Seniorzy coraz częściej kupują w sieci. Nowe trendy w projektowaniu esklepów. Porzucanie koszyków

Jaki jest koszt uruchomienia sklepu internetowego? Seniorzy coraz częściej kupują w sieci. Nowe trendy w projektowaniu esklepów. Porzucanie koszyków

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Ile kosztuje sklep internetowy, który nie da się konkurencji?

Czy utworzenie sklepu internetowego jest dziecinnie proste? Niezależnie od tego, jak bystre jest Twoje ewentualne dziecko — nie. Chociaż spotykamy się czasem z takimi zapewnieniami, sklep internetowy to niestety wyższa szkoła jazdy. I tak jak na budowie sklepu w „realu”, nie warto na nim oszczędzać – sklep internetowy po prostu musi „swoje kosztować”. Inaczej to nie klient wyjdzie od nas z torbami, ale my z nimi pójdziemy.

Spis treści

Więcej dowiesz się u źródła >>

Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. Jak e-commerce może skorzystać z tej informacji?

Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny ułatwić nawigację na stronie, udostępnić przesyłki za pobraniem i różne formy kontaktu. Co jeszcze można zrobić, aby pozyskać klienta seniora?

Kluczowa jest również wiarygodność sprzedawcy, którą potwierdzają certyfikaty bezpieczeństwa czy opinie innych internautów. Seniorzy nie kupują w sieci tak powszechnie jak inne grupy wiekowe, ale już prawie 1/3 z nich to robi. W grupie wiekowej 55–64 lata jest to 27%, a w grupie wiekowej 65+ to 29% kupujących. Wybierają często ubrania i dodatki, akcesoria, perfumy, kosmetyki, książki, muzykę, filmy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

5 prądów w web designie e-sklepów

Milsza dla oka grafika i łatwiejsza nawigacja oznaczają często lepszy wynik sprzedażowy. Do tego warto zadbać o nowe funkcjonalności. Ekspert podpowiada z jakimi trendami należy się liczyć w 2019 roku, będąc właścicielem e-sklepu.

Bez trudu odnajdziemy w sieci screeny ze sklepu Amazona z lat 90. Naprawdę warto to zrobić! Niejedna osoba na ich widok zdziwi się, jakim cudem strona, która tak wyglądała, mogła cokolwiek sprzedać. Z dzisiejszego punktu widzenia wydaje się zaśmiecona nadmiarem linków i kompletnie niefunkcjonalna. W 2019 r. tak topornie wykonany e-sklep nie utrzymałby klientów. Dominik Cisoń, Customer Success Specialist platformy Shoper, zauważa, iż strona zaprojektowana kilka lat temu zgodnie z aktualnymi web designerskimi trendami, może okazać się obecnie przedpotopowa. Użytkownicy łatwo przyzwyczajają się do bardziej intuicyjnych przycisków i nawigacji zgodnej z kanonem user experience…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Dlaczego konsumenci porzucają wirtualne koszyki?

Statystyki pokazują, że 7 na 10 użytkowników nie finalizuje swoich transakcji w e-sklepach, porzucając koszyk. Z czego może wynikać sytuacja, gdy użytkownik eksploruje sklep, dodaje produkt do wirtualnego koszyka, po czym z jakiegoś powodu nie dokańcza zamówienia? Na ogół, użytkownicy oczekują od e-zakupów, że stworzą one możliwości obejrzenia produktu, ofiarowując pełny pakiet informacji na temat dostaw, płatności, czasu realizacji zamówienia oraz finalnych kosztów.

Po umieszczeniu produktu w koszyku i wyborze najlepszej opcji zapłaty i dostawy e-konsumenci chcą otrzymać paczkę możliwie jak najszybciej. Najnowsze badania rynku e-commerce potwierdzają jednak, że porzucanie koszyków to zjawisko powszechne i – wykluczając techniczne powody, jak np. wolne wczytywanie się strony, niedziałające skrypty w formularzu zamówienia czy brak certyfikatu SSL – może mieć wiele źródeł. Jakich?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

SKLEP NA WOOCOMMERCE – WTYCZKI, KTÓRYCH MOŻESZ POTRZEBOWAĆ

Przed rozpoczęciem budowy sklepu internetowego musimy wybrać platformę, na której zostanie on wykonany. Możliwości jest całkiem sporo, a wybór może zależeć w dużej mierze od rozmiarów, które ostatecznie będzie taki sklep posiadał. Sklep na WooCommerce to idealne rozwiązanie dla mniejszych przedsięwzięć. Jeden ze sklepów, który stworzyłem na WooCommerce, posiada około 3000 produktów i sprawuje się bardzo dobrze.

Wtyczki WooCommerce

Zainstalowanie WordPress’a oraz wtyczki WooCommerce nie wystarczy do tego, aby sklep był w pełni funkcjonalny i dostarczał nam opcji, które są niezbędne. Aby tak się stało, musimy zainstalować szereg dodatkowych wtyczek do WooCommerce, które pozwolą rozbudować jego funkcje. W repertuarze znajdą się zarówno wtyczki darmowe, jak i płatne. Niestety, wtyczki płatne są niezbędne i bez nich ciężko będzie zbudować sensowny sklep…

Więcej dowiesz się u źródła >>


PORADNIK SEO DLA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy lub sklep Twojego klienta na pewno zależy Ci na tym aby znaleźć się jak najwyżej w wyszukiwarce Google – w końcu tylko wtedy Twoi klienci będą mieli łatwy i szybki dostęp do Twoich produktów.

Reklama i promocja Twoich produktów w Google i w social mediach to jedno – dzięki nim bardzo szybko pojawisz się tam, gdzie klient najczęściej bywa. Co jednak z długotrwałym wzrostem i popularnością Twojej strony? – w tej kwestii warto zaufać SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Narzędziownia e-commerce managera

Do codziennych zadań e-commerce managerów należy m.in. analizowanie statystyk i danych, prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, optymalizacja strony sklepu, czy komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna. Jakie narzędzia i aplikacje ułatwiają im pracę?

Sprawdziliśmy, z jakich programów i narzędzi korzystają w codziennej pracy Marcin Janczewski, współzałożyciel sklepu drtusz.pl, Marek Lubacz, e-commerce specialist, Coffeedesk, Sandra Szydlik, PPC team leader w x-kom…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów. Polityka zwrotów w sklepie internetowym. Najczęściej popełniane błędy, które zabijają konwersje

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów. Polityka zwrotów w sklepie internetowym. Najczęściej popełniane błędy, które zabijają konwersje

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA